Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
winnitou schreef:Ach ja, links en/of rechts volgens mijn leer jij het nooit........ (waarom denk je dat ik je niet meer voorlees, haha)
meelen schreef:xan schreef:Tja, dan zit er niets anders op dan dat je me toch weer eens gaat voorlezen.
Ik schat zo in dat de M proefjes allemaal dezelfde kant opgaan![]()
Dus dat moet lukken
schrijf je toch de letters L en R op je juiste handen hahaha
(kun je vast wel hulp bij krijgen)
mntj schreef:net ff nieuwe schoenen voor stal gehaald voor rona. en een nieuw hoofdstel hopelijk past deze dan wel.
heb wel weer genoeg geshopt. blee. dat heen en weer gerij en gesjees.
vanmorgen wel fijn gereden. zowaar een schouderbinnenwaarts die redelijk was en zo ook de traver. haha
xan pas op de concurrentie komt eraan.

winnitou schreef:had Rowan vroeg in bed, hij was niet echt gezellig, zo ineens..... en ja hoor, hij komt zijn bed uit, mam ik voel me zo raar.... even later.... mam ik heb hoofdpijn,..... nog even later, mam ik begin steeds meer verkouden te worden.....
Hoop toch echt dat ie zo in slaapvalt en morgen weer fit wakker wordt.
Heb nl morgenmiddag met klasgenootjes van de lagere school afgesproken... (zul je net zien)
meelen schreef:winnitou schreef:had Rowan vroeg in bed, hij was niet echt gezellig, zo ineens..... en ja hoor, hij komt zijn bed uit, mam ik voel me zo raar.... even later.... mam ik heb hoofdpijn,..... nog even later, mam ik begin steeds meer verkouden te worden.....
Hoop toch echt dat ie zo in slaapvalt en morgen weer fit wakker wordt.
Heb nl morgenmiddag met klasgenootjes van de lagere school afgesproken... (zul je net zien)
Ja meid, dat zit er aan te komen natuurlijk. De griep heerst echt.
Jammer voor de afspraak, maar ziek is ziek.
Zeg maar dat Ron en ik zullen duimen dat ie morgen weer fit is.
meelen schreef:Shenavallie schreef:Er is voor de verandering weer eens regen voorspeld voor vandaag, dus we gaan weer lekker dik ingepakt op de bok zitten!Ben benieuwd met wie ik deze keer mag rijden, want dat was afgelopen keer nog niet ingevuld.
waarom heeft iedereen zoveel mogelijk hetzelfde paardje?

Shenavallie schreef:meelen schreef:
waarom heeft iedereen zoveel mogelijk hetzelfde paardje?
Juist niet, je weet kort van tevoren met welk paard je komt te rijden. De paarden rijden maximaal 3x per week, dus dat rouleert. En het is goed voor de afwisseling van beide partijen!