manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 17:28

Nou, hier dan wat foto´s Lachen

Cis stapt Nanda ff in
Afbeelding

En zie hier Cis dr nieuwe stal-rijschoen..zeer functioneel Tong uitsteken
Afbeelding

Mensen van de les
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Achter elkaar aanhobbelen (1 van de moeilijke onderdelen!)
Afbeelding

En netjes naast elkaar
Afbeelding

Hihi, hier lijkt t alsof we bijna botsen...maar dat is niet zo Clown
Afbeelding

En dit dan, eerst hoofdjes naar elkaar, dan van elkaar!
Afbeelding
Afbeelding

Goed, ik zal de pagina niet te lang maken Haha!
Voor mensen die de rest nog willen zien => http://www.mijnalbum.nl/Album=FMPU3G3I

Edit, wilde dees nog ff laten zien, net Voice he Nel!
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 18:54

Super leuke foto's Thirz! Jullie hadden geluk met t weer gisteren.
Ik heb vandaag hele dag gewerkt en ben nu behoorlijk gaar, want het was nog best druk en we waren maar met zn tweeën!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 19:44

uhm Clown ja die eerste twee zijn wel wat triest (hopenlijk heeft Hannah geen droom in de fotografie, ligt niet haar talent zegmaar Nagelbijten / Gniffelen )
Maar ik kan wel eens proberen die 2 hele paarden in elkaar te plakken tot 1 foto Lachen
Zitten leuke foto's tussen Thirz Ja *hihi die bijna botsfoto Clown dát was trouwens wél een leuk onderdeel van de les Ja *
Heb ze maar even opgeslagen hier, zo ook even aan Marcelle laten zien Haha!
wil je trouwens die ene foto van ons 3tjes nog een keertje sturen via msn ofzo? Die vind ik leuk om in goede kwaliteit te hebben Haha!

Ja toen we naar huis liepen was ik nog nie eens zo moe (best melig en flink flauw, dat wel Vork ) Maar als ik nu terug denk.. Heb mn kussen ook niet warm voelen worden, dus denk dat ik diep van binnen ook best wel toe was aan wat slaap Clown
Lief van Beer, 7 uur is een mooie tijd om wakker te worden. Heb je tenminste nog wat aan je dag Knipoog hihi

Ben benieuwd hoe t bij Bianz is gegaan van t weekend!
Owja bar? jij kwam zaterdag wat later tog?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 20:19

Wie zit er dan op dit welshje?
Zadel ligt ook een beetje ver naar voren...
Afbeelding

Gisteren waren we al weer een jaar getrouwd, heb mooie rozen gekregen...

Vandaag zijn we nog even langs de braamhof geweest, om te vragen of annemoon een nachtje mag komen logeren.
Wilco heeft dinsdag a.s ringrijden op koudekerke en t is wel handig als hij sochtends vroeg niet eerst haar helemaal in nieuwland hoeft te halen, dus staat ze van maandag avond tot dinsdagochtend een nachtje op de wei bij braamhof...

Vandaag op voice gereden, kijken of dat ging, bij dr veulen weg, ze heb geen 1 keer gehinnikt en vondt het heerlijk om te lopen, ze ging kijhard, lekker met dr neus in de wind!
Morgen ga ik weer lekker rijden savonds.

Kims: Schattig zeg dat poesje!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 20:19

O leuke fotos trouwens!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 20:59

Dat is Stephanie op Cindy (nu je t zegt idd over dat zadel.. Was mij nie opgevallen in de les)
Ja, dat gaat egt al weer snel zeg, zo'n jaar. Lijkt egt nog veel korter!
Wel lief zo'n bos rozen!

Haha, Voice is blij met der kind, maar vindt het ook heerlijk om er even vanaf te zijn en lekkr buiten te racen! Dus een lekkr ritje gemaakt Nel? En Daantje? Vond die t ook niet erg?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:25

Leuke foto's hoor! Ziet eruit alsof jullie t weer gezellie hebben gehad Lachen
Viel mij trouwens ook al op van dat zadel inderdaad. Misschien vertekent t ook wel een beetje extra omdat ie zo op de voorhand loopt.

