Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 10:49

Ja dat lijken me betere onderwerpen hahaha

heerlijk dat ze nog lekker buiten staan he? Vanacht heeft Yus wel binnengestaan hoorde in van Linda. hij was na de les nog nat en het was koud.

Ja het buitenzetrooster. Ik hoop dat het wat wordt. Moet wel lukken denk ik als iedereen meewerkt. maarja wel balen dat niet iedereen hieraan mee kan werken. Ik had het graag gewilt, maarja misschien kan ik een keer iets anders doen ofzo!

Yus, Poco en H hebben al met z'n 3n buitengestaan in de losgooibak en dat ging helemaal goed...

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:17

ik ben net zo benieuwd als jullie denk ik alleen krijg ik een beetje het gevoel dat het niet gaat werken er hebben nog maar weinig mensen het rooster ingevult dus ik weet het echt niet maar ja we zien het wel

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:25

Wel ja joh we zien wel. Niet geschoten is altijd mis.........

Hoe lang gaan we het eigenlijk proberen? Of gaat het wel beginnen als er maar weinig mensen hebben ingevuld?

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:35

ik weet het nog niet iik wil het wel graag proberen maar we zien wel even
ik zal nog even een brief ophangen dat iedereen in moet vullen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 14:17

ik denk eigenlijk niet dat het wat gaat worden. op een gegeven moment zijn toch bepaalde mensen altijd de klos met buitenzetten en sommige niet.
ik vind het niet erg om een keer een paar paarden buiten te zetten, maar ik heb geen zin om dat iedere keer te doen bijvoorbeeld

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 14:22

ik heb net pas het verhaal gehoord over de blote deerne op het land..........

wat een nutcase

ps. ik wil best wel paarden buiten zetten hoor, geen probleem

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 14:28

hihihi zou ik maar niet aan beginnen als ik jou was, daar heb je zo een fulltime baan aan

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 14:34

ik zal vast te weinig rekenen............ as usual

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:48

Kim, verkoop jij ook caps??

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 18:02

IK BEN AANGENOMEN ALS DETENTIETOEZICHTHOUDER BIJ DE BAJESBOTEN...

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 18:09

Kan iemand mij het nummer van onno de hoefsmit geven?

Groetjes

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 18:45

Ikdacht eerlijk gezegd, dat het buitenzetschema er was voor het uitmesten. Ik kan me niet vastleggen en als ik er ben, zal ik de ene keer rijden, dan eens longeren of losgooien, als ik het schema moet zien als een dagelijks iets (naast het uitmesten), dan werkt het denk ik niet voor mij. Begrijp me niet verkeerd, ik wil best wel eens een paard buitenzetten, maar ik ga me in deze niet vastleggen. Ik heb al genoeg vaste dingen.

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 21:04

ik vind het echt heel jammer dat er zoveel mensen zo negatief zijn ik denk dat we het anders maar gewoon niet moeten doen en dan gaan we fijn 3 uur in de rij staan om los te kunnen gooien
sorry maar ik vind dit echt niet leuk ik heb hard mijn best gedaan om dit in elkaar te zetten
iedereen wil zijn of haar paard buiten hebben maar eigenlijk alleen als iemand anders dat doet je hoeft helemaal niet elke dag dat kan je toch bespreken met de rest van je groepje
maar goed ik vind het prima ik ga me hier niet meer druk over maken ik heb mijn best gedaan

we gaan gewoon op de oude voet verder en het rooster is verleden tijd

(Jet ik weet dat je het niet doet maar vat dit niet persoonlijk op het is geen aanval alleen een uitlaatklep even)

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 21:56

Ik vond het best een goed idee Renee, ik heb vorig jaar ook wel dagen 3 of 4 uur staan wachten om los te gooien of longeren, dat is ook echt niet leuk meer als je het verder gewoon druk hebt.. de komende winter wordt het helemaal lastig omdat ik met Evita niets anders meer kan dan losgooien en wandelen terwijl ze wel moet blijven bewegen, net zoals Far natuurlijk.
Ik ben alleen bang dat het niet gaat werken, ik heb wisselende roosters maar zit meestal de hele dag op school of stage, dus ik kan niks vastleggen.. dan zou ik dus nooit (behalve op zaterdag) binnen/buiten kunnen zetten. andere mensen uit het groepje kunnen het dan wel doen, maar ik denk dat degene die wel overdag op stal zijn het op een gegeven moment zat gaan worden om steeds andermans paarden buiten te zetten. Ik vind het een soort van banketstaaf eigenlijk om het dan altijd maar aan de rest van m'n groepje over te laten

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 22:25

moossie schreef:
Leuk om te horen Fieke dat het zo goed gaat met je paardekind.

Kom je binnenkort een keer kijken?

