Nou, ik was blij dat ik em tegen het eind begon te snappen Wel een goeie film hoor, maar in het begin nogal ingewikkeld. Wel met een voorspelbaar eind, maar toch.. Goeie effecten, dat zeker!
Marlon; wat gaaf, dat lijkt mij wel super tof om met zoveel mensen van stal weg te gaan. Kijken we Cees lief aan of hij ons wil brengen met de vrachtwagen . We hebben een gezellige groep op stal daar ben ik echt blij om. Cer ik ben gister niet meer gegaan naarde film, was in slaap gevallen en Matthijs kreeg me niet meer wakker , zielig voor hem..
taverno
Geplaatst: 17-08-10 14:11
_Noah schreef:
Ik ben gaar, mijn huis is een mega rotzooi en ik heb 2 dvd's gehuurd. Ga helemaal niks doen vandaag.
Gelijk heb je! Hoe was LA eigenlijk met je vriendin?
het is gelukt king kan nu steigen op commando onder de vrouw!!
Nicam
Geplaatst: 17-08-10 23:29
Heerlijke Doerak is het toch....water aan de overkant is ook lekkerder dus . Tjee King...wat gaaf zeg . Wat een heerlijke vakantie is het....vandaag naar de huisarts geweest en ik heb Bronchitis. Dus nu lekker aan de antibiotica, inhalator en vrolijk hoestend hijg ik verder.
taverno
Geplaatst: 18-08-10 07:27
Goedemorgen
Nog steeds lekker weer voor een vakantie. Nicolette beterschap,niet leuk om in je vakantie ziek te zijn.
Anette,knap van King dat hij dat kan maar ik zou een paard nooit leren steigeren op commando.Je kan er op wachten maar eens gaat hij het doen als hij geen commando krijgt. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje domme actie!
Wat een rotweer zeg ik hoop maar dat het nog wel lekkerder weer wordt dit jaar vooral september. Maar nu mag het ook beter worden voor iedereen die vrij is.
Ik zou Abel ook nooit op commando leren steigeren het ziet er echt heel leuk uit, maar wat als hij het straks is doet met een klein kindje erop.
taverno
Geplaatst: 18-08-10 08:35
Vandaag moet het in de loop van de ochtend op gaan klaren zegt men.
Splinter
Geplaatst: 18-08-10 08:37
vanmiddag klaart het idd op!!
Gave foto van King, Ik denk dat het een beetje aan het karakter van het paard ligt aan welke je het moet leren, denk dat king er wel geschikt voor is hoor
Cer
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-10 08:47
Goedemorgen!
Stoere foto van King! Inderdaad, het zal aan het karakter liggen... Het is net als met andere kunstjes, als het goed bevestigd is, is het geen probleem. En volgens mij hebben jullie dat goed voor elkaar Het gaat wel mis met van die halfbakken tiepes die denken dat 'ff te doen'... (zoals ik, want ik heb daar bijvoorbeeld echt geen geduld voor )
Gisteren met een supertrotse moeder en blij kindje in de bak gestaan.. Stoffel is echt een superpoownie