Meiden...De vos is vandaag afgekeurd.Hij liep na de buigproef kreupel. Linksom én rechtsom.We balen natuurlijk ontzettend..
Bale is dat zeg, je hebt dan de klik en door zoiets gaat het niet door.Succes met je verdere zoektocht
Zo dames! De 1e laag van de muren zit erop! morgen afmaken en dan vrijdag & zaterdag laminaat, dan wordt het toch echt een huis
Whis_Serada schreef:Bale is dat zeg, je hebt dan de klik en door zoiets gaat het niet door.Succes met je verdere zoektochtBedankt! Ja is zeker balen..
jaa ik hoorde het gister van je moeder Jeany, wel erg vervelend! hop dat jullie snel een ander paardje tegen komen!leuk joyce, heb vanochtend al meteen foto's op je hyves gekeken! gaaf hoor.. gaat het ECHT ergens op lijken he gefeliciteerd met je nieuwe baby kaar je had 3 eitjes toch?
Vanaaf weer lekker rijden Altijd zin in...@ Aman zei vorige keer dat je er 1 achter, maar ik loop er 1 voor oeps
maar als het goed is loop ik er ook 1 achter? dacht dat ik er nog 1 in moest halen jaa ik heb ook zin om te rijden.. ging dinsdag zo lekker.. kan niet wachten tot ik weer mag
Mensen ik heb een vraag je mij oortjes van mij i pod zijn kapot ik wou iemand vragen of iemand appel oortje's over heeft of ik wil ze ook wel over kopen. Maar als ik ze nieuw in de winkel moet kopen kosten ze 30 euro ????