wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

diiLauraa

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 21:47

Dan heb je zaterdag idd wat te doen, als er nog wat van gemaakt kan worden. (moet lukken Knipoog )
Geen idee wie dat nu doet eigenlijk.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 21:53

wij doen pas op donderdag sinterklaas stom!! maar jah! morgen thuis gewoon courmetten met zen allen en dan geef ik wat aan mijn mams papa en broer! Wat ben ik toch weer aardig voor hem!
Wel lekker Tessa dat je morgen relaxt dagje hebt nee ik gewoon tot 4 uur op school maar jah dat valt toch meestal wel uit hihi

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:04

@ Dominique: Ik vond Marcus staart ook al zo kort en wat schreef geknipt.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 23:17

LieZ_Horses schreef:
Ik zit op Marcus. Tessa en ik zijn de enigste die dag die wedstrijd hebben op Marcus! Tong uitsteken Ik rijd als eerste en iets van een uur later Tessa.

Uhhh... ik wil je pret niet bederven maar er is toch om 15:37 nog ene Malou die ok met Marcus meedoet?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 23:44

Kan iemand me vertellen over het precieze waarom en wanneer van Nixie?

diiLauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 07:56

Heb ik iets gemist???? Bloos

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 09:04

mAnDyXX schreef:
wij doen pas op donderdag sinterklaas stom!! maar jah! morgen thuis gewoon courmetten met zen allen en dan geef ik wat aan mijn mams papa en broer! Wat ben ik toch weer aardig voor hem!
Wel lekker Tessa dat je morgen relaxt dagje hebt nee ik gewoon tot 4 uur op school maar jah dat valt toch meestal wel uit hihi

haha wij hebben het pas zaterdag! Tong uitsteken Clown dan is hij eigenlijk allang het land uit maja Tong uitsteken wij gaan trouwens ook gourmetten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:14

diiLauraa schreef:
Heb ik iets gemist???? Bloos

Dat dacht ik inderdaad ook toen ik op de hyves van Jolanda las dat Nixie uit de lessen is gehaald en vrijdag zou verdwijnen. Nou wil ik dus graag even weten of iemand me daar meer over kan vertellen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:19

O ja, @ Mandy: je schreef laatst dat je best wel weer mee zou willen doen met de proefjes. Ik weet niet waar dat paard dat jij rijdt staat maar als je lid bent van de ponyclub zou je als ik het goed begrijp (en je kunt vervoer regelen of het paard naar Hagenauwe rijden) met 'm mee kunnen doen. Er zijn namelijk twee meiden die een paar keer hebben meegedaan met een paard dat niet op de manege staat, ik weet niet meer hoe zij heten, het paard heet iets van Fresia dacht ik.

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:47

_Roosmarijn_ schreef:
@ Dominique: Ik vond Marcus staart ook al zo kort en wat schreef geknipt.

Vreemd..

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:56

nu zie ik ook dat er nog iemand op Marcus moet Verdrietig maar Lisa en ik gaan gewoon (proberen Tong uitsteken) knotjes te maken en dan zien we wel op ze goed vind enzo! Lachen

vandaag nog iemand gereden?

op school dus surprises gedaan, en het stomste meisje uit me klas had mij :S Tong uitsteken (maar waren wel leuke cadeautjes; fotolijstjes Lachen

gr. Tessa

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:56

hestejente schreef:
LieZ_Horses schreef:
Ik zit op Marcus. Tessa en ik zijn de enigste die dag die wedstrijd hebben op Marcus! Tong uitsteken Ik rijd als eerste en iets van een uur later Tessa.

Uhhh... ik wil je pret niet bederven maar er is toch om 15:37 nog ene Malou die ok met Marcus meedoet?

O haha, overheen gelezen op de startlijst. Maarja, ik ben de eerste op Marcus!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 15:36

Het is wel te zien dat ik de paarden niet meer toilleteer. Marieke en Feline doen het nu en het ziet er echt niet uit!!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 15:37

Sterkte met knotjes maken bij Marcus, het lijkt me niet gemakkelijk iig. Tong uitsteken

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 15:40

Ze zouden een lesje moeten krijgen van jou Annemiek Tong uitsteken idd Lisa en Tessa veels succes denk dat het moeilijk wordt!

