manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 13:33

Hoi!
Nou, met Saar alles goed hoor! Ze is zo ontzettend dikke vriendjes met mijn vader dat ze bekant al staat te springen dat ze van het weekend naar hen toe mag.
Heb woensdag nog lekker gereden op Janis! Het ijzer zat bijna niet los en Ruud was er toch nog niet, dus ik dacht; eerst maar eens lekker rijden! De galop ging nu een stuk beter; heb langere stukken en voltes gegalopeerd en vooral veel stelling gehouden, toen liep ze beter als vorige keer Thirz! Wel is dr hele rechtervoorhoef gescheurd tot aan de kroonrand!! Ze heeft altijd al zo'n scheur, maar die is nu dus nog verder. Goed in de gaten houden dat ze niet kreupel wordt dus. Ze meteen weer 4-kant beslagen en kalkoensgaten in de ijzers, want dan kunnen we op het weiland rijden (ze zouden een stuk weiland in gaan richten om te rijden, weten jullie daar iets van?)
Scriptie is goedgekeurd tot nu toe, een paar hele kleine dingetjes veranderen en dan er een eind aan brouwen. Volgende week dus nog even hard werken en dan kan hij met een gerust hart voor 4 juni op de post!
Ben niet zenuwachtig voor m'n verjaardag, wel voor de Roparun Knipoog Wordt nu toch wel erg spannend, en ik weet nog zo weinig van alles; die anderen zijn zo geroutineerd!
Nel: wat een superleuke foto's van Roos! Kun je ook nog eens een fotootje maken van Daan en Roos naast elkaar Clown
Thirz/Kim: ik ben gisterenmiddag ook nog even zo vrij geweest naar Nous d'r been te kijken (ze stond zo te hinniken dat ik ze een beetje zielig vond;) ) en nu waren ze s middags geen van alles dik volgens mij! Ik twijfelde nog even aan rechtsachter, maar bij goed kijken viel mij niks op?
Hihi Cis, gelukkig viel jij niet flauw! En vertel nu eens over Peru?
Zeg Kim, wil je mij niet zo lekker maken met je vakantie over 3 weken?? Lachen
Anne, ben jij al zenuwachtig voor morgen? Haha!
Nou, ik ga ook weer verder werken met dit heerlijke weer. Heb zo gelukkig nog wat aan huis patiënten, kan ik lekker nog even op de fiets er tussen uit!
Doeidoei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 16:04

Ja stik zenuwachtig voor morgen! Bloos! Denk dat ik net als de kids van Thirz om 6 uur al naast mn bed sta te springen Hyper! (Half 7 zowiezo, moet de trein van half 8 Schijnheilig ) Súper spannend! Ik bedoel.. Best een stap ineens. Niet zomaar een jaartje erbij, maar gwoon een hele 2 ervoor! (citeert een klasgenoot Tong uitsteken) Kreeg vanmorgen ook al te horen dat k me vandaag nog uit kon leven, maar dat ik morgen tog egt serieus moest zijn Clown (hihi, heb ze maar even verteld dat ik pas om 11 uur savonds jarig ben, dus dat ze morgen ochtend nog gwoon deze Anne hebben in de les Vork )
En jij Bianz? ook al flink zenuwachtig?
(en nou niet stiekem zeggen van niet, want daar geloof ik níks van!)

Ah.. Anne-roos is lief! (en errug klein Clown Zeker als je haar naast Annemoon zet Tong uitsteken)
*Zag net de eerste keer "annemoon" staan hier, en bedacht automatisch mijn naam Clown Maar heb hem door hoor nu Knipoog

Zegge Kims, wil jij dat soort vieze taal hier niet rondstrooien? Nors opkijken Over 3 weken vakantie, tsssss! Hoe dúrf je!
Pfft wel balen hoor van Nous.. Zo onderhand wil je tog egt wel verbetering gaan zien! (of iig weten wat het is! duurt nu wel erg lang..) Ben benieuwd of Nel wat kan zien. Een frisse kijk wil wel eens helpen idd Lachen

Zeg Bianz, heb je nog foto's van Janis? Haha! Hoor veel van der, maar het hele plaatje is wat mij betreft nog niet compleet. Ik mis t paarden plaatje zegmaar Clown Of rij foto's helemaal leuk Haha!
Super trouwens dat je scriptie is goedgekeurd! OK dan! Toppie! (kon ook nie anders, hele middag nog zitten duimen voor je gister Ja )

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 16:29

Fijn Bianz dat je scriptie bijna goed is Haha!, scheelt weer een hoop stress! Tof joh dat het zo goed gaat met je verzorgpaardje!

