stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 23:04

3 haflingers? hihi Als het Wesco wel was geweest, had je er toch nog steeds maar 2 gehad? Ik dacht, misschien heb je hem wel opgehaald, weet ik veel.. Haha!
Ik twijfelde al, Wesco was toch een stuk kleiner hihi

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 04:04

DABO: zo is de avatar top! ben nu niet thuis maar morgen zet ik het even op mijn eigen laptoppie Knipoog

Sjorsie: Nee geen houten hoofd maar ook niet super helder hoor Tong uitsteken ,beetje vaag gevoel hahahahahaha....

shir : ik duim mee voor je!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 06:03

Hee wat nou Naadje jij als eerste(haha) wat een storm he!ik hoop dat er vandaag niet veel mensen moeten foietsen want dat wordt meer surfen.
Gelukkig is het niet koud en af en toe miezerd het(dus dit was meteen het weer).Shirley ik hoop dat de storm straks wat afneemt,en dat het meevalt in Bodegraven,we duimen allemaal voor jullie.Ellen die druppels geef je ongeveer een week van te voren maar ik vraag het nog even voor je na.Ik ben echt heel trots op Zirano dat na alles wat hij meegemaakt heeft toch zo lief(maar doerakkerig) blijft.Het is een echte kroelkip aan het worden maar hij begint nu ook karakter te tonen.(goed he had ik 3 maanden geleden ook niet gedacht).Annemieke hoe was jouw eerste dag bij de NUON??Voor de zieke onder ons(zowel paard als mens) Sterkte en beterschap.De luierikken slaap ze,en de werkers onder ons werk ze en over 20 dagen zijn de meeste vrij want dan is het kerst.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 08:01

Mogguh!

Sterkte Shir met Il! Ben benieuwd wat LJ zegt!
Sjorsie alweer bedankt voor het loszetten van Orissa!

@ Anky: Jaa zaterdag is het goed gegaan met die mensen van Orissa! Ze komen woensdag of donderdagavond weer terug! Dus ben ben benieuwd!
Ik ga me maar aankleden anders mis ik mijn trein zoals elke dinsdag!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 09:23

Willemijn nog bedankt voor het thuisbrengen,ik hoop dat je er vanavond bent en misschien kun jij Chantal dan met Zirano op de spuitplaats helpen.Ger ontzettend bedankt voor dat jij elke ochtend met Zirano wandelt ik zou anders niet weten hoe ok dit moet doen.PLUIM.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 09:24

goeiemorgen !!
ik kwam mijn naam tegen en dacht, ja laat ik me ook eens voorstellen hier Haha!

Ik ben Karin, ben 26 en "de andere" haflinger is van mij Knipoog
Amigo wordt in maart 2, hij is van Ambassador en zijn mams is Sultana.

Sinds vrijdag staat hij bij Taams op stal en hij vermaakt zich prima,
moet overal nog aan wennen ook de omgang met mensen maar
hij gedraagt zich goed voor zover ik het hoor Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 09:26

Goedemorgen,Ja hij doet het keurig hoor,vind het ook erg lekker om een appeltje of een worteltje mee te mogen knabbelen.Heb je het al van die plank doorgegeven?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 09:28

hij is gek op eten Haha!
ja hoor de plank zit er weer netjes in !
en hij lag er alweer uit gisterochtend maar gisterenavond zat hij er weer in.
ik geloof niet dat zijn buurman altijd blij met hem is Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 09:29

De buurman leert hem af en toe wat manieren bij.Die denkt ook twee van die jonkies is mij net eventjes teveel.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 09:30

hahahaha kan ik me iets bij voorstellen hoor

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 09:34

Ja hij gaat zich oud voelen of denkt net zoals wij(alhoewel jij daar nog even op kunt wachten)die r.tpubers ik wil ze wel achter het behang(plank)plakken.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 09:37

agossie het is bijna zielig dat hij tussen ze in staat !
ik ga zo maar weer eens bij hem kijken Lachen ben benieuwd of we het nog eventjes droog houden....met mijn geluk begint het over tien minuten te regenen !

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 09:38

succes ik hoop voor jou dat het droog blijft,ik ga vanmiddag moet eerst even met mijn moeder naar het ziekenhuis.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 09:47

dank je Lachen

jij (en je moeder) ook succes!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 10:04

Succes met je moeder, Marjan!

