Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Yustin schreef:Flurk schreef:deze gegevens staan toch maandelijks op de rekening of krijgen jullie die niet?
tollie schreef:Hoi Linda, Zo zondag weer aan de bak. Mooie tijd ook, waar dan komen tijn en ik je even aanmoedigen!
Groetjes Shir
)!! Leuk als jullie komen!!!
Serada schreef:Ik moet zondag om 10.40 en om 11.10 starten en ik krijg alweer helemaal de kriebels....
tollie schreef:Hoi Linda, Zo zondag weer aan de bak. Mooie tijd ook, waar dan komen tijn en ik je even aanmoedigen!
Groetjes Shir
Serada schreef:Ik moet zondag om 10.40 en om 11.10 starten en ik krijg alweer helemaal de kriebels....
Serada schreef:Reentjuh schreef:Sorry Mir, las het net pas weer, hihi! Maar heb zijn huisnummer ook weer gepbt. Anders wordtie dalijk lastig gevallen door al zijn fans en dat moeten we niet hebben natuurlijk![]()
Neeee anders wordt ons Ireentje jaloers...
Ik ben niet zo snel jaloers hoor. Hij is lekker toch al van mij, hihi!
Haha tollie schreef:Hoi Linda, Zo zondag weer aan de bak. Mooie tijd ook, waar dan komen tijn en ik je even aanmoedigen!
Groetjes Shir
De laatste keer dat we aan het opbouwen waren heeft het 4 weken geduurd, toen ging ze weer kreupel lopen, dus hopen dat ze het nu langer vol houdt
We houden moed!
Reentjuh schreef:Ow wil nog een leuk verhaaltje vertellen, hihi!
Maandag had ik Froukje uit het land gehaald. Ze was natuurlijk helemaal doorweekt door de regen, dus heb alleen ffies met d'r geknuffeld. Was zo lief! Ze hing met d'r neusje zo op mijn tieten, zeg maar haha, en ik met mijn hoofd tegen haar hoofd, dus we leunde zo tegen elkaar aan en ik voelde dat hoofdje van haar steeds zwaarder worden en gaan hangen, haha! En dat hoofdje gaat steeds zwaarder hangen en ik hoor d'r steeds dieper ademen, die stond echt te slapen, haha, en ineens hoor ik d'r snurken, hahahhaha! En daar schrok Froukje weer wakker van, van d'r eigen gesnurk.
Ik zeg tegen Arjan, ze lijkt wel op jou, hahaha![]()
Reentjuh schreef:Ik zeg tegen Arjan, ze lijkt wel op jou, hahaha![]()
tollie schreef:Hoi Met mij en ons gaat het goed hoor. Vorige week zijn we lekker op vakantie geweest (met Madam). Tijn heeft nu ook lesssen!!!! Madam staat te koop, zodat we een minder pittig paard zullen kopen en groter zodat Tijn er ook op kan gaan rijden.
Zondag komen we kijken bij Lin, dus wie weet zien we nog oude stalgenoten. Maar Tijn en ik zullen snel bij Langelaan een keertje langskomen om te kijken hoe het jullie vergaat en wie toch al die nieuwe stalbewoners zijn.
) Serada schreef:Reentjuh schreef:Ik zeg tegen Arjan, ze lijkt wel op jou, hahaha![]()
Haha die mannen snurken ook allemaal he

Serada schreef:Reentjuh schreef:Ik zeg tegen Arjan, ze lijkt wel op jou, hahaha![]()
Haha die mannen snurken ook allemaal he
Groetjes Shir
Owens_hartje schreef:Serada schreef:Haha die mannen snurken ook allemaal he
Nou idd![]()
![]()
Maar het blijkt wel erg gevaarlijk te zijn, was afgelopen week op de TV.
Als je te diep snurkt kan je stoppen met ademen of zoiets, ik vond dat erg eng![]()
Maar ik snurk zelf ook zeggen ze