Het centrale Les Chevaux-Topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xEsther

Re: Het centrale Les Chevaux-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:59

Foto's die Renee vandaag heeft opgestuurd naar mij Tong uitsteken
dit was van de herfst Lachen

Afbeelding
Juud-Renee-Ik

Afbeelding

ik - sanne - renee

Afbeelding
renee ik en Noa Vork haha

Afbeelding
Haha! smileeee!

Afbeelding
volgens christien: 'grootste ponykampgroep ooit Tong uitsteken' yeah!

Afbeelding
strike a pose voor les chevaux! Tong uitsteken

Afbeelding
Haha! charming...

Juud nu jij je foto's nog!
kep dr nog een paar maar nu even geen zin meer om ze erop te zetten. Tong uitsteken

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:03

leuke foto's!!!!
zit je dan met zijn tweeen op de steen Tong uitsteken
waar normaal een groep van ongeveer 30 zit Tong uitsteken

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:09

yeah Haha!

kep ook nog filmpje van Brie waar ze mij&renee's afwasrecord in haar eentje probeert te verbreken haha Tong uitsteken die is echt heel komisch! Die zet ik er ook nog wel een keertje op Knipoog

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:24

Leuke foto's! Lachen
Die groepsfoto, geweldig. Tong uitsteken

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:25

Leuke foto's!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:50

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:08

ohja, mag ik even mijn nieuwe liefde voorstellen:

BIG!!! Kwijl *LOL* Afgod Lovers Lovers

Afbeelding

en geen Hermina toch Juud Knipoog?

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:09

Kben even te lui om t filmpje te kijken, doe ik straks. Vork

Maar die big is echt superschattig <3

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:19

Aaach gos dat biggetje echt een poepie joh!

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 00:29

Hhaa neej GEEN Hermina Haha Tong uitsteken

Ik zal ook snel m'n foto's en filmpjes erop zetten.
Heb het nu heel druk met school maar ga het snel proberen!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 15:37

Leuke foto's Esther! En dat filmpje Haha!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 09:45

Ik denk dat ik niet ga in mei trouwens.
Het duurt nog vet lang, maar ik denk dat het wachten wordt tot de zomer.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:33

Dooie mensen! Tong uitsteken

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 17:11

Jammer als je niet gaat, maarja je kan altijd nog he, alleen jammer dat het dan zo lang duurt Tong uitsteken. Ik ga heel misschien. Wil ik wel m'n b-day op LC vieren dus neem wel traktaties mee ofzo Pling.

Vandaag was zo grappig op school, gingen we het 3e uur staken op het schoolplein vanwege die extra uren enzo. Was echt geweldig Tong uitsteken. Iedereen stond buiten, of er waren mensen binnen voor de ramen aan het kijken. Ook de docenten stonden bij de ramen te kijken, en sommigen waren ook naar buiten gekomen. Sommige stonden er maar gewoon, anderen probeerden mensen naar binnen te sturen (mensen luisterden niet *LOL*). Ook de afdelingsconrectoren kwamen naar buiten, die van 5havo ontplofte bijna Vork (hij is echt heel streng enzo). En dreigen van ja, als jullie niet naar binnen gaan worden jullie geschorst, herkansingen gaan niet door blablabla. Het duurde maar iets van 40 min. toen waren de meesten weer naar binnen gestuurd.
Ook de onderbouwers & bruggers deden mee natuurlijk Clown wisten niet eens waar ze voor staakten. Hoorde zo'n brugger: 'Waarom doen we dit eigenlijk Vork?' Maar door die nieuwe regels heeft de onderbouw bij ons geen toetsweken meer waardoor ze bijna elke dag een repetitie & SO's hebben. En ze zitten ook heel lang op school en misschien komt er een 9e uur.
Er was ook iemand flauwgevallen die naar het ziekenhuis moest Nagelbijten / Gniffelen. Maar er waren ook mensen die gewoon hun les in gingen maar daar was je dan met iets van 5 mensen of alleen de halve klas. Dus de lessen werden gezien als "vervallen". Daarna werd er omgeroepen dat iedereen het 4e uur gewoon z'n les in moest anders werd je als absent opgeschreven.

