Ik moest vandaag natuurlijk weer van een paard afvallen Paard had drie maanden niet echt gelopen door kreupelheid en was ontzettend gespannen. Tijdens een keer in gallop aanspringen kwam al die spanning eruit en explodeerde hij zo ongeveer. Dus toen lag ik ernaast. Gelukkig was hij daarna wat spanning kwijt en liep hij veel fijner verder. Na even twijfelen op de volte weer in gallop aangesprongen en na een paar keer herhalen ging het steeds makkelijker en werd hij echt allerter en meer ontspannen. Hij vind gallop aanspringen gewoon lastig En ik had verder weinig last van m'n rug
Nou, we zijn niet verzopen, maar ik heb het wel heel koud... wel 14 sperwers, 1 steenuil, 4 torenvalken en 5 kerkuilen geringd dus het was wel een geslaagde avond! (behalve dan dat ik nu saggie ben omdat de trein vertraging had, ik ben pas net 5 minuten thuis (zie tijdstip) en ik heb The Office gemist )
oei, das wel spannend belgengek.. Ik heb zo een vermoeden dat je de grasmaaier niet hoeft te duwen... Nienke was nog maar net drachtig hoor, was de eerste keer scannen. (we waren eigenlijk een week te vroeg, is nog maar 12 dagen) Dus het was heeeeel ieniemini
Ben al weer wat bijgekomen.. en weer helemaal vrolijk.. ondankt dat mijn pinpas afgesloten is (verlopen) dus nu moet ik even heel gauw opzoek naar de nieuwe, die moet ergens op een stapel post liggen in mijn oude huis (achja, echt weer een Tessel actie)
Jammer voor je broer zeg! 't is niet leuk as al je vrienden geslaagd zijn en van school gaan, terwijl jij een jaar moet overdoen. Dan heb je echt zo'n ik-zit-tussen-de-ukkies-gevoel.. tenminste dat had ik, terwijl ze maar een jaar jonger zijn
En mijn nieuwe over internet gekochte rijbroek is binnen Hij zit heel goed, gelukkig. Ben er echt wel blij mee
Mmm, ja het is wel heel sneu voor hem dat hij nog een jaar moet over doen. Verwacht eerlijk gezegd dat hij op school weinig doen zal, hij had het naar mijn idee helemaal nooit moeilijk gehad. Dus ik vind het wel raar.
Ik wist niet eens dat jij gezakt was Tessel. Nouja, weten we in elk geval dat het nog goed kan komen met hem
Vanmiddag trouwens naar een ruiterwinkel om trektochtspullen aan te schaffen (een extra paar sokken enzo ), wat moet ik nog meer hebben? (omkoopmaterialen, handschoentjes ... )
Lush dingetjes zijn altijd goed. Sniep of chips is ook altijd goed. Een massage is ook aaaaltijd welkom. Maar als dat teveel is, neem ik ook genoegen met een vakantie naar een ver en zonnig oord zoals Zuid-Afrika.
Oh, en mijn vurige ros Jupiter houdt niet van knuffels, maar wel van vanillesnoepjes. Even dat je het weet.
maar alle gekheid op een stokje, ik doe niet aan omkoperij, ik ben allang blij als ik niet 'hoef' af te wassen op trektocht, haha
*spiekt om het hoekje Hoi? Nou... ik ben naar de chirurg geweest hoor EN IK MAG WEER FIETSEN! Paardrijden nog niet Ik moest pas over drie maanden terugkomen, dus ik vragen of ik met paardrijden ook nog drie maanden moet wachten: "Als je weer goed kan fietsen en zwemmen e.d. en je hebt geen pijn.... " Maar toch heeft hij het liever niet ivm risico van vallen, begrijpelijk, en ik weet zelf ook niet of het het straks nou wel of niet moet doen... In ieder geval even de fysiotherapeute op de hoogte stellen vrijdag. En ohja, het genas goed (alle lijntjes/breuken) waren alweer meer vervaagd dan de vorige keer.
Go Annemarie!! Hartstikke goed joh, misschien idd even nog maar rustig aan doen met beginnen met rijden. Kan me voorstellen dat je je met fietsen ook nog even een beetje onwennig voelt. Komt allemaal vanzelf wel weer