Floortje is bezig de boel te slopen Vork Het is natuurlijk supergaaf om via de achterkant van de bank omhoog te klimmen. Ook de gordijnen kreeg ze in de smiezen maar toen kwam Nick met de plantenspuit (minder leuk!) Nouja, volgende keer beter denkt ze vast! Ze hapt iedere keer in de staart van Mojo. Gelukkig is hij steeds minder bang van Floor haha. Misschien dat ie het stiekem wel leuk vindt nu Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 09:27

O lekker kims, je huis overhoop.....
Ja cindy loopt erg op de voorhand, maar die was nog maar net ingereden toch?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 11:03

uhmz, bij har oude baasje was ze al wel ingereden dacht ik? Verward maar dat was op een verkeerde manier geweest en na t inrijden hebben ze er niets meer mee gedaan (ofzo? Vul eens aan Mariekje? Thirz? Denice?) Maar iig ze hebben haar idd opnieuw "ingereden". Schijnt dat ze nu ook steeds minder haar voet uit je handen slaat als je haar achterhoef wil krabben.. (Zeg Mariekje, daar hadden wij toen tog nie eens zoveel problemen mee toen? Toen was ze egt best braaf vergeleken met die verhalen die we hoorden)

Hihi, jonge katjes zijn leuk!
Volgens mij moeten Floor (leuke naam hoor Kim Ja ) en Saar ook eens meeten, kunnen ze nog even de laatste leuke bezigheidstips aan elkaar doorgeven Vork
En is de plantenspuit een goedeleermeester Kims? Of gaat ze daarna net zo vrolijk weer verder waar ze meebezig was: bergbeklimmertje spelen in de gordijnen

Hoe was de film gister Thirz?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 11:27

Nou, de film was echt supergaaf!! Wil er graag nog een keertje heen Haha! Gefeliciteerd met jullie 1-jarige Huwelijk Nel en Wilco! En wat cool dat Voice zo makkelijk bij dr veulen weg wil, kan jij ook weer relax rijden Lachen Hoelaat wordt Annemoon morgen opgehaald? Misschien zie ik dr ook nog ff dan!

Nou, ik heb al veel verschillende verhalen van Cindy gehoord. Dacht eerst dat ze alleen zadelmak was, maar nu hebben er toch al mensen op gereden voordat ze naar Paardoes kwam. Ze was in ieder geval wel flink verwaarloosd geloof ik. Maar of je het op Paardoes nu beter hebt.... Nagelbijten / Gniffelen

Als we elkaar op msn spreken moet je maar zeggen welke foto's je in t echt wilt Anne! Vond Marcelle ze ook leuk? Owja, Bianz stuurde gister een smsje dat we dr kunnen volgen via http://www.cegelecrunningteam.nl/ Het team staat nog vooraan en Bianz staat goed op de foto Knipoog

Ga vanmiddag Kims dr kat meeten, ben benieuwd! Maar ga eerst maar eens aankleden en naar Nous, doei! Doei!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 12:02

Wilco gaat denk ik rond half 8 annemoon halen, want hij moet kwart voor 8 in de baan zijn.
Dus lekker vroeg!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 12:33

Ja Marcelle vond ze leuk Haha! Maar das goed, geef mn bestelling wel een keertje door via msn Vork Komt goe!
Gelukkig vond jij t een goede film. Einde ook gwoon goed?

*uch* Nouja, ze staat nu iig niet tot der knieen in de mest in een container. In dat opzicht een vooruitgang natuurlijk!

Eens zien of ik Bianz kan vinden zo op dat linkje Ja

Suc6 bij Nous en plezier met de Floormeeting Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 12:38

Leuk die site zo! Zeg Bianz der team gaat gwoon winnen natuurlijk Knipoog
*Go team, go Team Go jij! Go jij!
Ben benieuwd!
(gaat nog ff verder op de site koekeloeren)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 12:44

Ahum, zeer charmante foto's van mij op Nannie haha.
Die foto's waar jullie op staan zijn wel leuk geworden!
Fijn zo'n jong katje hè Kim, zeker als je mooie meubels hebt Tong uitsteken
Bianz is hard aan het werk, maar ze staat wel leuk op de foto op die site!
Leuk Nel, dat je alweer zo lekker met Voice gescheurd hebt! Ik vroeg me eigenlijk af of ze bij de eendracht ook strandritten doen? Een vriendin van mij wil hier graag komen paardrijden namelijk...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 16:07

Cis, ze doen bij de eendracht ook strandritten.
Ik ga vanavond weer lekker rijden met voice.

Hey bianz, ik heb je verzorgpaard zien lopen, leukje hoor!

