Stal Jasper goes Almelo.... oladiye oladiyo [dl 2]

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Fieke

Re: Stal Jasper goes Almelo.... oladiye oladiyo [dl 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:22

sniesie schreef:
Ach gut Fiekie... alle paarden waren wel een beetje gespannen na vannacht en vanmiddag. Er werd nog best veel vuurwerk afgestoken dus misschien was ook Whellody nog wat geschrokken daarvan en moest ze dat even kwijt...

Tjeetje Jo, dat is nog eens een heftige jaarwisseling!

Ja Dat kan maar het is elke keer hetzelfde verhaal.. daarom is het ook zo vervelend. het is ook niet 1 keer.
maarja ik weet niet wat het is. maar het werkt niet tussen ons Tong uitsteken

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:25

_Fieke schreef:
sniesie schreef:
Ach gut Fiekie... alle paarden waren wel een beetje gespannen na vannacht en vanmiddag. Er werd nog best veel vuurwerk afgestoken dus misschien was ook Whellody nog wat geschrokken daarvan en moest ze dat even kwijt...

Tjeetje Jo, dat is nog eens een heftige jaarwisseling!

Ja Dat kan maar het is elke keer hetzelfde verhaal.. daarom is het ook zo vervelend. het is ook niet 1 keer.
maarja ik weet niet wat het is. maar het werkt niet tussen ons Tong uitsteken

Gewoon volhouden en rustig blijven en dan komt het vanzelf naar je toe!

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:34

sniesie schreef:
Gewoon volhouden en rustig blijven en dan komt het vanzelf naar je toe!

Zou dat lukken als ik maar 1 keer in de week op haar rijdt. Ik denk het niet. Bloos
Beetje hetzelfde als Els en romina toen der tijd. Dat werkte ook niet met 1 keer in de week rijden. Lachen

Maargoed we zullen zien! Lachen Ja

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:40

Kom op Fieke, je bent juist zo'n doorzetter.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-09 22:02

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Zo Jo dat was een enerverend avondje!

Fiek, als je er zo boos en verdrietig van wordt zou ik er gewoon mee stoppen, dat heeft niets met opgeven te maken maar gewoon realistisch zijn.
Een moeilijk paard waar je maar eens in de 2 weken op rijdt en als je er dan op zit ook nog ruzie mee hebt daar doe je jezelf en dat paard geen plezier mee.

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:19

@ Jo: Waarschijnlijk ben je al op stal geweest of ben je er nu, maar z'n nieuwe deken ligt een heel stuk beter!!! Wel een blits ding hoor Cool . En even wennen dat de singels nu recht onder z'n buik door gaan en door de lusjes heen in die flap. Sluit wel mooi aan onder z'n buik nu, lekker warm Lachen . En hij liep echt zo lekker, werd er echt blij van Hyper! .

Ik lag uiteindelijk rond 1 uur in bed vanacht en ben echt gelijk in slaap gevallen. Een van de katten heeft me rond 5e wakker gemaakt, die had zich al de hele dag verstopt en vond dat ie wel heel veel aandacht had verdient. Dus die is lekker bij me komen liggen (mag echt maar 2/3 x per jaar hoor, hou niet zo van beesten in mijn bed) en lag zooooo hard te knorren dat ik er om moest lachen, leek echt een varkentje Clown .
Vanochten op de visitetour geweest en ongeveer de hele familie gezien op wat zieken na. We hoorden vanochtend ook nog dat me broer niet zo'n leuk uiteinde heeft gehad, die werd gister opgeroepen voor een moordzaak, dus me schoonzus is maar naar haar ouders gegaan zodat ze niet alleen zou zijn. Beetje domper voor hun dus.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:25

Fiek ik bedoel het niet negatief hoor , ik vind het alleen zo zielig om je zo verdrietig te zien. Laat het gewoon even rusten.

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:55

Ben net terug van stal! Ed en new hebben nog lekker even losgespeeld! Had gelukkig Daf nog aan de lijn want die had zijn hapje al gegeven.. Hihi je was zeker vergeten dat ik zelf nog kwam! nouja is goed gekomen en anders had hij 2 hapjes gehad. Dat vindt new niet erg Vingers aflikken

Deken lag idd goed!

Jee Fiek wat balen zeg Verdrietig het is idd misschien moeilijk als je al een wat moeilijker paard maar 1 keer per week kan rijden. Elk paard is toch weer anders.. Anders misschien eens met Eric overleggen. Hij geeft jullie allebei toch les? Of even stoppen totdat ze wat makkelijker is. Van vechten wordt je ook niet blij.

