Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 17:23

ROFL Wat een verhaal!

En ik blijf anoniem. Vork Geen obsessie voor nummer 23, maar voor blauw. Vandaag is blauw Muziek!
Laatst bijgewerkt door Saskia89 op 17-08-08 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 17:26

Geef maar Reactie Sas, Ja ik wil reacties Clown (titel is stom, maar ik wilde erg een bokt in zetten)

en jij blijft inderdaad anoniem Vork Es niet Schijnheilig

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 17:27

Ik vul mijn reacties altijd nog aan, handig hè als er vervolgens al berichten na zijn geplaatst Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 17:30

obsessie voor blauw inderdaad Haha!

ik ga eten en dan weg Doei! tot over een tijdje.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 17:31

Veel plezier deze week, houd de kinders onder controle en pik Mirthe in Doei!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 19:17

Wenen valt niet tegen, maar de tuinen van Belvedere en de botanische tuin daar waren niet veel en de alpentuin was al gesloten.
En naar Lainzer Tiergarten geweest, moet je raden hoeveel (verschillende) dieren ik gezien heb Clown 2 soorten en misschien 10 beesten. Voor de rest wel lekker rondgewandeld daar.
Vandaag bij Schönbrun geweest, wat was het druk, kasteel en de tuinen zijn erg mooi, morgen gaan we waarschijnlijk andere helft van de tuinen doen en dierentuin.
Verder in centrum een hoop mooie dingen gezien, die hele hofburg is ook super mooi en de karlskirche was ook zeer mooi.
Als het lukt willen we dinsdagochtend op tijd opstaan en dan naar de training en rondleiding van de Spaanse Rijschool, maar het is de 1e training weer na de zomer, dus ik hoop dat we kaartjes kunnen krijgen.
We zitten dus idd de hele tijd in/bij Wenen. Hier van de camping de bus en metro en je zit in het centrum, lekker makkelijk, in centrum ook al vanalles gezien aan gebouwen en parken. Een lekker actieve vakantie. Eergisteren was het zo slecht dat we net de bus uitkwamen, regenen, hagelen echt niet normaal, uit een put spoot het water omhoog en gelukkig zitten we op een heuvel, dus al het water stroomde echt naar beneden, kwam vanalles langs gedreven en mijn schoenen staan nu eindelijk droger te worden, nu de modder er nog af.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 17:12

Klinkt alsof jullie je wel vermaken Wen. Nog veel plezier Lachen Hoe lang blijven jullie nog?

Morgen gaat Lune naar de DA.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 17:51

Gisteren heb ik op Fox gereden. En er zit een draf op dat paard, niet normaal Nagelbijten / Gniffelen Ik dacht dat we aan het draven waren, dus moest nog een stukje aansluiten in draf. Wat een middendraf kent hij zeg Bloos! Lachen Lachen

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 08:22

Hoe is het met Lune afgelopen bij de DA??

Ik ga zaterdag naar Schotland, vandaag laatste werkdag. Deze week is mijn moeder op vakantie al, ook naar Schotland, met d'r vriend. Weekje alleen dus (en me broertje, maar die zie je toch nooit, die slaapt ergens anders).
Zaterdagochtend kwam er gezellig een collega ontbijten en gisterenavond heb ik voor diezelfde collega lekker spaghetti gekookt en hebben we de hele avond gekaart. Érg gezellig Haha!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 09:11

Mannelijke collega Knipoog veel plezier in Schotland!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 15:10

Veel plezier in Schotland Jet!

Vanochtend meegeweest naar de manege zodat ik gelijk Lune kon doen.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 10:01

Veel plezier in Schotland Jet!

Antoinet, al weer heel thuis aan gekomen? Hoe hebben jullie het gehad met de beesten in Nederland, ik heb jullie niet eens meer gezien.

Ik ben gisterenavond weer heel thuis gekomen.
Mijn vogel is wel lekker aan het slopen geweest, had hem voor de vakantie een mineraal steen gegeven. Nu bij terugkomst ligt ie al weer op de grond en een hele boel roze 'stukjes' (zo'n steen is roze). Vanochtend vond hij het wel weer gezellig om bij me te komen zitten.

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 10:16

antoinetje schreef:
Mannelijke collega Knipoog veel plezier in Schotland!

Hahaha ja inderdaad Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 13:08

Verder een leuke vakantie gehad Wen? Iedereen hier is/gaat maar op vakantie.... Nagelbijten / Gniffelen

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 13:45

Ja sorry Knipoog Maar vakantie is zo lekker Knipoog
Ik heb leuke vakantie gehad, wel actief moet ik zeggen, maar 1 dag niets gedaan, de andere dagen Wenen in geweest. En de heenreis ging echt super, 2.30 weg en 16.00 waren we er, geen file gehad. En terug rond 6.15 weg en we waren even voor 21.30 weer thuis, terug wel file gehad bij Würzburg en in het Ruhrgebied en uitgebreid gegeten nog net in Nederland.

