nee joh, kunnen wij straks aaaallemaaal, we gaan van de week nog ff zwieren!! zou t dansje nog verder gaan?
acacia
Geplaatst: 12-01-10 10:59
en nu wil ik het weten horrrrrr........ wat hebben jullie nu steeds met een dansje ? Zitten jullie met zn allies op beat ballet ofzo ? Of bestaat dat niet meer ? Zumba is het tegenwoordig he ? Vertel, vertel....
haha ja karin, wij hebben al 2 lessen streetdance gehad, t is echt hilaaarisch...
wij zijn halverwege mee gaan doen en die anderen kunnen de jaardans en die is zo leuk, soort salsa achtig en die willen we ook doen, dus kga vanmiddag ff liedje opzoeken en als k dansje niet kanvinden dan film ik ze volgende week en dna maar goed oefenen
acacia
Geplaatst: 12-01-10 11:03
ooooo gaaf joh .......dus Dees, Esther en jij dweilen daar een beetje over de grond ? Soort breakdance, rock steady crew, zeg maar ? Ga je ze filmen ?? Die plaats je toch zeker wel even hier he ?
Marjo doet ook mee.. die heb het verzonnen en wij dachten ja leuk… en gisteren dachten jow en ik nog oh neeee kwil nie , Maar het was weer leuk en best pittig
Wij dweilen indd de vloer ,.. na de warming up zijn we al doad.. hahaha
Hahahaha goed idee dees, kom ik wel met een spandoekie om jullie aan te moedigen. Nou jow stuur Fury maar deze kant op hoor. Mis t nu al... En twas idd glad, zou nogal stom zijn om nu wat te breken en dan een maand niks te kunnen.
juf_esther
Geplaatst: 12-01-10 13:06
Cis!!! wat doe je hier nou nog? wegwezen!!!
Dames, ik heb jullie even iets te vertellen...
Het is goed en slecht nieuws tegelijk. Mijn vader en moeder hebben een ander huis gekocht! Het goede nieuws is dat we daar weiland stallen, binnen en buitenbak hebben... het slechte nieuws is dat we dan waarschijnlijk dus ook gaan verhuizen van stal beef
Het zal allemaal nog wel een poosje duren denk ik, ook met vergunningen enzo, maar vind het op zich wel erg leuk dus ben benieuwd.
ja die agterberg moet eerst vergunning voor zijn.. ze zijn in overleg wanneer ze er gaan beginnen, de schuur waar de bak in moet ligt nu nog vol met graan. En moeten even achter een trekkerje aan enzo...
Pfffoeeh toemaar es! Hahaha je pa gaat zich zeker niet vervelen daar. Je hebt toch ook van die kleine tractortjes? Die hebben ze bij Flame althans. Precies goed genoeg om de bak te slepen.
Gaaaf Es! Natuurlijk wel jammer dat jullie dan weg gaan van stal. Maar als ik in jou schoenen stond wist ik het ook wel hoor. Blijft het bij 2 paardjes of heb je meer stallen?