Heb net lekker buiten voor school gewerkt, helaas is mn rug nu een beetje tomatenkleur, woops, was iets te laat met omdraaien (lag op mn buik een boek te lezen).

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 17:17

Barbie1986 schreef:
Met mn beste vriendin ging het al een tijdje niet goed, allemaal vage klachten waaronder uitval van haar benen. Afgelopen weekend kon ze nog maar een paar meter lopen, dus binnenshuis gaat t wel. Maar als ze naar buiten gaat moet ze al in een rolstoel. Ze was gisteren bij de neuroloog geweest (met spoed) en ze heeft OF een ernstig stadium van de ziekte van Lyme, OF MS Boos!! Maar ze zou 2 maanden geleden besmet zijn geraakt met Lyme, maar dr klachten bestaan al een jaar... Ben echt helemaal uit mn doen. 5 Juni moet ze onder de MRI en een week later weet ze meer... Maar ik ben echt bang voor de uitslag!

Bloos! jeejtje! phoe... ook niet niets Bar!
*las k in ineens t zeeuwentopic

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 20:01

Anne_87 schreef:
Ja stik zenuwachtig voor morgen! Bloos!

Dat dacht ik vandaag al aan je te merken! Helemaal uit je doen! geen zinnig woord dat uit je kwam! Gelukkig is het maar eens in het jaar, dan ben je zó weer van die stress af! (tenzij je je druk gaat lopen maken over je volgende verjaardag natuurlijk!)

Jeutje Bar! dat is niet niks! Hopelijk kunnen de artsen nog wat voor je vriendin betekenen.
@ Bianz: super van je scriptie!

Ik ben echt superverkouden geworden. Bah! Had net een verkoudheid achter de rug. Vroeg in bed kruipen zal er ook niet inzitten ivm mijn huiswerk haha. Nouja, vanaf dinsdag kan ik weer ademhalen gelukkig. Hopelijk is mijn verkoudheid dan ook over, dan kan ik pas echt genieten van mn assessment-vrije week! Vork

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 08:11

Go jij! Go jij! GEFELICITEERD DAMES! Go jij! Go jij!

Een fijne (heel speciale Knipoog ) dag gewenst en nog vele jaren erbij Haha!

Ga zo naar school en dan weer met de trein Nors opkijken altijd fijn met dat mooie weer...

Tot morgen! Haal de kroketten maar alvast tevoorschijn hihi.

(Bianz ik zal de volgende keer even over Peru vertellen, maar ik weet nog niet
eens zeker of het doorgaat...)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 10:20

Haha, ik dacht: zal speciaal een smsje op de vroege morgen sturen. Was al om half 6 wakker (sliep op mn werk), maar vond dat nog nét iets te vroeg Knipoog Maar bij deze: nogmaals gefeliciteerd!!!

Bianz: leuk dat je nog zo fijn hebt kunnen rijden met Janis, volgende x weer eens samen en doen moet je maar de fototoestel meenemen, dan klik ik wel een end weg Clown En wat goed van je scriptie, moet vast een fijn gevoel wezen. Alvast heel veel plezier en succes met de roparun, ik zal voor jullie duimen (en voor mezelf dat de prijzen op mijn loten vallen Tong uitsteken )

Kim: vervelend verkouden zijn...paar op mn werk hebben t ook al te pakken..hoop dat ik nu gespaard blijf! Heb je DA te pakken gekregen vanmorgen?
Anne: anders plaats je ff een link Clown Maar jammer dat ze Brandy wegdoet zeg...vind t echt een heel erg tof beestje! Maar ging ze niet iets van Deurne doen ofzo? En heb je je vanmorgen nog als laatste keer uitgeleefd op school als 19-jarige?
Bar: das niet niks zeg, phoe! Heel veel sterkte!

Nou, ga nu ff naar Nous en dan ga ik vanmiddag fijn van het zonnetje genieten!
Tot morgen diegene die ik dan zie (en Cis, wil jij dan ff de frikandellen loshakken?! Tong uitsteken )

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 12:16

Go jij! Go jij! Gefeliciteerd meiden!

