( en even langs De Boer )
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! 

!
Hij deed gewoon even wijken volgens het boekje vandaag! 
Hem uitgebreid beloond en toen nog een paar keer herhaald en toen had ie 'm door !!
en zo heerlijk geknuffeld
en heeeeel hard gelachen 
Pebbs schreef:Potverdikkie wat liep m'n bink goed!!Hij deed gewoon even wijken volgens het boekje vandaag!
Ik heb mezelf gechecked in de spiegel en hij deed het gewoon echt zoals het hoort!! kont ook meenemen!! ( deed ie eerst niet ) Super vetttt!!!Hem uitgebreid beloond en toen nog een paar keer herhaald en toen had ie 'm door !!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog heeeerlijkkk verwend!! allemaal wortels en snoepjesen zo heerlijk geknuffeld
en heeeeel hard gelachen
Dan was ik z'n voorvoet aan het uitkrabben zit ie tussen z'n benen door naar me te kijken en dan vervolgens gaat ie met z'n lip aan me kont zitten
Het is toch een lief klein clowntjee hiiihhi
Marjolein29 schreef:OK weet iemand nog de troetelberen, dat was spannend!! En Seabert keek ik ook naar. Vind al die dingen terug op youtube. Ik vrees dat ik de rest van de dag naar youtube zit te kijken.

Pebbs schreef:Kirsten_S schreef:Haloooo! Gefeliciteeerddd met de jarige job!
Het was een lange dag vandaag, en ik heb effe de tassen geteld.. jawel 18 tassen
thankss!!
wooowwat heb je allemaal gekocht!! Vertel!
, biefstuk
maar klinkt goed allemaal!!
Pebbs schreef:woooow kirsten zoveel hebben jullie gekochtmaar klinkt goed allemaal!!
, maar ook best veel gekregen! Ohjaaa ook appels! 4 haha, 2 groene e