Werd m'n lange vrijdag toch nog grappig Clown ooja en het een na laatste uur gingen we naar scheikunde, wordt er 6 meter recht voor me een tas door een ruit gegooid Bloos!. Had een jongen die bij mij met scheikunde zit gedaan, hij was aan het gek doen met een vriend en wilde die tas naar hem gooien. Zoo het was echt een harde klap en dan dat glas erbij, iedereen weer kijken, schrok me dood Clown.

Die staking is door bijna iedereen gefilmd enzo dus dat zal zo wel op Youtube staan Cool.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 17:13

Zo dus bij jullie is het niet echt heel erg uit de hand gelopen, maar ook niet rustig gegaan.

Bij ons stondene r wat mensen buiten waarvan 9/10 ook niet wist waarom ze er waren. En na een dreiging van dee Jaarco klas 1, ging iedereen naar binnen en was het over. Verward

Gozer die die tas gooide heeft zeker n probleem? xD

Ik ga btw ook misschien wel, ik weet ht eigenlijk niet. Bloos

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 19:02

Ja hij moest alleen ff naar de afdelingsconrector, maar die had geen zin om boos te worden ofzo hoorde ik, door dat gedoe met die staking. Hij had zoiets van eerst dat gedoe met die &*@#staking en wat is er nu weer in ****naam. Hij had alleen rekening gestuurd naar z'n ouders ofzo.

Weet ook niet zeker of ik ga hoor, denk denk. Over 2 weken doe ik met Bandit mee aan een onderlinge springwedstrijd op stal Lachen tis toch gewoon voor de lol.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 19:19

Leuk!! Hebben jullie al vaak gesprongen?
Niet zo lang geleden was voor t eerst toch.: P

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 19:23

Ja paar weekjes geleden 1ste echte springles gehad en voor die wedstrijd heb ik nog een les om wat te oefenen, maar het gaat mij meer om de lol Tong uitsteken.

Ben alleen thuis, ook geen broertje om te irriteren...saai Gaaaap.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 19:37

Haha ik ben juist blij als mn broer er is. Tong uitsteken
Die komt btw net thuis.. zondagavond gaat ie weer weg.. Lachen

Lol gaat t natuurlijk altijd om. Wanneer ist precies?

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 19:43

Ik bedoel dat er niemand is om te vervelen (vind het leuk om James te irriteren Clown).

Het is op 8 december Lachen cmtje of 60. Nog te doen Tong uitsteken.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 19:44

Doen jullie wat met Sinterklaas ? Het enige wat ik doe is pepernoten enzo halen voor mezelf Clown 1 x met m'n broertje schoen zetten en m'n ouders doen er dan iets heel kleins in en alleen met kerst waarsch. uit eten ofzo... Oud & nieuw weet k het nog niet... meestal gewoon thuis. Werd vorig jaar bijna geraakt door een rotje ofzo toen ik door de wijk aan het lopen was :S.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 21:17

Jaa hier ongeveer hetzelfde als jij.
Alleen met kerst doen we meestal 1 dag iets met mn moeders familie.