Wat is die brandy een geweldig beest zeg Bloos! die zou ik wel willen hebben! 2 paarden zijn alleen een beetje duur haha.
@ thirz: hoe was het bij Nous? Ik heb de dierenarts gebeld maar ze konden niet zeggen of ze woensdagmiddag langs konden komen, lag er een beetje aan of er nog meer paarden in dat gebied behandeld moesten worden. Ik moet dinsdag opnieuw bellen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 12:26

Van harte gefeliciteerd meiden!!!!!!!!!
En nog veeeeeeeeeeeleeeeeee jaren toegewenst!

Bianz, Foto van Daan en Roosje samen, ga ik nog een keer proberen, het nadeel is alleen dta ze niet bij elkaar staan, want voice voelt zich nogal bedreigt door dat kleine mormel en schopt haar weg.
Bar: De naam weet ik niet hoe ze erop komen, volgens mij stamt het niet van iemand af, of van annemoon?
Ik zal kijken of ik binnenkort weer foto's heb van Daniël...
Spierpijn is over, heb gister ook gewerkt, heb heel het terrein aangeveegt, als jullie wel eens op de eendracht zijn geweest snap je waarom ik nu allemaal blaren op mn handen heb... au...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-07 19:24

dankewel allemaal Lachen

hihi, was idd allemaal best vroege smsjes: half 7, 10 voor 7 en 7uur ofzo Tong uitsteken Ach en half 6 had ook gemogen hoor Thirz Ja Tel staat tog uit snachts. Slaap graag door als ik nog nie wakker hoef te worden Knipoog
Maar moest zelf ook best vroeg op, half 7 bed uit en dan half 8 de trein (nog even met t idee van niet gaan rondgelopen toen ik t weer zo zag, maarja... ook zoiets hè)
En hoe is jouw verjaardag Bianz? Haha!

Zeg zullen we dit weer ook bestellen voor de 2e juni? ik heb wel connecties met meneer weer Ja

Voice? bedreigt door Anne-roos? Uhm.. hihi, die shetten passen bekant 2 keer in Voice Clown Maargoed, wie weet zijn ze heel gevaarlijk, zou kunnen Lachen

NOuja uitgeleefd als 19 jarige valt mee hoor Thirz Tong uitsteken
Gwoon geweest zoals ik altijd ben Clown

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 20:07

Daniël heeft een nieuwe wipper,
en hij vondt het erg interresant....
Afbeelding
Toen ik hem erin legde, viel ie in slaap...

Afbeelding
Maar na een half uur was ie weer wakker en begon alles te onderzoeken...

Afbeelding

Afbeelding
In bad is ook echt leuk!!!
Afbeelding
En zo'n natte washand is echt lekker...

Afbeelding
In de box, op je buik.
Afbeelding
Afbeelding
Dat smaakt lekker!
Afbeelding

Afbeelding
Lekker lachen...
Afbeelding
Met je nichtje Anna

Zo dit zijn wel weer even genoeg foto's voor voorlopig!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 10:36

Wat een schatje Neline!!!!

Annemijn en Bianz, nog gefeliciteerd Haha!!
Ik heb gisteren de meiden uit Zuid-Afrika opgehaald van schiphol, was echt super leuk om ze weer te zien Haha!!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:32

*smelt*
Hier krijg ik nou echt weke knietjes van Nel! haha

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 14:00

Schattig hé!
Nou kims wanneer ben jij zwanger....?
Je heb al teveel vrouwen zien pijnlijden denk ik!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 17:14

Haha, ik wil eerst carrière maken. Kinderen van anderen vind ik helemaal geweldig, en ben helemaal zot op baby's maar moet er zelf nog niet aan denken!
En tsjah, die pijn, this maar even, maar dan heb je er je hele leven iets voor terug!

Heb net een jong katje opgehaald in Goes! Een vrouwtjes pers van 13 weekjes. Ze is met 6 weken bij haar moeder weggehaald, veel te vroeg natuurlijk. Daarna opgevoed door een mannetjes pers. Beestje is daardoor wel een beetje te klein gebleven, maargoed. Ze is echt super schattig! Zo snel mogelijk foto's!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 17:16

Aah Nel, wat een superleuke foto's, Daniel is echt lief! En zeker met nichtje Anna, die worden vast de beste maatjes Knipoog

Ik ben blij, want: mn vakantiegeld is er en ik ga morgen naar Pirates!! Go jij! Go jij! Leuk leuk!

