Ik ben aan het wachten tot mammiie me hier op stal komt ophalen. Was heen gefietst, maar ga nu echt niet nog een halfuur terug fietsen in die pokke sneeuw!
hihih. Als die zwarte m niet past, mag je kijken of Annie m past Stuur ik m gewoon via de post, past ie niet, stuur je m gewoon terug Maareehhh,, wat een wazige foto trouwens
HAHAHAHAaa Had je mij moeten horen, K#t, k#t , k#t maarrrrrrr,, dan moeten jullie maar zeggen wat jullie willen, en dan een lijstje maken en dan pb-en dan weet ik m altijd te vinden en dan kan ik t later voor jullie maken, maar jullie betalen zeker de materiaalkosten. ik ga jullie niet sponseren natuurlijk
Lau
Geplaatst: 23-02-11 20:07
ik moest een keer met techniek een klein pruts doosje maken nou als de leraar niet had gezegd dat we mochten opruimen was dat doosje gaan vliegen
En ik heb vandaag weer zalig gereden op paard M'n kopstuk van kieffer hoofdstel had mams gister opgehaald dus kon weer met m'n kieffer rijden was op begin weer even wennen totaal ander hoofdstel dan m'n HB turijn vooral de teugels
maar toen 't weer gewend was ging het echt super Daarna nog grote poetsbeurt gegeven.
Waren er van die kleine irritante kindjes in de sloot voor stallen aan het vechten met elkaar 2 meisjes van een jaar of 9/10? en krijsen dat ze deden en gillen 'ik haat je' en haren trekken en duwen en slaan eentje kreeg zelfs een tak tegen haar hoofd
Maargoed ik heb een hekel aan kleine kinderen dus ik zat met een stalgenoot te genieten van het leedvermaak
Kwam er andere stalgenoto de bak in EN NOU OPHOUDEN MET DAT GEKRIJS gingen ze weg, kwamen ze weer terug gingen ze voor stal weer verder vechten toen was ik boos geworden en heb ze weg gestuurd gingen ze nog een weerwoord geven ook, moeten ze bij mij niet doen
even later kwamen ze weer terug maar dan met 'n hond toen werd andere stalgenoot boos op ze en nog weerwoorden durven te geven en op 300m afstand dingen naar je lopen schreeuwen, moeten ze bij mij niet doen, ze hebben het geweten jonge
Haha ow erg. Maar zolang het maar goed opgevoedde kinderen zijn is het goed.
Maar die 2 meisjes eigenwijs dat ze waren gewoon niet luisteren 'en ja jij bent niet lief' 'ik haal mama' schreeuwen Of je gewoon negeren stalgenoot 'ja ik praat tegen je hoor' Moest je dat gezicht zien
Queelens
Geplaatst: 23-02-11 20:15
X_Michelle_X schreef:
Whahahahaha,,, ik volgend jaar lekker MBO, eindelijk wat mensen mijn leeftijd en ouder geen kleuters meer
Idd daarom ben ik zo blij dat ik nu op het MBO zit Middelbare oef ik kon me zo ergeren aan al die kinderachtige figuren ik liep echt voor op hun ofzo