Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pffff...word al moe bij de gedachte.
ik ben inmiddels weer begonnen met werken. Meestal is het niet zo erg als je eenmaal weer begonnen bent. Dat gaat deze keer niet op. Dat valt tegen zeg. Nu moet ik zeggen dat ik gister ook meteen een erg drukke dag had van half acht tot zes met nauwelijks pauze.
) toen snapte ik er ook niks van. We hebben het eerst bij haar thuis geoefend en toen heeft ze alles wat ik niet snapte voor gedaan. Dat scheelde wel. Na een keer vond ik het voorlezen al niet meer moeilijk. Je moet alleen heel snel lezen.
) en dat ik dus soms niet wist waar ze was. Maar gewoon rustig doorlezen en dan komt ze vanzelf waar ze zijn moet. Dan pik ik weer wat op en dan zie ik weer waar we zijn. (Dan komt er weer een letter M of F in beeld ofzo. Of een afwenden bij B of E
)
Hoe laat is die wedstrijd? Wil wel komen 
marie33 schreef:He , ik zit te kijken naar de proeven die in augustus gereden worden in de B. Staan een paar dingen in die ik niet snap.
Proef 4 ( http://www.knhs.nl/objects/00001173.pdf ) en 3. Staat: 'van x tot x grote volte links' en 'halve grote volte links'. Die tweede herinnner ik me vaag maar ik weet t niet precies meer. Hoe zit dat ook alweer?
En er zit middendraf in en midenstap. Dat was vroeger ook niet.
En er staat L1 achter de proef. Wat betekent dat? Pfff...ben er echt te lang uit.
Heb er kei zin in. Al shet niet doorgaat, laat ik het je weten, deedee. Ik zal je uitleggen waar het is. Ik wil proberen er namelijk rond een uur te zijn. Vlechten is niet verplicht maar staat wel mooi natuurlijk.
Weet nooit of dat echt leer is ivm dat hij wel op 30 graden in de wasmachine mag maar goed. Ook een kei leuk shirtje van zelfde merk. Roze, paarse en witte streepjes. Tenslotte nog een singel zodat ik mijn eigen zadel kan gebruiken en niet steeds de singel van Bruintje zijn eigen zadel hoef te halen voor ik kan gaan rijden.
Argumentatie: opeens ben ik groter dan mijn ma, en in een half jaar tijd heb ik al vijf keer gehoord dat ik lange benen had. Zei die vrouw in de winkel ook vanmorgen toen ze mijn benen op ging meten.
Volgens mij gebeurt het niet vaak meer op je 28e.