Ik heb ook nog een hele zooi foto's van lol-met-je-knol van Paardoes (al had Hannah wat moeite met het centreren van de onderwerpen Clown ) Gelukkig heeft Cis de boel nog gered met haar foto's! Maar die komen morgen, want ik heb nog een druk avondprogramma... En ik MOET mee stappen van Annemijn, tssss Tong uitsteken Ga nu douchen, doeii

Edit: Kim, komen snel foto's he, vond m door de webcam al superstoer Lachen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 17:22

Foto's kun je ook maken met de webcam Clown

Hier dus de poes!
Afbeelding
Afbeelding

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 17:24

ohja, als jullie nog leuke namen weten...
Zit op het moment aan floortje te denken! Op haar papieren staat Mandy, denk niet dat dat 'm wordt Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 17:26

Ah Kims wat lief! ben benieuwd naar de foto's! (nu moest je iig niet zo lang wachten. De planning was tog eerst pas over een hele poos een katje?) Zelf al wat minder verkouden?

wat een lieve foto's Nel!
*hihi: "Kijk eens Daniel, een mooie nieuwe wipper voor jou!"
"Ja mooi mam.. maar nu eerst slapen!" Clown

Zo vanmiddag les gehad Ja Egt enorm veel geleerd!
Even een voorbeeldje, kunnen jullie ook mee leren Ja Die kennis wil ik jullie nl niet ontnemen natuurlijk:
Plinge A-C lijn ligt in het midden van de bak (jaja, wisten jullie niet hè Knipoog )
*En als je dus een slangevolte rijdt bij de E moet je dus een stukje recht over t midden! ( Bloos! Nee egt?!)

Tja zal de rest maar niet vertellen, dat was zo ingewikkeld dat ik het eerst voor mezelf even moet laten bezinken... Misschien dat Mariekje en Thirz de theorie al verwerkt hebben?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 17:34

whahah ondertussen dus al foto's geplaatst Clown
*tja wordt oud hè.. krijg je dat *uch*
(Stiekem ben ik gwoon moe van de les Knipoog sst, nie verder vertellen hoor!)

Maar wat een leukje Kims! Zelf heb ik niet zo veel met persjes, maar vind dees wel droppig zo!
Ja ben benieuwd naar de foto's hoor Thirz Haha! Kleine dingetjes die nét fout zijn (vrolijke stud, sjago nanda of sjago stud, vrolijke nanda foto's ofzo) wie weet kan PShop wat Haha! Het eraan plakken van hele neuzen en oren wordt wat lastiger Nagelbijten / Gniffelen

En ja je móet mee stappen Tong uitsteken
whaha, wat zo'n jaartje ouder wel niet kan doen hè Schijnheilig Invloed die ik ineens heb Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 10:38

Citaat:
En ik MOET mee stappen van Annemijn, tssss

t was verschrikkelijk hè thirz, nu vast ontzettend spijt dat je meegegaan bent Knipoog

Hihi, ik heb weer egt enorm veel lol gehad Clown
*maakt rondje met der handen* *LOL*
Volgende week vind ik dat we ook naar t Oor gaan hoor Bianz Ja Gezellie, lekkre mixjes (phoe, met best wat alcohol..), goede "Midsummer night" temperatuur (al zijn er mensen die al die tijd braaf hun jas aan houden, snel even uit doen als t zweet tog íets te fanatiek van het voorhoofd begint te stromen. Om hem vervolgens snel weer aan te doen: zonder jas is niet Cool natuurlijk!), leuke muziek Haha! Leuk plan?

Mariekje nog heel thuisgekomen?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 12:23

Ja, hele erge spijt Vork Nee hoor, was een toffe avond, goede ontspanning en training voor de lachspieren! Al was ik echt heeel erg moe toen we naar huis gingen, kreeg de deur van het café niet meer eens open Clown En die lieve Beer vond het leuk om me om 7 (!) uur wakker te maken voor aandacht...denk maar niet dat ik m wegkreeg! Dus heel fit ben ik nog niet. Jij nog kunnen autorijden vandaag Anne?

Kim, ik kom snel een keertje langs om te knuffelen met je kat Lachen
Ik ga zo de foto´s van Paardoes eens bekijken en uploaden!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 17:03

Mijn album is weer heerlijk sloom...

Hier alvast een voorproefje op de fotografische tecknieken van Hannah:

Afbeelding

Afbeelding

Kan je er nog wat mee Anne? Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 17:09

Heej Mariek, als je nog wilt oefenen => KLIK Knipoog