Welkom Kekaro! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 10:22

Oh Mar als je mijn moeder tegen komt in t avl, doe haar dan de groetjes hahaha. We kunnen er wel een x een uitje v maken: gezellig.

Ik moet morgen pas naar Bodegraven, om 15.30 uur. Heb geen idee wat dat brengt want ik vind het zo'n ander beeld dan vorig jaar, toen liep hij in draf heel erg met zijn linker binnen been gekruisd en leek t alsof hij ging omvallen, nu loopt hij 'gewoon' kreupel, vooral rechtsvoor is gevoelig en links (zijn slechte voetje) zal wel mee doen nadat dat meer belast is dooer rechts te ontzien. Ook stapt Ilion nu over en dat deed hij vorig jaar ook niet. Ach..... ik wacht t oordeel v LJ wel af, die kan er veel meer v maken dan ik. Dit zijn dingen die ik met Ilion al eerder heb meegemaakt en zolang hij er is zal dit zo blijven. [b]en er nog wel rustig onder, zal morg wel anders zijn!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 10:48

Morning allemaal!

Helaas weinig tijd om te bokken en zit naast de deuropening dus iedereen kan op mijn scherm meekijken. Ga binnenkort wel verhuizen naar een betere werkplek maar weet nog niet wanneer.

Hier bij de Nuon alles okay. Aardige manager en aardige collega secretaresse. Mijn voorgangster heeft een heleboel lijken in de kast achtergelaten dus die zooi moet ik eerst opruimen en dan met een schone lei aan de slag Lachen

Succes morgen in Bodegraven Shir!

Mar wat balen van je auto zeg. Al nieuws?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 10:53

He gatver Annemieke: lijk in een kast!
Fijn dat je t daar leuk vindt! Hoelang zit je daar?

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:08

fijn dat je daar lekker zit annemiek!

Kekaro welkom! Jouwe staat tegenover Orissa! Soort van mijn paard om het zo maar ff te noemen haha! Hij heeft het erg naar zijn zin volgens mij hij staat altijd te hinniken en wil erg graag aandacht haha!

Sorry shir verkeerd gelezen dacht dat je vandaag naar bodegraven moest! Naja succes voor morgen dan maar he!

mar succes met je mama! Helaas ben ik er vandaag niet zo weer fijn aan het werk en vanavond nog een klein beetje sinterklaas vieren!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 13:14

aha dus dat mooie koppie hoort bij jou paard (voor nu) Lachen

ik heb jou gister volgens mij zien rijden, 's avonds rond negen uur, ik stond nog even bij de bakingang te kijken Lachen

we hadden het vandaag zo goed als droog maar het stormt onwijs! amigo is redelijk onrustig met dit weer,
dus ook dit mag weer verder waaien! doe maar gewoon droog en koud dan Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 13:24

Veel plezier vanavond Willemijn en natuurlijk iedereen die sint viert.ZAl wel russtig zijn vanavond.Shirley morgen dan succes.Ik heb jouw mams misgelopen geen id hoe laat ze er moest zijn wij moesten er om 11.15 zijn.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 13:52

Zirano schreef:
Veel plezier vanavond Willemijn en natuurlijk iedereen die sint viert.ZAl wel russtig zijn vanavond.Shirley morgen dan succes.Ik heb jouw mams misgelopen geen id hoe laat ze er moest zijn wij moesten er om 11.15 zijn.

Dan was mijn moeder waarschijnlijk alweer thuis. Ze moest er om 10 uur zijn en de bestraling is 1,33 minuten. Dus ze staat zo weer buiten. Was alles goed met je mams?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:59

graag gedaan hoor Willemijn Haha! ze hebben echt veel lol saampjes in de paddock
@ Kekaro: welkom in de Taams huiskamer! ik had je gisteravond al gesproken Lachen
@ Shirley: veel succes morgen in Bodegraven
Aan iedereen die vanavond Sinterklaas viert veel plezier!!!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 18:34

@ Kekaro: Ja ik was inderdaad gister aan het rijden! Op Larmy het paardje waarmee ik wedstrijden rijd! Orissa heeft inderdaad een mooi koppie ze is eigenlijk helemaal mooi haha!
Morgenavond nog mensen aanwezig? Vast wel he

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 18:39

Zekers, morgenavond aanwezig Haha!
het ging lekker met Larmy gisteren he,je was de verzameling in galop aan het oefenen toch? zag er goed uit. hij had wel last van de warmte, ga je hem nog scheren of laat je hem in de vacht?