De hond is inmiddels ook weer thuis, wel weer gezellig die beesten. Vanavond nog niet paardrijden. Voor 3 weken afgezegd, we gaan dinsdag toch bij Fen rijden. Ik ben er volgende week wel weer Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:06

Ik ben er de komende 3 weken niet op vrijdag, inderdaad bij Fen rijden en de 7de hebben we al een 2-uursrit. Ga nog wel een keertje tussendoor op dinsdag.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 18:08

Ja ik denk dat ik die vrijdag daarvoor ook af zeg, en dan alleen volgende week een keer ga rijden en daarna wel weer, op vrijdag 1,5 uur en dan op zondag ook weer 2 uur is wel erg veel van het goede Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 19:30

Ik weet niet eens of we dan nog wel 1.5 uur gaan. We zijn nu alweer vroeger gaan rijden, en het was alweer erg donker...

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 21:35

Dat is natuurlijk ook zo ja, dan wordt het weer bijna bak hobbelen, pff echt geen zin om met 13 in een bak te rijden. Of het moet hier gewoon eens beter weer gaan worden, dat scheelt ook wel.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 12:03

Dat scheelt inderdaad. (Het max. in de bak is wel verlaagd naar 12 Nagelbijten / Gniffelen) Maar ik wil ook niet naar binnen .

En Wen, gefeliciteerd Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 12:29

Zowwwwwwwwwwwwwww ik ben dr weer (en ik wil heel graag weer terug). Allereerst even Wendy feliciteren met haar verjaardag Lachen. Wendy gefeliciteerd!

Ik heb echt een super vakantie gehad! Eerste week was niet zo... Broertje en neefjes wilde niks doen. De omkeer kwam echter toen DJ Muzzy (ja het is weer zo ver) een praatje kwam maken en dr achter kwam dat Ricardo (neef) niet mijn vriend was. Vanaf die avond ben ik telkens met hem op stap geweest en dat was erg gezellig. Ik ga hem echt missen! Gisteravond toen de bus kwam en de laatste zoen werd uitgewisseld was ie ineens heel snel vertrokken... Hij had het er nog moeilijker mee dan ik volgens mij. Voordat de bus kwam zaten we een beetje liedjes te luisteren op mij telefoon en toen kwam Nickelback met Far away en die tekst was zo toepasselijk op ons... En toen ik hem aankeek waren zn ogen een beetje nat. Hij was ook echt schattig... Maar ik gaat m waarschijnlijk wel weer zien (met morele steun van tante (die zelf met een portugees is getrouwd en er helemaal de hoop van in ziet) en mijn moeder... Ik wilde zelf niet echt geloven dat het wat kan worden (een turk in animatieteam/ DJ) maar gaat hem toch maar een kans geven...

Nou dit was mijn lovestory van de vakantie weer Knipoog. Foto's volgen nog... (en verdere verhalen vast ook wel). Is verder hier alles goed verlopen zonder mij Tong uitsteken.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 12:36

Heb je verder ook nog iets anders meegemaakt? Nagelbijten / Gniffelen

Maar goed, welkom thuis, je hebt goed weer meegebracht! Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 12:46

Owww ja hoor heb ook wel wat anders mee gemaakt Lachen. Ik ben wezen raften (wat echt heel gaaf is). Ik ging samen met Ruben in een grote boot en Ricardo en Leon moesten weer met zn tweeën in een kano... Dat hebben ze geweten, bij de eerste waterval zaten ze al vast op een rots... Het staat allemaal op film en is echt hilarisch!! In die grote raft zat ik samen met een groep nederlanders en ook een nederlander als begeleider. Deze heeft er een heel heftig rondje van gemaakt en ging zelf proberen de raft te kantelen bij één punt Tong uitsteken. Ik heb nogal vaak uit de boot gelegen maar dat kwam voornamelijk doordat ik door de begeleider van een andere raft telkens in het water werd getrokken (vondt ie grappig denk). Het was in iedergeval een erg leuke ervaring!!

Verder heb ik een keer meegedaan me Volleybal (en gewonnen van het animatieteam Lachen ). En ik ging ook waterpolo'en (waarbij Muzzy zijn been verdraaide en de laatste twee dagen amper kon lopen).

Verder heb ik lekker vaak bij Antik gezeten. Waar ik toen ik een keer naar het toilet toe ging Pikatchu tegen kwam. Die zat vorig jaar in het anitmatieteam van Art Side en hem sprak ik ook nog wel eens op msn. Dus die was helemaal verrast mij te zien (en ik ook om hem te zien want ik dacht dat ie in Antalya zat). Hij was hoofdanimatie geworden in Art Side die week.

Verder was het gewoon een heerlijke luier vakantie gevuld met veel cocktails Haha!.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 13:14

kooslover schreef:
Dat scheelt inderdaad. (Het max. in de bak is wel verlaagd naar 12 Nagelbijten / Gniffelen) Maar ik wil ook niet naar binnen .

En Wen, gefeliciteerd Lachen

Zo wel 12, dan moeten er dan mensen op de reservelijst uit onze les? Nou ja, ik vind 12 nog veel. Ik vond het met ons oude kleine groepje wel lekker, al was het dan wel balen als we dan samen met de laatste groep moesten rijden, dan was het weer zo druk Bloos

Dank jullie wel Haha!

Klinkt inderdaad lekker Es, zo'n vakante. Ik heb ook geprobeerd het mooie weer mee te nemen, maar het is nog niet echt gelukt.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 13:33

Het is nu in iedergeval droog Lachen. Maar helaas geen temperaturen om op het strand te liggen en niks te doen Tong uitsteken. Maar ja al is het hier warm dan is het weer benauwd en dat is ook weer niet fijn Boos!.