) Geen idee wie dat nu doet eigenlijk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 
LieZ_Horses schreef:Ik zit op Marcus. Tessa en ik zijn de enigste die dag die wedstrijd hebben op Marcus!Ik rijd als eerste en iets van een uur later Tessa.

mAnDyXX schreef:wij doen pas op donderdag sinterklaas stom!! maar jah! morgen thuis gewoon courmetten met zen allen en dan geef ik wat aan mijn mams papa en broer! Wat ben ik toch weer aardig voor hem!
Wel lekker Tessa dat je morgen relaxt dagje hebt nee ik gewoon tot 4 uur op school maar jah dat valt toch meestal wel uit hihi
dan is hij eigenlijk allang het land uit maja
wij gaan trouwens ook gourmetten diiLauraa schreef:Heb ik iets gemist????
_Roosmarijn_ schreef:@ Dominique: Ik vond Marcus staart ook al zo kort en wat schreef geknipt.
maar Lisa en ik gaan gewoon (proberen
) knotjes te maken en dan zien we wel op ze goed vind enzo! 
(maar waren wel leuke cadeautjes; fotolijstjes 
hestejente schreef:LieZ_Horses schreef:Ik zit op Marcus. Tessa en ik zijn de enigste die dag die wedstrijd hebben op Marcus!Ik rijd als eerste en iets van een uur later Tessa.
Uhhh... ik wil je pret niet bederven maar er is toch om 15:37 nog ene Malou die ok met Marcus meedoet?
idd Lisa en Tessa veels succes denk dat het moeilijk wordt!
) en anders moet je 2 knotjes naast elkaar doen en dat ziet er niet echt uit 
Otis heeft geloof ik best korte manen, en dan ook nog aan twee kanten op sommige plekken! Wordt ook nog lastig denk ik. Ik heb alleen nog maar proefjes gereden met een draver en met La Morka en die hebben allebei langer haar
Maar ik heb begrepen dat Otis wel netjes stilstaat, dat vind ik al heel wat...
vorige keer toen waren er mensen die veel te laat begonnen en toen ging ik ook helpen met knotjes maken, dus valt wel mee
) SuusKiiss schreef:Otis is makkelijk te knotten! Ik heb op haar profiel op hyves gekeken... ik begrijp het ook niet........ Ik ga gewoon samen met de andere invlechten....... Kelly moet er als eerst op die rijd altijd op Tos wedstrijd wordt vast mooi!
Gaaaaaff zoals dat paard kan lopen!
)
ik vind Tosca echt wel leuk om zo af en toe op te zitten, lekker eigenwijs
weet alleen niet of die ook lekker zit met zadel 
hestejente schreef:O ja, @ Mandy: je schreef laatst dat je best wel weer mee zou willen doen met de proefjes. Ik weet niet waar dat paard dat jij rijdt staat maar als je lid bent van de ponyclub zou je als ik het goed begrijp (en je kunt vervoer regelen of het paard naar Hagenauwe rijden) met 'm mee kunnen doen. Er zijn namelijk twee meiden die een paar keer hebben meegedaan met een paard dat niet op de manege staat, ik weet niet meer hoe zij heten, het paard heet iets van Fresia dacht ik.