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 23:08

Wij doen niet heel veel met Sinterklaas, gewoon gezellig misschien een klein kadotje. Op school met de brugklasleerlingen wel surprises, alleen de begeleiders doen misschien niet mee omdat we nog geen lootjes voor elkaar hebben getrokken en geen tweetallen hebben gemaakt en nog maar weinig tijd hebben Tong uitsteken Dus misschien gewoon kadotje en een gedicht ofzo even kijken Knipoog
Kerst vieren we meestal wel.
Met Oud & nieuw heb ik misschien een party bij mij thuis met (ex) klasgenoten Haha! Als er genoeg mensen komen.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:29

aaaah zo irritant, hele week was mijn internet naar de filistijnen!
maar hij is weer gemaakt hoor, haha!

bij ons (Alfrink College ) was de staking juist zo dat de leraren gewoon mee dede Tong uitsteken (en een paar andere leraren stonden buiten het raam naar het schoolplein te kijken met een kop koffie met een blik van 'mooi, hoef ik lekker geen les te geven-hoofd' Tong uitsteken)
onze rector ging bij het schoolplein (4e uur) op een stoel staan en door een luidspreker schreeuwen, maar niemand verstond wat ie zei Tong uitsteken hahahaha! Het duurde ongeveer 15 minuten, en een leraar die naast hem stond wilde dat we weer terug naar onze les gingen. (maar dat ook niemand verstond het, wij wel, want ik en een paar vriendinnen stonden vooraan Knipoog) en toen zei onze rector 'ah joh laat ze lekker Tong uitsteken' hahahaha! dus iedereeen zat helemaal te gieren, brullen, filmpjes en foto's werden gemaakt (ik heb t ook gedaan met mijn mobiel... geluid is niet om aan te horen Tong uitsteken) en op een gegeven moment liep iedereen het plein af... dus wij dachten van 'huh? waar gaan we nu heen?' maar wij dachten, als we nu niet mee lopen moeten we de les in Tong uitsteken dus gingen we maar meelopen. na wat vragen aan andere mensen bleken we dus naar het erasmus college, stedelijk college en ID college gingen (die 3 scholen zitten naast elkaar... ongeveer 15 minuten lopen van onze school) om die scholen ook op te stoken enz. die leraren wisten niet waar we heen gingen, maar niemand hield ons tegen Koe sommige leraren liepen voor de zekerheid maar wel mee Tong uitsteken. Ondertussen was de politie ook ingeschakeld omdat iedereen het verkeer hinderde door gewoon op fietspaden en autowegen te lopen etc. Toen we daar bij die scholen kwamen sloot het erasmus het hek omdat ze bang waren dat die 2 zouden gaan rellen met elkaar. ze hadden er alleen niet aan gedacht dat er een groot deel van de leerlingen van het erasmus nog BUITEN het hek zaten dus die groep begonnen met vuurwerk af te steken etc. Toen riepen de leraren van onze school dat we terug moesten voordat er echt ongelukken enzo zou gebeuren. Dus wij liepen terug, bleek dat een groot groep van t erasmuscollege mee liepen (die onderweg allemaal lataarnpalen vernielden, een raam ingooide etc... wat ik mega dom en overdreven vind..)
Dus toen de leraren erachter kwamen, sloot t alfrink ook snel de hekken en moesten wij snel onze spullen pakken en fiets omdat de school dichtging!!!! Tong uitsteken We mochten dus al naar huis (het was toen 12.15 ofzo!) dus ik ben lekker naar huis gegaan, maar een groot deel van de leerlingen bleken dus gewoon door te gaan met t staken door een rotonde te hinderen samen met de erasmus... de leraren van t Alfrink hadden hun terug gestuurd naar hun eigen school en de leerlingen van het Alfrink ook Tong uitsteken

Ik kreeg trouwens een mailtje dat de overheid er niks van wil aantrekken en dat ze maandag alweer willen gaan staken..bij jullie ook?
Ik vond het wel lache, opeens die jewelste op school... de leraren die mee gingen doen Clown
maar toen ze naar de scholen liepen om de andere op te stoken, en die begonnen met vuurwerk en vernielen vond ik wel zwaar overdreven...
dr was ook een jongen ofzo van het alfrink die met zn brommer naar die scholen toe wilde ... en die kreeg een ongeluk met een auto ofzoiets had ik gehoord.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:55

Jeeeezus Esther, kun je voor mij een ingekorte versie maken. xD