Wat een verhaal!En ik blijf anoniem.
Geen obsessie voor nummer 23, maar voor blauw. Vandaag is blauw
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat een verhaal!
Geen obsessie voor nummer 23, maar voor blauw. Vandaag is blauw
ik wil reacties
(titel is stom, maar ik wilde erg een bokt in zetten)
Es niet

tot over een tijdje.
2 soorten en misschien 10 beesten. Voor de rest wel lekker rondgewandeld daar.
Hoe lang blijven jullie nog?
Ik dacht dat we aan het draven waren, dus moest nog een stukje aansluiten in draf. Wat een middendraf kent hij zeg
Lachen

veel plezier in Schotland! 
antoinetje schreef:Mannelijke collegaveel plezier in Schotland!
Maar vakantie is zo lekker
) Maar ik wil ook niet naar binnen .
. Wendy gefeliciteerd!
. Foto's volgen nog... (en verdere verhalen vast ook wel). Is verder hier alles goed verlopen zonder mij
. 
. Ik ben wezen raften (wat echt heel gaaf is). Ik ging samen met Ruben in een grote boot en Ricardo en Leon moesten weer met zn tweeën in een kano... Dat hebben ze geweten, bij de eerste waterval zaten ze al vast op een rots... Het staat allemaal op film en is echt hilarisch!! In die grote raft zat ik samen met een groep nederlanders en ook een nederlander als begeleider. Deze heeft er een heel heftig rondje van gemaakt en ging zelf proberen de raft te kantelen bij één punt
. Ik heb nogal vaak uit de boot gelegen maar dat kwam voornamelijk doordat ik door de begeleider van een andere raft telkens in het water werd getrokken (vondt ie grappig denk). Het was in iedergeval een erg leuke ervaring!!
). En ik ging ook waterpolo'en (waarbij Muzzy zijn been verdraaide en de laatste twee dagen amper kon lopen).
. kooslover schreef:Dat scheelt inderdaad. (Het max. in de bak is wel verlaagd naar 12) Maar ik wil ook niet naar binnen .
En Wen, gefeliciteerd

. Maar helaas geen temperaturen om op het strand te liggen en niks te doen
. Maar ja al is het hier warm dan is het weer benauwd en dat is ook weer niet fijn
.