Anique, kan je zorgen dat zondag mijn (of een andere) lickithouder weer bij Mir in de kast ligt? Ik ga dan met Linda en Yustin mee op wedstrijd, kan ik hem gelijk meenemen.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 22:59

Ha Renee,
trek het je niet aan.....het schema was gedoemd te mislukken. Niet omdat het van jou komt of dat het een slecht idee is, maar gewoon omdat het onmogelijk is om iedereen zijn agenda te bepalen.
Misschien is het beter om dit nu af te blazen, dan wanneer het eerste paard een wond (je) heeft opgelopen terwijl die niet door de eigenaar zelf (of een gemachtigde) is buitengezet.
Ik had graag gezien dat mijn paarden overdag er een uurtje uitkwamen ondanks de risico's, maar als we dit project willen laten slagen, kan het inderdaad niet alleen door jou gedragen worden.
Om het nu al op te geven is misschien iets te snel, misschien zijn er meer die samen met jou deze kar willen trekken.....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 23:29

Ik snap de reacties van anderen wel maar ik weet ook uit ervaring dat systeem op zich wel werkt. Het wordt ook toegepast bij andere stallen en met een beetje hulp van elkaar zou het op zich moeten lukken.

Renee, ik stel voor om het rooster iets anders op te stellen en dan voor de mensen die wel met zo'n rooster willen en kunnen meedraaien (waaronder ik ) Ik kan wel op vaste dagen en tijden, zullen we op stal gewoon es overleggen?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 23:33

Yustin en Linda op wedstrijd? Wanneer?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 08:24

Goede morgen iedereen.

Werd vanochtend gewerkt door mijn bazin:
Ik heb waarschijnlijk een nieuw contract bij de bakker .
Het voorstel ligt er dat ik ook op vrijdag ga werken, van 15.00 tot 21.00 en dan gewoon de hele zaterdag (7.00 tot 17.00).
Opzich is het wel zwaar omdat ik op vrijdag tot half 3 op school zit, maar voor die 7 uur extra salaris heb ik het er wel voor over .
I will be a big spender

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 08:30

Serada schreef:
Yustin en Linda op wedstrijd? Wanneer?

Linda doet aanstaande zondag mee met een onderlinge wedstrijd bij Prometheus.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 08:44

Ik als buitenstaande van jullie stal, denk ik dat een rooster opzich wel zal werken, mits alleen de mensen meedoen die ook werken mee 'willen' doen. Duidelijke afspraken (1 zet binnen, andere zet buiten), regels en zorgen dat het halster klaar hangt (scheelt weer tijd) etc. Hoop voor jullie en de paarden dat het lukt!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 09:04

Ja misschien is het een idee om gewoon iets onderling te regelen voor diegene die willen losgooien enz.
Mij maakt het niet zo veel uit. De tijden dat ik er ben kan ik eigenlijk altijd vrij snel losgooien en meestal rijd ik dus krijgt Yus toch wel zijn beweging.....maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die te lang moeten wachten enz...En dat is irritant.

Nog 1 weekje!!!! en dan ga ik lekker naar het zonnetje!!!!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 09:11

hoihoi allemaal,

sorry maar ik was gisteravond een beetje boos ook omdat ik op stal alleen maar bezig ben dit idee te verdedigen en daar heb ik gewoon geen zin in
ik denk indd dat we een rooster gaan maken voor de mensen die wel mee willen doen
alleen was dat in princiepe ook het plan omdat je op de lijst in de kantine neer kan zetten of je het wil ja of nee
ik denk dat het dan gewoon een soort vastzetten van losgooi tijd word zeg maar de mensen die wel kunnen en willen zet dat dan even op het rooster in de kantine dan kan ik een rooster maken dan de paarden die daar bij horen en de tijden vast stellen

en Irene ik zal gewoon even kijken of ik evita tussendoor los kan gooien stel dat er een uur tussen mij en een ander zit zet ik ze buiten en de ander ze binnen ofzo
we zien het wel
Laatst bijgewerkt door Fardos op 21-09-05 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 09:14

moossie schreef:

Nog 1 weekje!!!! en dan ga ik lekker naar het zonnetje!!!!

ja hoor jij weer wel ik vind het wel behoorlijk aso hoor je hebt net 7 weken vak gehad man !!!!!!!!!!!!! is niet eerlijk
hihihi nee hoor ga maar lekker hihi

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 09:51

Zooh ik heb eindelijk mijn tijden doorgekregen. Niet op een gebruikelijke manier want ik heb eerst wel duizend keer op de site gekeken maar er stond niks. Daarna meerdere malen gebeld maar er werd niet opgenomen en toen maar een mailtje eroverheen en....yes!!! Mijn tijden zijn bekend

Mijn eerste wedstrijd is om 20.29 en mijn tweede om 21.25, dat is dus een uurtje na elkaar Ik kan losrijden tot 19.50 in de bak en daarna nog even buiten. Nu nog even kijken hoelaat Gaby moet rijden

En wat het rooster betreft, ik ben vrijwel alle middagen op stal. Dus ik kan altijd wel even een paardje buiten zetten voor de mensen die wel graag willen maar het gewoon echt een keer niet kunnen. Zoiets is altijd prima in overleg te doen met elkaar

Linda, veel succes zondag en veel plezier want Promethuis is wel heel gezellig hoor

P.S. hoelaat moet je rijden? Dan komen we even kijken en nemen we de spandoeken van zaterdagavond mee, we hebben toch dezelfde naam