Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Pluutje

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:40

Ohw jezus Mariël wat k*t!!!! Boos!
Arme peerdje ook inderdaad, is zeker niets om de hele dag op stal te staan! Is het een beetje bekend hoe lang ze op stalrust moet? of is dat ook nog allemaal afwachten?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:51

Ja idd.. Boos! Godver, ik heb het de hele avond een beetje geprobeerd te 'onderdrukken'. Door het andere slechte nieuws wat ik heb gehad, probeerde ik gewoon even mn verstand op 0 te zetten..

Maar nu ik er zo over na denk. Pff.. En nee Pluut, we moeten nog allemaal afwachten. Maandag komt de DA weer langs als het goed is. We mogen zowieso minimaal 3 weken niet rijden, maar dat maakt me niet uit. Wil gewoon dat ze geen pijn heeft en weer lekker naar buiten kan want binnenstaan is NIKS voor haar!

Ooh ja Lavundula, ik snap het Lachen Nou leuk dat je al die cadeautjes hebt gehad hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 23:08

Zo ik ben weer fris en fruitig, dus het is de hoogste tijd om naar bed te gaan! Morgen weer een nieuwe dag! Knipoog

Ladyjoy: Héél veel sterkte, probeer een beetje te slapen vanacht en geef Yen maar een extra dikke knuffel ook van mij Ach gut

Welterusten allemaal! Dromen Slapen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 10:41

Wat gaan jullie vandaag doen?

Ik ga vandaag (weer) op de fiets naar het A'damse Bos, met lekker veel eten Lachen

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 10:47

Ik ga vandaag naar een Meeting Lachen

En dan vanavond Bowlen.

Dan blijf ik tot Morgen daar in Hoorn.
Dus ben nu bezig met me tas inpakken, wat niet erg meevalt..

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 11:51

we gaan straks bbqen
jeej joladiehee
heb er echt zin in
denk dat ik maar de rest van de dag ga vasten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 15:53

Ik ben van 12 tot zonet bezig geweest met mijn kamer, grote schoonmaak en opruim beurt gehouden, en natuurlijk alles weer verbouwd, verplaatst en omgezet Haha! Ben weer helemaal blij met m'n kamertje Haha! hihi
Had gisteren toch m'n afscheid van scouting?! Maar ik had vorige week ook m'n afscheid van m'n stage en afgelopen woensdag feestje voor m'n diploma uitreiking, dus alle cadeautjes even uitgezocht en opgeborgen,opgehangen en neergezet! Het was best veel hihi Haha!

En wat ik verder ga doen? ik heb geen idee, ik denk dat ik zo eerst eens ga douchen en me ga aankleden (ik zit nogsteeds in pyjama Bloos Haha! Nagelbijten / Gniffelen ) En dan eens gaan bedenken wat ik ga eten, want ik ben weer eens alleen thuis Haha! en wat ik daarna ga doen... I've got no idea hihi

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 18:58

Jeetje, sterkte Lady!! Juist met dit wee, dat ze 24uur per dag op stal moet staan.. Boos!

Nieuwtje: Heb weer contact met iemand voor een paard Haha!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:04

haha, vertel (mag ook op msn) Haha!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:09

ladyjoy schreef:
Ja idd.. Boos! Godver, ik heb het de hele avond een beetje geprobeerd te 'onderdrukken'. Door het andere slechte nieuws wat ik heb gehad, probeerde ik gewoon even mn verstand op 0 te zetten..

Maar nu ik er zo over na denk. Pff.. En nee Pluut, we moeten nog allemaal afwachten. Maandag komt de DA weer langs als het goed is. We mogen zowieso minimaal 3 weken niet rijden, maar dat maakt me niet uit. Wil gewoon dat ze geen pijn heeft en weer lekker naar buiten kan want binnenstaan is NIKS voor haar!

Wat een ellende zeg...ik moest even bijlezen en dit spong er wel even tussenuit.Op stal staan met dit weer...blegh.Het enige wat ik weet van bevangen en te korte voeten is nattigheid...het liefst blubber.Is er niet een kleine paddock of zoiets wat je in de schaduw kunt creëren en daar een natte bodem maken van nat zand of natte klei??Dan is ze toch buiten,geen gras en heeft ze tegendruk van de bodem...natte grond verkoelt ook haar pijnlijke voeten.Ik hoop dat het snel wat beter met haar gaat en dat ze snel in een schaduwrijke paddock kan staan om te genezen!!
Sterkte en beterschap!!

Groetjes,Tinky

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:53

Trouwens,
Wanneer gaan we meeten?
Bedankt voor het zeggen Pluut Knipoog
Wel moeilijk nu in de vakantie..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 20:05

Ik ben bang dat die meeting nog hééél lang gaat duren.. Misschien moet er 1 persoon aangewezen worden (ik niet dus) Die het allemaal gaat regelen, want nu loopt ook alles maar door elkaar heen en weet niemand wat de precieze bedoeling is..

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 20:12

Tja, ik heb het een beetje opgegeven met de meeting eigenlijk Clown

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:28

Even een update m.b.t. Yen:

Franca is vandaag bij Yennie geweest en madame is weer bijna als vanouds. Franca heeft verschillende mensen gesproken en er rijzen bij haar nu erge twijfels of het wel een echte hoefbevangenheid is of dat het mogelijk een extreme reactie is geweest op het tekort bekappen van de hoeven van afgelopen vrijdag. Cheyenne liep namelijk vandaag op het harde nog licht gevoelig, maar ze had toch stiekum ook even bekeken hoe ze op het zand liep en daar zag je niets meer! Ze wilde zelfs draven en was super opgewekt en vrolijk. Een paard met een hoefbevangenheid en pijn doet dat toch niet. Natuurlijk heeft ze wel pijnstillers, maar toch...Op de wei gisteren liep ze ook nog normaal; pas op de harde weg reageerde ze alsof ze bevangen was. Ze is ook gewoon kerngezond; wel een beetje een grasbuik, maar absoluut niet dik. We trainden haar ook gewoon nog normaal; dressuren in de bak en buitenritjes af en toe. De wei is redelijk kaal en daar staat ze al een maand op, zonder problemen.

Franca gaat morgen de dierenarts bellen en dit overleggen met hem; want als ze gewoon goed loopt op het zachte wil ze haar toch echt van stalrust afhalen en een weekje aankijken. Misschien valt het allemaal mee!!

(tekst gecopieërd uit tekst wat Franca op het AV forum had geplaatst en naar mij had gemaild).

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:40

is haar manenkam hard? nog andere tekens die op hoefbevangenheid duiden?
Pepper loopt ook altijd mega gevoelig nadat de hoefsmid is geweest, die moet ik meestal 2 dagen echt laten staan, dan weer rustig opbouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:24

Hahahahaha ik kreeg net een mailtje van iemand die een aupair nodig heeft in engeland, sommige zinnen springen er echt uit!!
Moet je lezen:

zin1: I like to run a well disciplined but very happy home. My ideal au pair will be an older sister to the children and a daughter to me.
(deze valt nog mee!)

zin2: Ideally I want someone who will become part of our family for the time she is here; being treated as a daughter to me and a sister to the children and remain a friend afterwards.

zin3:I have a neck that locks up, due to years of abuse playing rugby and coaching trampoline! And so would like your help with a massage from time to time (if Joe is around he normally does this for me).

zin4: Occasionally we have found ourselves disappointed by the efforts & behaviour of a few au pairs, and in the case of disappointment or breaking the house rules, you will be disciplined by spanking.

vraag1: How good is your ironing?

vraag2: Are you well disciplined?

vraag3: Whilst you will be treated with love & respect, do you accept that you will be spanked if necessary?

Hihihi ik denk dat ik dit maar niet ga doen.. Vork Clown

Edit: Oja het is trouwens een alleenstaande vader..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-06 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:31

Whahaha, fijn dat ze alvast aankondigen dat je geslagen wordt als je niet luistert Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:35

haha ja toch, weet je tenminste waar je aan toe bent... Knipoog Clown

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:41

Goh, wat lopen er toch een creaps rond op deze wereld Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:42

Hihihi ja toch, het begin van het mailtje klonk echt super leuk! Vertelde over zijn kinderen welke hobby's,scholen enz en wat hij van mij verwacht qua huishoudelijke taken enz enz maarja als je dit er dan zo tussen neus en lippen doorheen leest.. ik weet het niet haha

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:52

Nu ik weet dat het een man is vind ik het nog raarder Clown Wie is die Joe dan? een kind ofzo?

Tja, verder vind ik het opzich nog wel meevallen (afgezien van het slaan dus). Ik verbaas me er soms wel over hoe mensen in advertenties/e-mails allerlei dingen zetten die niet echt belangrijk zijn en waarvan ik me soms afvraag waarom ik dat moet weten (vind ik hier ook wel een beetje). Dat merk ik ook met dat bijrijpaarden gedoe, zelf zou ik sommige dingen echt niet in een advertentie zetten of ik de eerste mail gaan vertellen, maarja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:54

Die Joe is zijn 17 jarige zoon.. hij heeft 3 kinderen 2 zoons van 17 en 15 en een dochter van 13.. (ik ben 20..) haha dus ik vind mijzelf ook nogal te jong om dan aupair te worden voor een "kind" van 17.. dat kan volgens mij niet goed gaan..

Een massage geven vind ik ook wel een beetje gek hoor.. daarvoor kan je ook naar een fysiotherapeut, dat hoeft een aupair niet te doen.. hihi :p

En verder viel het idd wel mee, maar vooral het spanking and the massage vond ik nogal weird :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:56

Wat is er trouwens met Biep gebeurt? Van de wereld afgevallen? Knipoog Tong uitsteken Die is ook al een hééle tijd niet meer geweest hier volgens mij...

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 14:02

Biep is in Amerika Haha!

Heeft iemand met zulke oude kinderen een aupair nodig dan? Das toch meestal met jongere kinderen lijkt me?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 14:14

Ja precies.. en in het mailtje staan ook dat de kinderen alleen maar in het weekend bij hem zijn, maar hij heeft wel 7 dagen per week een aupair nodig.. Verward