ja klopt. hij was heel lief. viel bijna in slaap tijdens behandeling. viel gelukkig mee. paar plekken die beetje vast zaten. nu 5 dagen alleen wandelen of losgooien, daarna langzaam weer opbouwen. hij staat nu ook op minder voer omdat hij niet zo veel doet komende weken. gaat tie niet zo leuk vinden, maar kan geen kwaad want hij is wel iets aan de dikke kant.
lovis
Geplaatst: 25-01-10 19:42
ik woon vlak bij stal, dus opzich kan ik wel vroeg (als ik m'n bed uit kan komen )
Zo, ik kan het nu officieel zeggen, Esmeetje komt per 1 april bij Vienna op stal te staan, voor in elk geval 1,5 jaar . Zomers 24/7 op de wei in de grote merriekudde, s'winters met een andere jaarling en een 2-jarige merrie in een grote zeecontainer met een zanduitloop van 15 x 40 m ongeveer. