Ik heb het nog een keer geprobeerd om op de site van de GM te komen, maar het fotoalbum... daar kom ik niet op. Staat elke keer 'done" en dan zie ik nog niets. Vreemd!
In januari/februari laat ik haar erheen brengen tot ze drachtig is, dus dat kan zijn tussen 4 weken en 4 maanden...
_Noah
Geplaatst: 25-03-09 00:10
Dat wordt een vakantieliefde voor pony uit frankrijk Kun je het goedje trouwens niet laten opsturen en zelf inspuiten? Ik heb verder niet zoveel verstand van dekken, dus neem mij niet kwalijk als het nergens op slaat .
dat kan wel, maar het kost punt 1 meer, en bij arabieren betaal je per twee rietjes. dus als je insemineert en het pakt niet, ben je wel je 2250 euries kwijt en veearts kosten...Als ze daar staat kost het wel daggeld maar kan de hengst zo vaak springen als nodig is. Daarbij ook lijkt het me beter voor m'n Pony. Het is immers instinct dat als er een geile hengst op heeft gezeten dat er jong van komt, terwijl als er een man/vrouw met zijn of haar arm naar binnen graait dat instinct er niet zit...
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-09 09:49
Ik heb de foto's op de gm site gezien. Erg leuk gedaan.
Mijn Tag vanmiddag naar de kliniek gebracht waar de conclusie was dat ze op de linkerondervoet kreupel was, voet verdoofd aanzienlijk beter. Morgen willen ze d'r hoefgewricht verdoven om daar verder naar te kijken en om te overleggen voor een eventuele behandel methode. Voorlopig staat ze er tot zaterdag...
vandaag terug gebeld door de veearts, ze gaan d'r morgen 'orthopedisch' beslag geven in de hoop dat het gewoon aan de ijzers ligt. Ze was vandaag een heel stuk minder kreupel en ze hebben dus verder niet naar het hoefgewricht gekeken. Dit is alleen wel iets wat ik al een paar keer heb meegemaakt met d'r, de ene dag leelam en de andere dag helemaal rad, dus zal mij benieuwen hoe ze op de nieuwe schoenen gaat lopen.
Ben benieuwd of ze bevallen bij Tag! Is toch veel beter nieuws dan wat je verwachte denk ik. Het veulen gister van echt een moppie, met zijn mooie mustache Henk zijn voer heb ik een enkeltje container gegeven, moet toch eens een goede voerton halen
hahah ik vind Wild Mustache wel een geschikte naam voor hem. Als ik die van je kan overnemen, graag! die zak was nog halfvol en nog geen 2 mnd oud echt zonde.