Tja....naar mijn weten is een kilo nog altijd een kilo ! Maar als ik nu overtollig vet omzet in spier, dan gaat de weegschaal idd. niet zo hard..... En qua volume is er wel verschil......overtollig vet blubbert vaak, spieren heb ik nog nooit zien blubberen!
antoinetje
Geplaatst: 07-02-13 13:12
Dat is waar!
Ik ben verliefd! Ik heb echt een FANTASTISCHE les gehad, lang geleden dat ik zoooooo lekker heb gereden! Rara op wie
Dat kan niet anders dan duivel-op-stal Arko zijn! Wel fijn dat je een heerlijke les hebt gehad!
Ik was vanochtend blij me de weegschaal, die was lief voor me!
antoinetje
Geplaatst: 07-02-13 13:48
Fijn Milou! Dan weet je waar je het allemaal voor doet!
Nee het was niet Arko..... Ik heb echt een nieuw lievelingetje wat heeeel erg lief op stal is en een heerlijk rijpaard is. Alleen de galop was wat lastig maar ik vertrouwde hem 100% waardoor ik hem aan durfde te pakken dus dat ging uiteindelijk ook goed . En the winner is........ Zaron !
Ik voel me nu echt net een penny meisje....
Danseresje
Geplaatst: 07-02-13 13:56
O jee, Arko van de troon gestoten! En ja, Zaron is een stuk liever op stal! Zit ie ook lekker? Hij lijkt me wel wat hoog opgooien in de draf ook....weet niet of dat klopt? Galop kan die inderdaad lastig doen. Vorige week maakte hij allemaal halve spins toen we links wilden galopperen. Ruiter kreeg hem niet meer op de hoefslag en toen ging Wil er op! Maar als je je vertrouwd voelt en hem durft aan te pakken, denk ik dat het een heel fijn paard is ja! Geniet lekker van je Penny-meisjes-gevoel!!!!!
Hij zit heerlijk! Het hoge opgooien had ik ook verwacht maar dat viel me alles mee. Galop zit ook zalig alleen is het wel hard werken om hem voorwaarts te houden. Bij de linkergalop draaide hij om bij het aanspringen en toen heb ik hem naar de hoefslag terug gestuurd en goed aangepakt. Hij viel wel een paar keer terug maar ver het algemeen ging het goed. Rechts ging goed met aanspringen alleen halfverwege wilde hij er de brui aangeven en begon naar mijn rechterbeen te trappen. Toen heb ik (tot mijn grote verbazing) hem een tik verkocht en toen ging het weer goed . Ik wil best een abbonnementje op dat paard
Wat fijn Antoinette!! Altijd handig als je een aantal favorieten hebt, en je prettig voelen op een paard is al 99% van het werk!
Btw, Is Arko nu weer beschikbaar voor mij?
antoinetje
Geplaatst: 07-02-13 19:10
Jij mag Arko hebben
antoinetje
Geplaatst: 07-02-13 19:26
Danseresje schreef:
Heb hem geen gekke dingen zien uithalen buiten!
Mooi!
Danseresje
Geplaatst: 07-02-13 19:34
Nou, ik stel een ritje voor!!!!! Antoinette op nieuwe lieveling Zaron, Saskia op Arko, ik op Adje ! Wendy weet ik niet, Fenna op Fox(?) en Esther weet ik ook niet....
Ik wil Adje wel eens testen na al milou d'r verhalen. Ragna is oude bekende nog van me ja. Al zou ik het liefst weer voor Bowie gaan, maar dat kan helaas niet meer. Of gewoon Mazzel meeslepen, maar dat lijkt me niet zo handig in de groep bij Smit.
Ushi is wat voor jou Wen! Kan ook een lekker dondertje zijn en wel eens een bokje geven. Verder klinkt de lijst wat mij betrefd best! Kan vragen of Gijs op zijn lieveling, Adele, voor mag rijden
Horsefreak
Geplaatst: 07-02-13 20:46
Jullie kennen ze beter, doe mij dan maar ushi, als het maar geen automaatje is, ik wil wel beetje eigenwijs clowntje met verrassingen. En gezellig Gijs mee als voorrijder. Zou wel leuk zijn om dan met eigen groepje te gaan hobbelen.