Maar komt vast goed hoor! Straks valt t kwartje bij haar en bij jou Pling en dan tuf je er ook lekker mee weg! Ja

annitavierJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:57

JoNew schreef:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Carlo en ik gingen om kwart voor vijf ons bedje in! Haha en kwamer er ook pas om 12 uur uit Dromen Aangekleed en toen naar carlo zijn ouders geweest en daarna naar mijn omaatjes! Vavavond nog even naar stal. Marije heeft m lekker al gereden dus hoef niet zoveel meer te doen.. Kan ik lekker daarna op de bank gaan hangen.

Mijn O&N was erg leuk, maar ook best "spectaculair"! Kort verteld: wij hadden een meisje beneden zitten die was daar haar ex vriendje in elkaar gemept en was naar de manege gevlucht. Dus hadden ook een boos ex vriendje staan, maar die ging vrij snel weer weg en meisje op de taxi gezet naar huis. Vervolgens staan we even na 12 uur buiten zien we de vlammen boven de spoorbaan uitkomen! Brandweer gebeld want dat kon niet goed zijn en daar zit ook alleen maar een industrieterrein waar bijna niemand woont. Maar vrij snel hoorde we de sirenes al gaan. Wij naar het station om te kijken. Later bleek er een heel gebouw in de brand te staan Huilen
En tot slot was Sanne lekker aan t dansen, tilt iemand haar op en slingert haar voor de lol in de rondte een beetje in de lucht en die klapt zo met haar hoofd tegen een lamp aan! Ach gut Had ze een snee in haar wenkbrauw! Bloedde als een rund! Gelukkig was Daphne er ook en die heeft t netjes geplakt Knipoog.

Raar avondje dus maar wel leuk!

Marije lag zijn deken goed???

Haha grappig, Wij gingen naar Peter en Jacqulien omdat Peter bij de brandweer zit en dienst had (in Haarlem en niet naar Nieuw Vennep kan dan) wordt hij opgepiept omdat er brand was in Nieuw Vennep.. ahahaha

Wij hebben het dus bij vrienden geviert en gingen om 03.30u erin (hebben daar geslapen omdat ik het zielig vond Chris in door de vrieskou mee naar huis te nemen) en we werden om 10u gewekt door Chris..
We hebben s avonds een spelletje gedaan en vanaf 12u tot 2u buiten geweest, waren heel veel mensen daar op straat en Marco komt daarvan dan dus die kwam veel bekende tegen. Niet veel bijzonders maar wel gezellig!!
Net bij me zus gegourmet en morgen weer werken, helaas.

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:06

Oh das wel een beetje stom ja! Nou t was een goede fik!

Carlo en ik gaan morgen op banken jacht in den haag. Vrees alleen dat wel meer mensen dat gaan doen Clown

annitavierJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:10

Elke jaar het zelfde net over twaalf wordt hij opgepiept..... had hij maar een beter vak moeten leren. ROFL Hij was om half 5 terug ofzo!!

Leuk banken kijken!!! Wil ik ook wel maar niet zo´n goed idee met Chris nog even een jaartje wachten! Dan is hij vast wat handiger....,,

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:17

Ja dat is wel slimmer idd! Maar die van ons is echt op en zit vol vlekken. Haha en daarnaast ben ik m ook gewoon zat na 5 jaar ofzo..

Ja wij reden om half vijf ofzo naar huis en toen waren ze nog bezig met nablussen. De slangen lagen gewoon in de hoofdvaart! Is toch wel een eindje weg!

annitavierJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:23

Ze waren vanmiddag nog bezig!! Volgens Marco is dat redelijk dichtbij, ze halen water uit de dichtbij zijnde sloot. (geen idee) De brand was overgeslagen naar naast gelegen bedrijven dus idd flinke brand.

Ben benieuwd naar je deken..... Fijn dat Edje nog even buiten gespeeld heeft net. Haha!

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:27

Gisteravond ook nog rond een uurtje of zes! Toen hadden ze echt lol met zijn 2en haha

Ja maar aan de andere kant van dat gebouw naast het spoor zeg maar loopt ook een sloot.. Misschien was die bevroren Haha!

Nou ik ga maar eens naast carlo op de bank hangen. Wel zo gezellieg Lovers

Doei, doei

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:27

Haha kwam denk door mij hoor Jo, ik zag Daphne op stal en dacht vraag ff of zij dan New z'n hapje ff geeft als ze 's avonds komt, wist ff niet meer zeker of je nog kwam namelijk en was daarna vergeten om jou te smsen dat z'n hapje gegeven werd. Nou dat staat lekker duidelijk Verward .

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:31

haha maakt niet uit!

en nu zet ik me echt uit! Ga Dromen Slapen

annitavierJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:31

Je hebt gelijk! Ik nog even douche en lekker mijn bedje in .....