Zo we hebben net een nous onderzoek gedaan, maar het is nog een beetje een raadsel...
Maar t komt vast goed!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 16:57

Nou, voor Nel was het ook een beetje een raadsel! Ze liep niet meer heel erg kreupel, maar ook nog niet goed. Maarja, we gaan zien wat de DA ervan zegt! Was in ieder geval wel gezellig om met Nel ff bij te kletsen Lachen En Daniel was ondertussen fijn aan het dromen Dromen

En daarna naar Floortje, wat een schattig haarballetje! En hele mooie kleurtjes. Je kan dr echt vanalles mee doen, zo grappig! Edwin vond Floortje nog wel een beetje spannend he Kim Clown

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 17:24

Thirz schreef:
En daarna naar Floortje, wat een schattig haarballetje! En hele mooie kleurtjes. Je kan dr echt vanalles mee doen, zo grappig! Edwin vond Floortje nog wel een beetje spannend he Kim Clown

Mwoh! whaha! Hij heeft nooit van zijn leven een beestje gehad! De eerste keer dat hij een kat aaide in zijn leven was serieus toen we Mojo net hadden. Toen was Ed toch al 22 jaar op deze wereld Clown

Fijn dat je nog even gekeken hebt naar Nous Nel! Ben benieuwd wat de DA zal zeggen erover.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 17:37

eerste keer een kat aaien op je 22ste? Tjee.. Zelf geen diertjes thuis ok, maar ergens anders aai je tog ook wel eens een beestje tog?
Jammer dat t voor Nel nog een raadsel is wat Nous heeft. Had zo mooi geweest als zei je had kunnen zeggen wat t is! Nu maar idd even afwachten wat de DA er van zegt. Wanneer komt die?

Hihi, vanaaf natuurlijk weer ANTM, dus even opnemen voor Marcelle. Vond zo gauw even geen lege band hier, dus even in de kast een oude band gezocht: Kinderen voor kinderen Clown Tja en toen kon ik t nie laten even te kijken Schijnheilig Was deze hele serie al vergeten Clown Máár ben weer bij hoor *LOL* Was met zo'n vent (volgens mij opa van Oppassen) op een motor in een soort van kasteel/burght Haha!
Muziek! Ik ben groen groen hartstikke groen
Het is wel even wennen maar wat kan ik er aan doen?
Komt het door de zure regen, heeft de ozonlaag een deuk?
Het kan me niet schelen, ik vind het wel leuk

was t lied helemaal vergeten joh, maar k weet t weer! Haha!
*en nu zit ik daar dus weer een poos mee in mn hoofd Koe heel fijn

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 18:22

Whahaha, ik ken dat liedje ook Haha! Kinderen voor kinderen vond ik vroeger ook echt helemaal geweldig...heb nog een heleboel oude casettebandjes van dat!

We hopen dat de DA woensdag kan komen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 18:22

Bianz stuurt net een smsje dat ze gewonnen hebben!!

Jippie!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 19:12

Whieieie! Go jij! Go jij! Toppie! Gwonnen!
*logisch dat ze winnen met Bianz als fysio Knipoog

Haha, ja ik heb ook egt nog wel wat bandjes van KvK en volgens mij zelfs nog een CD. Tja en dus nog een stapel video banden Haha! Ben zelfs nog een keer hier in Vlissingen in de stad naar ze gaan kijken met mn basisschool dinnetje Ja

hoorde net HvN: mensen die tegen paarden springen (wie springt er t hoogst) Bloos! Serieus! Die mensen sprongen tog ook nie egt laag! Volgens mij hebben bij de pony's/junioren zelfs de mensen gewonnen!
*even kijken of ik t op t net kan vinden...

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 21:14

Nou vandaag hebbn ik jael en joyce geract :p in de bak ik op cindy jael op indi en joyce op balou gingen we bij de c halthouden en dn in rengalop naar de a helemaal te gaaf de paarden waren helemaal gek geworden en opeen duur hielden we ze niiet meerr maar was erg leuk en bar was het nou waar dat dat paardje van kim veulentje heefT?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 21:37

He hallo,
Nou annemoon staat bij de braamhof op de wei (naast rocky en zo...) Die gingen helemaal uit hun dak en nous... tja het is dat ze niet zoveel ruimte had anders had ze wel mee gedaan denk ik....
Morgenochtend om 7 uur moet ik nog even dr staart vlechten voordat ik ga werken, dus dat wordt vroeg opstaan...

Heb ook nog lekker op voice gereden, ze had weer super veel zin erin en miste daan niet.
Toen annemoon wegging, stond ze wel te hinniken.... raar hoor....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 22:02

Owja, Nous had hier graag aan meegedaan! Gelukkig stond ze in de paddock Knipoog

Anne, zoekt dat eens op, wil t graag ff in beeld zien Clown (al slaat het echt nergens op!!)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 22:03

Ja heb even gekeken, kan t nie zo vinden...