Nou, met Saar alles goed hoor! Ze is zo ontzettend dikke vriendjes met mijn vader dat ze bekant al staat te springen dat ze van het weekend naar hen toe mag.
Heb woensdag nog lekker gereden op Janis! Het ijzer zat bijna niet los en Ruud was er toch nog niet, dus ik dacht; eerst maar eens lekker rijden! De galop ging nu een stuk beter; heb langere stukken en voltes gegalopeerd en vooral veel stelling gehouden, toen liep ze beter als vorige keer Thirz! Wel is dr hele rechtervoorhoef gescheurd tot aan de kroonrand!! Ze heeft altijd al zo'n scheur, maar die is nu dus nog verder. Goed in de gaten houden dat ze niet kreupel wordt dus. Ze meteen weer 4-kant beslagen en kalkoensgaten in de ijzers, want dan kunnen we op het weiland rijden (ze zouden een stuk weiland in gaan richten om te rijden, weten jullie daar iets van?)
Scriptie is goedgekeurd tot nu toe, een paar hele kleine dingetjes veranderen en dan er een eind aan brouwen. Volgende week dus nog even hard werken en dan kan hij met een gerust hart voor 4 juni op de post!
Ben niet zenuwachtig voor m'n verjaardag, wel voor de Roparun
Wordt nu toch wel erg spannend, en ik weet nog zo weinig van alles; die anderen zijn zo geroutineerd! Nel: wat een superleuke foto's van Roos! Kun je ook nog eens een fotootje maken van Daan en Roos naast elkaar
Thirz/Kim: ik ben gisterenmiddag ook nog even zo vrij geweest naar Nous d'r been te kijken (ze stond zo te hinniken dat ik ze een beetje zielig vond;) ) en nu waren ze s middags geen van alles dik volgens mij! Ik twijfelde nog even aan rechtsachter, maar bij goed kijken viel mij niks op?
Hihi Cis, gelukkig viel jij niet flauw! En vertel nu eens over Peru?
Zeg Kim, wil je mij niet zo lekker maken met je vakantie over 3 weken??
Anne, ben jij al zenuwachtig voor morgen?
Nou, ik ga ook weer verder werken met dit heerlijke weer. Heb zo gelukkig nog wat aan huis patiënten, kan ik lekker nog even op de fiets er tussen uit!
Doeidoei!
Denk dat ik net als de kids van Thirz om 6 uur al naast mn bed sta te springen
(Half 7 zowiezo, moet de trein van half 8
) Súper spannend! Ik bedoel.. Best een stap ineens. Niet zomaar een jaartje erbij, maar gwoon een hele 2 ervoor! (citeert een klasgenoot
) Kreeg vanmorgen ook al te horen dat k me vandaag nog uit kon leven, maar dat ik morgen tog egt serieus moest zijn
)
Over 3 weken vakantie, tsssss! Hoe dúrf je!
)
! Maar ze zou 2 maanden geleden besmet zijn geraakt met Lyme, maar dr klachten bestaan al een jaar... Ben echt helemaal uit mn doen. 5 Juni moet ze onder de MRI en een week later weet ze meer... Maar ik ben echt bang voor de uitslag!
GEFELICITEERD DAMES! 
e A-C lijn ligt in het midden van de bak (jaja, wisten jullie niet hè