Heb net een heel mooi leren halstertje voor Izzy besteld. Was met super veel korting omdat er nog maar een paar van waren. En toen zag ik een hoofdstel die ik MOEST hebben ook met 20 procent korting. Dus heb weer wat besteld voor de kleine.
Ik heb gekozen voor de Horze Diamond hoofdstel en een RVS bit. En het zwarte leren halster die daar op de foto is afgebeeld op een witte paardenkop (beeld) met bijpassend zwart halstertouw.
Voor nu stop ik ff met kopen voor Izz aangezien ik niet weet of ze er nog lang is.. Deze spullen kan ik altijd nog gebruiken voor een andere Shet als ik die ga kopen. Dus die hergebruik ik dan gewoon weer.
Uiteraard blijven we positief en hopen we gewoon dat de kleine er weer bovenop komt en dat inslapen niet nodig is. (voor de mensen die het nog niet weten, zie me facebook!)
Het komt er kort op neer dat er iets met haar schouder is. Er zijn geen fotos gemaakt hij kon het met voelen en aandrukken al zeggen. Izzy staat nu 4 weken op pijnstillers en de 5e week afbouwen. Dan zien we of ze beter loopt vanwege de pijnstillers of dat het is doordat ze zelf aan het herstellen is. Zo niet dan is er weinig nog aan te doen omdat de schouder een super lastig onderdeel is bij blessures en aandoeningen zeg maar. Dus grote kans dat ze dan ingeslapen moet worden.
Maar zelf wil ik het nog langer uitproberen. Vraag ik voor nog wat weken pijnstillers denk ik zodat ze wat meer de tijd krijgt. Inslapen en de dood..... Vind ik te snel en te drastisch. Wil haar gewoon genoeg kansen geven.
Dus nu ff afwachten voor 5 weken. Daarna weten we meer. Dierenarts zei er zijn paarden hersteld met zown blessure maar hou in je hoofd dat het ook negatief kan aflopen.
Dat was het eigenlijk zown beetje. Na de 5e week ga ik weer met de dierenarts om de tafel om verder te beslissen en te kijken.
Had het niet eerder op bokt gezet want er werd niet naar gevraagd en daarnaast had ik zown grote klap er van gehad. Gisteravond na dit nieuws gehoord te hebben had ik super erge koppijn en misselijkheid van alle stress.
jeetje! Dat is best ernstig dan! Weet de da wel waar die blessure vandaan zou kunnen komen? Ik zou inderdaad zo lang morelijk alles proberen, inslapen is zo drastisch gelijk. Het is een optie, maa liever niet natuurlijk! Sterkte!
Ja precies ik wil het nog langer aan kijken eventueel met pijnstillers.
Dood is idd gelijk zo drastisch.. We gaan het zien iig. Zowieso met pijnstillers heeft ze veel minder tot geen pijn. Dus voor haar al prettiger. De tijd zal het leren..
Dat had ik aan de DA gevraagd en hij zei dat ze een hele harde klap heeft moeten gehad. Mogelijk een trap van een ander paard maar kan ook zijn van die ene keer dat ze in de kuil stapte. Dat haar volle gewicht op haar schouder klapte bij een misstap. Maarja we zullen het nooit precies weten...
Pff lekker küt weer Manon! Ik hoop voor jullie dat het uiteindelijk gewoon weer allemaal goed gaat komen, 't zou zo sneu zijn als ze moet worden ingeslapen..
Zo ben eindelijk thuis! Lange dag gehad maar wel gezellig Ga nu lekker douchen want heb het onwijs koud! Daarna snel slapen! Want ben helemaal kapot. Hopen dat ik ff uit kan slapen morgen!
Daar ben ik het zelf niet mee eens. Jullie hebben wel eens een betereproef gereden, maar vooral vppr een B proefje vond ik het gewoon netjes en de dingen die ons opvielen horen ze toch niet al in B af te straffen?? Ik vond dat je zeler wel bij de beste acht hoort!!
jammer noortje... Ach je laatste titel heb je wel gehouden toch? Ik heb net, na een paar dagen flink twijfelen, de knoop doorgehakt, ik ga met gina verhuizen naar lelystad..