Ik was net echt een gevaar voor eigen leven . Vanavond komen een paar vriendinnen gezellig gourmetten en daarna gaan we filmpje kijken. Alleen ik ging boodschappen doen, met de fiets.. Dus ik een onwijse grote tas meegesjouwd, alle boodschappen erin, nou hij was zwaar! Haha, maar ik ben toch veilig thuis gekomen .
Die had je inderdaad nog niet laten zien, is dit je oude paard?
Queelens
Geplaatst: 22-02-11 15:09
DewiRox schreef:
Die had je inderdaad nog niet laten zien, is dit je oude paard?
Nouja ik huurde haar altijd maar toen ik Peer kreeg moest ik er mee stoppen kon d'r heel afentoe als ik veel tijd had in weekend of vakantie nog wat met d'r doen (stond op zelfde stal) Maar vlak voor m'n examens overleed ze aan ontstekingen in haar knie
Ik heb trouwens gisteren ook foto's gemaakt van een vriendin, ze staan hier [RIJ-ITP] Gabbana weer aan het werk. Maar nu wil ik ook graag shoots gaan doen, denk je dat ik naar aanleiding van deze foto's daar geld voor kan vragen? Rond de 10 euro ongeveer? In het echt zijn de foto's wel iets scherper.
Zo hier ook al poosje niet meer geweest, had het super druk met school.. Moet tentamens halen anders moet ik stoppen me de opleiding, vandaar.. Maar die tentamens zijn weer achter de rug, dus ik ga weer lekker volop meedraaien
Bleeeeh, het sneeuwt hier heel hard en het blijft liggen! Heb net even snel nog gereden in de sneeuw voordat er echt een laagje lag.. Ik wil zomer! En wel nu!