Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 08:06

He groomie, heb jij mijn berichtjes nog gehad?? xxx

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 09:54

Zoooh wat kwam er vanmorgen een water uit de lucht zeg. Ik reed van huis vandaan en het kwam met bakken en wel zo hard dat ik op hele stukken door wel 20 centimeter water reed. Het was net alsof ik met mijn toto aan het varen was...
Afbeelding

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 09:57

Yustin schreef:
Flurk schreef:
deze gegevens staan toch maandelijks op de rekening of krijgen jullie die niet?

Afbeelding

Rekening????
Nee wij staan gratis, stal Langelaan is een filantropische instelling.

Maar goed.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 10:02

Gisteravond zijn Wil en ik bij Connie op visite geweest. Ze is sinds gistermiddag weer uit het ziekenhuis en verblijft nog even bij haar ouders. Het was beregezellig en we zouden eigenlijk maar een uurtje blijven vanwege mijn huiswerk wat ik nog moest doen. Nou het werd natuurlijk weer vééél later dan gepland he!! Wil had een mooie fruitmand gemaakt met allerlei vers fruit (lijkt me logisch), vruchtensapjes en een kaartje er in. Het zag er keurig uit hoor Wil!! Connie was nog maar net uit het ziekenhuis en ze stond alweer op stal met haar grote vriend Ringo te knuffelen. Ook gaat ze vanaf donderdag weer aan de slag met andere paardedingen zoals les dus ik sta er voor vrijdag en zaterdag ook weer op!

Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 10:12

Ik moet zondag om 10.40 en om 11.10 starten en ik krijg alweer helemaal de kriebels....Afbeelding

tollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 10:25

Hoi Linda, Zo zondag weer aan de bak. Mooie tijd ook, waar dan komen tijn en ik je even aanmoedigen!

Groetjes Shir

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 10:34

tollie schreef:
Hoi Linda, Zo zondag weer aan de bak. Mooie tijd ook, waar dan komen tijn en ik je even aanmoedigen!

Groetjes Shir

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Shir.....ik moet in
's Gravenzande bij manege Noordland (jou wel bekend Knipoog )!! Leuk als jullie komen!!! Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 10:35

Serada schreef:
Ik moet zondag om 10.40 en om 11.10 starten en ik krijg alweer helemaal de kriebels....Afbeelding

whiiiiiiiiiiii spannend he Lin!
ik ben jaloers, maar gelukkig gaat het met Yus nu ook de goede kant op!!!!!!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 10:36

tollie schreef:

Groetjes Shir

heeeeeey Hoe is het ermee??

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 10:51

jammerrrrrrrrrrr

tollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:14

Hoi Met mij en ons gaat het goed hoor. Vorige week zijn we lekker op vakantie geweest (met Madam). Tijn heeft nu ook lesssen!!!! Madam staat te koop, zodat we een minder pittig paard zullen kopen en groter zodat Tijn er ook op kan gaan rijden.
Zondag komen we kijken bij Lin, dus wie weet zien we nog oude stalgenoten. Maar Tijn en ik zullen snel bij Langelaan een keertje langskomen om te kijken hoe het jullie vergaat en wie toch al die nieuwe stalbewoners zijn.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:49

Serada schreef:

Pfff, is mij te vroeg hoor om te komen kijken op de zondag, hihi!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:51

Serada schreef:
Reentjuh schreef:
Sorry Mir, las het net pas weer, hihi! Maar heb zijn huisnummer ook weer gepbt. Anders wordtie dalijk lastig gevallen door al zijn fans en dat moeten we niet hebben natuurlijk *LOL* *LOL*

Neeee anders wordt ons Ireentje jaloers... Schijnheilig

Haha, ik jaloers??????? Haha! Ik ben niet zo snel jaloers hoor. Hij is lekker toch al van mij, hihi! Pling Haha

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 15:53

tollie schreef:

Groetjes Shir

Wat gezellig dat je de rest ook even gedag zegt! Haha!

tollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:11

sorry ireen hoe is het met je. In het vorige bericht had ik toch al gezegd dat we snel langskomen om jullie te begroeten. Maar bij deze hallo allemaal (ook de nieuwe mensen bij Langelaan die we nog niet kennen) Hoe is het nu met froukje?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 16:59

Haha oke!

Met Froukje gaat het op dit moment wel goed! Ben weer rustig aan aan het opbouwen. Eerst heb ik twee weken lang lekker buiten gereden en sinds vorige week, sinds de nieuwe bakbodem, rijd ik ook weer in de bak. En ik moet zeggen, ze loopt super! Ze heeft er weer erg veel zin in en ze doet super d'r best! Maar nog steeds vind ik het erg eng, want elk stapje die ze anders zet ben ik alweer bang dat ze niet goed loopt. Maar ja, moet ook weer uitkijken dat ik niet TE voorzichtig ga worden met alles, want dan gaat ze me dalijk weer in de maling nemen, hihi, zo is Froukje ook wel weer Haha! De laatste keer dat we aan het opbouwen waren heeft het 4 weken geduurd, toen ging ze weer kreupel lopen, dus hopen dat ze het nu langer vol houdt Haha! We houden moed!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 17:05

Ow wil nog een leuk verhaaltje vertellen, hihi!

