Wat een regen komt er hier uit de lucht vallen zeg.
(Ben stiekum blij dat NoNo binnen staat
)Maar ik moet zeggen dat hij wel helemaal schoongeregend was vandaag
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)

winnitou schreef:ik ga weer afsluiten. voor iedereen die met vakantie gaat veel plezier en voor degene die nog aan het werk moeten de komende tijd sterkte.
xan schreef:Volgens mij halen alle paarden vanavond hun A-diploma![]()
Wat een regen komt er hier uit de lucht vallen zeg.
(Ben stiekum blij dat NoNo binnen staat)
Maar ik moet zeggen dat hij wel helemaal schoongeregend was vandaag

LIQUITA schreef:Liquita staat nu ook alleen overdag op het land......ik moet je zeggen dat ik daar ook stiekum erg blij om ben, hihi.
xan schreef:LIQUITA schreef:Liquita staat nu ook alleen overdag op het land......ik moet je zeggen dat ik daar ook stiekum erg blij om ben, hihi.
Als ik dadelijk in augustus bij Veldt kom, wil ik ook graag dat NoNo overdag naar buiten gaat, en 's avonds weer naar binnen.
Weet jij of er meer landjes voor zijn ?? Of moet hij bij een groepje ??? (Hij staat nu ook in een groepje van 4 en dat gaat heel goed).
. 

xan schreef:meelen schreef:Xan, weet jij hoe het met Ronald gaat?
Ja.
Hij loopt nu met een grote spalk om zijn hand heen.
Ze zijn nu op vakantie maar hij moet iedere dinsdag in het ziekenhuis
komen voor therapie en dan wordt er ook gekeken naar de hechtingen (geloof ik)
Hij is er in ieder geval wel zo'n 6 weken zoet mee.
En dan maar afwachten of alle vingers nog werken.

LIQUITA schreef:Ik heb alvast een simpele regendeken voor Liquita besteld. 1tje zonder singels eraan, voor over het zadel als ik ga rijden (dat ze lekker droog blijft van stal naar bak en terug).
xan schreef:Hahaha, ja zo'n langeLIQUITA schreef:Ik heb alvast een simpele regendeken voor Liquita besteld. 1tje zonder singels eraan, voor over het zadel als ik ga rijden (dat ze lekker droog blijft van stal naar bak en terug).
Heb je voor jezelf ook een waxcoat besteld ????
. 
LIQUITA schreef:Hahaha, ja zo'n lange.
(over mijn cap heen !!!)
. LIQUITA schreef:Ik heb alvast een simpele regendeken voor Liquita besteld. 1tje zonder singels eraan, voor over het zadel als ik ga rijden (dat ze lekker droog blijft van stal naar bak en terug).

) ATE schreef:Hihi....dat weet je toch van Ate, dat is een echte bikkelnou ate staat nog lekker buiten volgens mij vind hij het niet zo erg hoor die regen wou hem ff snoepje brengen vanavond maar al die kwam geen ate was zelf doorweekt van de bui die ik op de terug weg naar manege kreeg
LIQUITA schreef:Nee hoor, heb er geen 1 besteld. Jo heeft er wel 1...misschien krijg je die zo gek.
ATE schreef:OepsLIQUITA schreef:Ik heb alvast een simpele regendeken voor Liquita besteld. 1tje zonder singels eraan, voor over het zadel als ik ga rijden (dat ze lekker droog blijft van stal naar bak en terug).
juul leek ook wel een verzopen kat vanavond hahahahahahah
, hij zal niet blij geweest zijn. Ik had Liquita nog wel vroeg binnen gehaald voor hem. xan schreef:Ik ga weer op zoek naar mijn bed.![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen nog 1 dagje werken en dan 3,5 week niet meer !!!!
Heerlijk.
Daarna lekker naar Spanje (alhoewel ik het maar niets vind dat ik NoNo aan de zorgen van iemand anders moet overlaten)

LIQUITA schreef:Nee hoor, heb er geen 1 besteld. Jo heeft er wel 1...misschien krijg je die zo gek.
) LIQUITA schreef:ATE schreef:Oeps
juul leek ook wel een verzopen kat vanavond hahahahahahah![]()
, hij zal niet blij geweest zijn. Ik had Liquita nog wel vroeg binnen gehaald voor hem.
xan schreef:Ja, ja...dat krijg je nu. Ik ken dat gevoel maar al te goed...gelukkig heb ik allang alle vertrouwen in mijn verzorger.Ik ga weer op zoek naar mijn bed.![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen nog 1 dagje werken en dan 3,5 week niet meer !!!!
Heerlijk.
Daarna lekker naar Spanje (alhoewel ik het maar niets vind dat ik NoNo aan de zorgen van iemand anders moet overlaten)