Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnitaJoeri schreef:nou ik heb geen zin altijd nuttig te kletsen,heb ik de hele avond al op mijn werk gedaan ,morgen lekker uitslapen is heeeeeeeeeeeeel nuttig
Flurk schreef:AnitaJoeri schreef:nou ik heb geen zin altijd nuttig te kletsen,heb ik de hele avond al op mijn werk gedaan ,morgen lekker uitslapen is heeeeeeeeeeeeel nuttig
kun je dat wel dan?
AnitaJoeri schreef:met mij goed hoor met jou enje poes ook haha
AnitaJoeri schreef:moet je niet oefenen met knotjes maken bij banaan
Maar komt er iemand in de richting van stal langs de molen in schipluiden of een ander iets waar ze pavo leveren die een zak voer voor mij mee kan nemen...?
Anders ga ik het morgen gewoon op de fiets doen, dan scheur ik daar die zak wel open en stop ik het in kleinere tassen ofzo of ga ik gewoon 2 keer fietsen
Lukt ook best wel, maar als iemand er langs komt en het voor me mee wil nemen zou ik wel heeeel blij zijn

met wat je moet hebben,(mijn geheugen laat me iets in de steek op dit moment) afrekenen doen wel van de week wel
jarno schreef:AnitaJoeri schreef:moet je niet oefenen met knotjes maken bij banaan
nou weet je ik heb 2 mensen die het heel goed kunnen hihi.
vera en mijn verzorgster hihi.
alleen manen trekken zoek ik nog iemand voor! interesse??
dat kan ik dus echt niet, knotjes maken zou me nog wel lukken maar trekken neeeeeeeeeeeeeh
gr

Ireentjuh schreef:oke, zal ik doen.. heel erg bedankt!!
En nu maar snel zelf aan de autorijlessen dan.. hahhaha.. shir?
Ireentjuh schreef:haha nee.. maar het wordt wel eens tijd eigenlijk. Ik heb een ontzettende hekel aan examens, dus blijf het maar uitstellen![]()
Moet ook zoiezo eerst nog even uitzoeken waar ik het geld vandaan moet peuteren
jarno schreef:alleen manen trekken zoek ik nog iemand voor