Maandag had ik Froukje uit het land gehaald. Ze was natuurlijk helemaal doorweekt door de regen, dus heb alleen ffies met d'r geknuffeld. Was zo lief! Ze hing met d'r neusje zo op mijn tieten, zeg maar haha, en ik met mijn hoofd tegen haar hoofd, dus we leunde zo tegen elkaar aan en ik voelde dat hoofdje van haar steeds zwaarder worden en gaan hangen, haha! En dat hoofdje gaat steeds zwaarder hangen en ik hoor d'r steeds dieper ademen, die stond echt te slapen, haha, en ineens hoor ik d'r snurken, hahahhaha! En daar schrok Froukje weer wakker van, van d'r eigen gesnurk.
Ik zeg tegen Arjan, ze lijkt wel op jou, hahaha Haha! Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 18:11

Reentjuh schreef:
Ow wil nog een leuk verhaaltje vertellen, hihi!

Maandag had ik Froukje uit het land gehaald. Ze was natuurlijk helemaal doorweekt door de regen, dus heb alleen ffies met d'r geknuffeld. Was zo lief! Ze hing met d'r neusje zo op mijn tieten, zeg maar haha, en ik met mijn hoofd tegen haar hoofd, dus we leunde zo tegen elkaar aan en ik voelde dat hoofdje van haar steeds zwaarder worden en gaan hangen, haha! En dat hoofdje gaat steeds zwaarder hangen en ik hoor d'r steeds dieper ademen, die stond echt te slapen, haha, en ineens hoor ik d'r snurken, hahahhaha! En daar schrok Froukje weer wakker van, van d'r eigen gesnurk.

Ooh de lieverd, het is echt dikke liefde ... Lovers

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 18:12

Reentjuh schreef:

Haha die mannen snurken ook allemaal he *LOL*

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 18:30

tollie schreef:
Hoi Met mij en ons gaat het goed hoor. Vorige week zijn we lekker op vakantie geweest (met Madam). Tijn heeft nu ook lesssen!!!! Madam staat te koop, zodat we een minder pittig paard zullen kopen en groter zodat Tijn er ook op kan gaan rijden.
Zondag komen we kijken bij Lin, dus wie weet zien we nog oude stalgenoten. Maar Tijn en ik zullen snel bij Langelaan een keertje langskomen om te kijken hoe het jullie vergaat en wie toch al die nieuwe stalbewoners zijn.

Kom maar snel een keer langs! jammer dat ze te koop staat, maar je zult er vast een heel leuk paardje voor terug krijgen!

He Leuk! Misschien zie ik je zondag dan (Als ik Dan zijn bed uit kan krijgen!! Haha! )

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 18:31

Serada schreef:
Reentjuh schreef:

hahhaha jah echt erg! Haha!

Wat een schat is die Froukje ook he Ireen! Ik zie jullie helemaal staan!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 19:07

Afbeelding

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 21:08

Serada schreef:
Reentjuh schreef:

Nou idd Haha! Haha!
Maar het blijkt wel erg gevaarlijk te zijn, was afgelopen week op de TV.
Als je te diep snurkt kan je stoppen met ademen of zoiets, ik vond dat erg eng Frusty
Maar ik snurk zelf ook zeggen ze Bloos

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 21:28

tollie schreef:

Groetjes Shir

Heyyyyy Shir, tjee wel weer een keuze he die je zo moet maken, maar wel fijn als je straks een paardje kan kopen waar je samen op kan rijden Knipoog
Nou ik had je die donderdag nog wel verwacht voor je op vakantie ging, maar had al snel weer door dat je het niet ging redden. Nagelbijten / Gniffelen
Dus ik dacht och dat komt wel als je weer terug bent.
Mijn mannetje loopt niet echt weg, behalve als je hem los laat dan Haha! Haha!
Kijk dit is mijn mannetje Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 22:51

Owens_hartje schreef:
Serada schreef:

Nou idd Haha! Haha!
Maar het blijkt wel erg gevaarlijk te zijn, was afgelopen week op de TV.
Als je te diep snurkt kan je stoppen met ademen of zoiets, ik vond dat erg eng Frusty
Maar ik snurk zelf ook zeggen ze Bloos

Haha, nou hij snurkt niet altijd hoor gelukkig, hihi! Af en toe alstie een beetje verkouden is, hihi! Maar nu moet ik mijn mond houden anders vertel ik weer teveel en dat wiltie weer niet, hahaha!
Nou, Wil dat heb ik dus ook gehoord, dat de kans op een hartaanval groter is als je snurkt. Vond ik ook wel eng.