Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

spettertjuh schreef:Zooooooooooooooooo ik word gek hiero..........zit ik me daar toch met een muts..........heb in het ene uur dat ik met haar zit al haar hele levensverhaal gehoord............en die klep die staat maar niet stil..........
ahhhhhhhhhhhhhh en ik moet haar inwerken en over een paar dagen komt ze ook nog eens naar mijn eigen pandje om in te werken.......................HELP
Ik moet nog een paar uur.......![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bedoel...wat kan er gebeuren, gaat ze je slaan? gaat ze je vermoorden? ...uh....die doos is in opleiding en hoort dus respect voor de opleider!
te tonen! En anders geef jij even fijn aan de baas door, dat het mens totaal ongeschikt is!
loontje schreef:Wil even melden dat 1 van de nijntjes zijn/haar oogjes open heeft.
Nu de andere nog.

AnitaJoeri schreef:Waar is Madje??????????????? Het zonnetje schijnt dus Naar buiten met die peerden.Haha
Ze heeft wel even lekker gegraasd met mama.
gefeliciteerd met je baby konijns en zijn er nog wat bij gekomen ..??
ik kom rond half 5 naar stal en dan even met hem wandelen ofzoo
Kan iemand mij misschien vertellen of de paarden nu buiten staan?Damber schreef:Goede morgenKan iemand mij misschien vertellen of de paarden nu buiten staan?
Groetjes Daniela (verzorgster van Amber)
AnitaJoeri schreef:Damber schreef:Goede morgenKan iemand mij misschien vertellen of de paarden nu buiten staan?
Groetjes Daniela (verzorgster van Amber)
zover ik weet niet,ze hebben niet allemaal een zwemdiploma en volgens mij moeten ze nu zelfs in het diepe kunnen zwemmen als ze de wei op gaan.Haha
)

Wordt t missch weer wat drukker in dit topic
) Mr. Ed moet nog
We kwamen dus na een aantal uurtjes terug en waren mijn peesjes dus weg
Dus als iemand ze gezien heeft dan hoor ik het graag.