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 15:48

word het ook! Nagelbijten / Gniffelen
- Marcus heeft best dik haar
- Je moet heel erg strak doen omdat de haarlijn best breed is (je weet vast wel wat ik bedoel Tong uitsteken) en anders moet je 2 knotjes naast elkaar doen en dat ziet er niet echt uit Nagelbijten / Gniffelen
- hopelijk werkt Marcus mee en blijft die gewoon stilstaan!

als we gewoon op tijd beginnen en de tijd ervoor nemen lukt het vast wel Tong uitsteken Lachen

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 15:56

Het is toch zo dat de eerste die op een paard rijdt met de proefjes 'm ook invlecht? Pech als de anderen het niet mooi vinden, als dat andere meisje het niks vindt heeft ze genoeg tijd om het over te doen. Al hoor je er als vlechter natuurlijk wel voor te zorgen dat 't een beetje netjes zit... het komt vast goed met Marcus z'n manen Ja Otis heeft geloof ik best korte manen, en dan ook nog aan twee kanten op sommige plekken! Wordt ook nog lastig denk ik. Ik heb alleen nog maar proefjes gereden met een draver en met La Morka en die hebben allebei langer haar Tong uitsteken Maar ik heb begrepen dat Otis wel netjes stilstaat, dat vind ik al heel wat...

Weet er helemaal niemand wat over Nixie?

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 16:05

Otis is makkelijk te knotten! Ik heb op haar profiel op hyves gekeken... ik begrijp het ook niet........ Ik ga gewoon samen met de andere invlechten....... Kelly moet er als eerst op die rijd altijd op Tos wedstrijd wordt vast mooi!

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 16:05

Bij Otis kan je prima knotjes maken! Lachen vorige keer toen waren er mensen die veel te laat begonnen en toen ging ik ook helpen met knotjes maken, dus valt wel mee Knipoog
(weet alleen niet of het nu korter is ofzo Knipoog)

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 16:06

SuusKiiss schreef:
Otis is makkelijk te knotten! Ik heb op haar profiel op hyves gekeken... ik begrijp het ook niet........ Ik ga gewoon samen met de andere invlechten....... Kelly moet er als eerst op die rijd altijd op Tos wedstrijd wordt vast mooi!

heb ik iets gemist? ook met Nixie ofzo? Knipoog

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 16:10

O gelukkig, en als het mij niet lukt met Otis weet ik wie ik moet inschakelen om me te helpen Tong uitsteken

Ik weet ook alleen maar wat Jolanda zelf op Hyves heeft geschreven... raar dat we er niks over gehoord hebben Verdrietig

@Suus: bij de proefjes in september vroeg ik me af wie dat paard toch was waar Kelly op zat. Ik had Tosca niet eens herkend Clown Gaaaaaff zoals dat paard kan lopen!

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 16:16

Tosca kan bij sommige mensen idd erg mooi lopen! en bij sommige ook nog snel (*normaler tempo* Tong uitsteken)
bij mij ging het maandag nog redelijk (zonder spoortjes! *LOL* ik vind Tosca echt wel leuk om zo af en toe op te zitten, lekker eigenwijs Tong uitsteken weet alleen niet of die ook lekker zit met zadel Clown

Pauline, vond je Urnie nog leuk maandag?

gr. Tessa

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 16:18

Ik hoop dat ik zondag er ook nog met de les op mag!! Kan ik nog ff oefenen!!
@Sanne: Heb je al een klein ideetje wat we gaan doen met de les??

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 16:21

@ Suus: proefjes oefenen.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 16:22

hestejente schreef:
O ja, @ Mandy: je schreef laatst dat je best wel weer mee zou willen doen met de proefjes. Ik weet niet waar dat paard dat jij rijdt staat maar als je lid bent van de ponyclub zou je als ik het goed begrijp (en je kunt vervoer regelen of het paard naar Hagenauwe rijden) met 'm mee kunnen doen. Er zijn namelijk twee meiden die een paar keer hebben meegedaan met een paard dat niet op de manege staat, ik weet niet meer hoe zij heten, het paard heet iets van Fresia dacht ik.

Fresia idd die ken ik weet ook wel waar ze staat. Maar idd het vervoer wel zou ik erheen kunnen lopen met hem maar jah dan moet dat ook wel goed weer ervoor zijn enz. dus jah!