Nou ik ben nu toch wel heel beneiuwd hoe die eruit ziet, heb je hem op hyves ? dan ga ik ff je hyves afstruinen
Kleine correctie: Het is we hebben gezoend of ik heb hem gezoend, alleen kun je niet zoenen De lerares spreekt! Streng!
Haha en het is ook gechilled en niet gechild Sas, kan jij niet gewoon in mijn pplaats Pabo err gwoon even "naast"" doen ?
Ja hahah oke , heb beetje typstoornis hahaha .Ehm ja ik heb hem op partyflock.http://www.partyflock.nl/;MAELYNN en dan bij fotoos staat hij. ( Hij heeft 11 opmerkingen , dus een 11 in ze foto staan ! hahaha. )Je moet op album klikken , rechtsboven , en dan kanjers hihi.
hahah ik heb zin om is me proefje echt mooi tee verknallen en er dan om gaan vragen gewoon een hele slome ofzo
Ik moet er 40 voor het tweede jaar, dusss dat ga ik zeer wss niet halen hoeweler komen er nog 2 bij van kamp&introductie en 3 van mijn keuzepunten maarja.. dan gaat het hem nog niet worden@Maelynn hij is best wel schattig hoor
Ik ben ook al zo klein Als ik een beetje smokkel 1.70...Maar ik ga jullie verlaten, ONM kijken en naar de manege