Ik kon ze gisterenmiddag alleen maar in de kleine paddock kwijt...ze hebben wel nog slobber gehad gisteren om 20u. New een klein beetje. Lachen

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 00:31

_Fieke schreef:
_Rijkie_ schreef:
Whel loopt lekker nu fiek!! Ben benieuwd wat jij ervan vindt Lachen

Ik ging er zoals gewoonlijk altijd weer met goede moed op(al weet ik vaak in mijn achterhoofd dat het altijd weer afwachten is).
Nou ik zat net en mevrouw gaat alweer steigerend en hupsend de baan door. ze haalde het bloed onder me nagels vandaan maargoed ik ben door gereden. alsmaar naar voren gereden.
nou op een begeven moment na een tijdje wel wat braver te zijn geweest begon het weer en nu gewoon constant, het leek wel een bommetje.
ik ben er boos en verdrietig afgestapt en ben naar huis gereden met de scooter. Bloos Huilen

En constant tijdens het rijden denk ik, ligt het aan mij... doe ik iets fout.. alles proberen van richting halsstrekken tot teugels kort en niet te veel druk.. wel veel druk. echt alles maar niks mocht baten.
en nu ik achter me computer zit denk ik, stomkop waarom laat je je nou zo kennen en ben je afgestapt maar op dat moment wist ik het even niet meer.

zo pff dit lucht op! ik ga er (voorlopig) niet meer op want hier wordt niemand beter van. 1 keer in de 2 weken rijden werkt gewoon niet.

Verdrietig

Jeetje Jo wat een avond Wow! Bloos! Wel fijn dat het ondanks alles toch nog leuk was!!
Rijkie, uuh veel succes Cool

Oh ik ken het... Ik rijd nu ook een merrie en we hebben niet echt een klik voor mijn gevoel. Maarja, soms moet het ook wat groeien voor je zo'n beest leuker gaat vinden. Het rijden ging de laatste tijd al echt niet (vanaf dag 1 al, want ze stond al lang stil, niet goed opgevoed enz), maar nu heb ik bijna 2 weken niet gereden ivm vakantie en werk en het ging zo goed vandaag! Inene vond ik dr helemaal leuk en ze was gewoon omgeslagen. En ik merk dat dat bij vele paarden zo is, dus misschien ook bij haar. Knipoog Maar ik denk het nu het beste is om het even zo te laten en misschien later weer op te pakken.
En ik herken het ook wel om dan bijna jankend af te stappen. Bloos

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 09:08

_Fieke schreef:
_Rijkie_ schreef:
Whel loopt lekker nu fiek!! Ben benieuwd wat jij ervan vindt Lachen

Ik ging er zoals gewoonlijk altijd weer met goede moed op(al weet ik vaak in mijn achterhoofd dat het altijd weer afwachten is).
Nou ik zat net en mevrouw gaat alweer steigerend en hupsend de baan door. ze haalde het bloed onder me nagels vandaan maargoed ik ben door gereden. alsmaar naar voren gereden.
nou op een begeven moment na een tijdje wel wat braver te zijn geweest begon het weer en nu gewoon constant, het leek wel een bommetje.
ik ben er boos en verdrietig afgestapt en ben naar huis gereden met de scooter. Bloos Huilen

En constant tijdens het rijden denk ik, ligt het aan mij... doe ik iets fout.. alles proberen van richting halsstrekken tot teugels kort en niet te veel druk.. wel veel druk. echt alles maar niks mocht baten.
en nu ik achter me computer zit denk ik, stomkop waarom laat je je nou zo kennen en ben je afgestapt maar op dat moment wist ik het even niet meer.

zo pff dit lucht op! ik ga er (voorlopig) niet meer op want hier wordt niemand beter van. 1 keer in de 2 weken rijden werkt gewoon niet.

Verdrietig

Jeetje Jo wat een avond Wow! Bloos! Wel fijn dat het ondanks alles toch nog leuk was!!
Rijkie, uuh veel succes Cool

Zal ik je een keer helpen als je erop gaat?
Als ook Els en Eric dat goed vinden natuurlijk hoor Haha!

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 09:13

Gaat er nog iemand naar Jumping Amsterdam?

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 09:19

Zouden de bakken ontdooit zijn?
Hoop dat ze ze meteen allemaal slepen Lachen

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 09:23

Gister werden ze al zacht dus ik denk dat het wel door zet.

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 09:24

Hoop t dan kan Veer lekker longeren vandaag Haha!

annitavierJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 09:48

kohtje schreef:
Gister werden ze al zacht dus ik denk dat het wel door zet.

Dat hoop ik ook want ik voel me niet helemaal fit dus zou fijn zijn als ik ook kan longeren!!

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:50

Fiek hoe zitten je onderbroeken? Tong uitsteken

Wanneer ben je weer op stal? Die doos is net weer opgehaald dus heb t even voorgeschoten voor je Lachen