Pebbs schreef:Annie_ schreef:Pff krijg ik nu een mailtje dat ik over een half uur op school moet zijn denken zei dat ik kan vliegen ofzo![]()
Successs met vliegen
Whahah ik ga dan echt niet hoor

Moet ik helemaal haastte zit nog in me pyjama
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
je moet naar almere komen!! sun is shining!! and I seeee blue aiirrrr
Kirsten_D schreef:@ Kirsten: ik vergeet op jou te reageren! Tjaah stageplekken in almere.. Ik heb bij ROC gesolliciteerd en meerder middelbare scholen, maar daar kon ik niet terug. Ik heb nu mijn stageplek in Lelystad, maar die is zeg maar 'gemaakt' voor mij, dus daar kan je ook niet echt terug. Waar wil je stage gaan lopen? Bij wat voor instelling?
Broccoli schreef:Zegguh Noorie, wil je me nog een keer mee naar Xander hebben of ben ik afgeschreven? hahahahaha

Kirsten_S schreef:Haha maakt niet uit. Uhm het liefst bij tactus in almere, maar ik hoor pas over een paar weken of ik door ben naar de volgende ronde, om uitgenodigd te worden voor een gesprek. En bij symfora groep in almere, maar daar hoor ik ook niks van nog. Alleen dat ze hem in ontvangst hebben. En nu ga ik bij Vitree nog solliciteren, die hebben ook stageplekken.
Voor de rest weet ik niet echt stageplekken nog in almere, die een beetje uitdagend zijn, vandaar mijn vraag of jij nog wat wist
Pebbs schreef:Woooww daar kan Xander nog wat van leren zo mooi naar beneden met z'n koppie!
Ze ziet er goed uit Kirsten!
Ze begint het steeds beter te begrijpen en ze krijgt ook steeds meer evenwicht.
) Galop gaat nog wel met der koppie omhoog, maar al wel meer in evenwicht.