Ja ik zei toch je mag zelfs drinken en een koekie Maar we kijken wel even wanneer we het doen want ik ga nu beetje zelf aan de gang, dus wil dr eerst beter leren kennen én tegen die tijd moet het ook mooi weer zijn haha
Als je dan toch bij Lucy bent... is Peize echt heel dichtbij Patricia, gefeliciteerd!
Pff... ik word best moe van kleuters... moet daar echt nog wel meer van leren hoe je dat allemaal lekker organiseert en dan toch alles herkent van de kinderen. Maar kleuters zijn qua ontwikkeling wel echt heel erg gaaf. Morgenochtend voor het laatst in deze groep... en dan maar hopen dat ik voor de volgende week weer gebeld ga worden om in te vallen.
Kunnen we al onze week 5 leidingtactieken bespreken.
JustSmile
Geplaatst: 10-02-11 23:04
EllaBellaah schreef:
Hier ook! Oke das wel heel erg overdreven xD vind wel grappig dat zwemmen hield je behoorlijk goed vol maar een stukkie fietsen niet
Moet je ook wel even bedenken dat ik van me 7e tot me 11e ongeveer 4x per week 2 uur per keer gezwommen heb he, en dan echt Heeul intensief dus dat zit wat meer in me aard dan fietsen (want ik woon 5 minuten van me oude basisschool, 5 minuten van me oude middelbare school, en 15 minuten van de manege, en 3 minuten van t centrum )
Ik moet zeggen dat jullie wel heel creatief zijn hahaha ik zal morgen eens me best doen om wat al gemaakte foto's op hyves te zetten ofzo.... hahaha (en niet schrikken, ze niet nog niet extreem spectaculair, maar een stuk beter dan met een compact camera en ik gaat nog een cursus doen ook )