meelen schreef:winnitou schreef:ha we gaan weer in de zadeluitleen!!!! Je mag ook mijn zadel proberen....
ik heb ook een fijn zadel hoor............maar ja, die zit vast aan de rest van m'n fiets.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LIQUITA schreef:Ik slaap niet zo rustig. Weet niet hoe het komt, zenuwachtig voor m'n privéles misschien. Nou ja, heb een nuttig rondje langs de boertjes gemaakt
. Ik duik er weer in, kijken of het nog een beetje gaat lukken. De wekker gaat om half 8, dus ik hoop van wel
.
LIQUITA schreef:Ik slaap niet zo rustig. Weet niet hoe het komt, zenuwachtig voor m'n privéles misschien. Nou ja, heb een nuttig rondje langs de boertjes gemaakt
. Ik duik er weer in, kijken of het nog een beetje gaat lukken. De wekker gaat om half 8, dus ik hoop van wel
.
winnitou schreef:Rowan is dus thuis vandaag, hoofdpijn hoesten en flink verkouden.
Mijn lunchafspraak met oudklasgenoten heb ik afgezegd.
voel zelf ook hoofdpijn opkomen, en mijn oren gaan pijn doen.. (is het dan toch besmettelijk!)
zitten flink aan de bessensap. Wie weet valt het mee
Nicole1995 schreef:Liquita jij was vroeg vanmorgen op mijn boerderij,je logde zeker ook in voor San qua tijd hahahha.Zag dat er veel gejat was hahahahhaha.Die ik ook hoor,maar geef ook kadootjes terug hihihi
. Inderdaad jatten hoort erbij, vind ik het leukste van het spel. Er valt bij mij ook wel wat te jatten
. Shenavallie schreef:@ Mntj: Ik kan je voorstellen om mijn EJ München-zadel te lenen, maar a) geen idee of die überhaupt past: als die van Ramona al op z'n schoft leunt, dan zal deze dat zeker doen (is extra brede boom), b) het is geen WOW-zadel en ik denk dat het dan een FLINKE stap terug in comfort is (als ik tenminste de jubelende referenties van jou en Liquita als uitgangspunt neem), c) het is een veelzijdigheidszadel, wat waarschijnlijk ook niet lekker zit als je dressuur gewend bent. Maar, mocht je het toch willen proberen.... hij is splinternieuw (dus geen afgereden exemplaar).
Shenavallie schreef:@ Mntj: Kan me goed voorstellen dat als je eenmaal dressuur gewend bent, dat veelzijdigheid niet echt meer je "ding" is. Nu maar hard duimen dat het WOW-zadel aangepast kan worden (vast wel, toch?)!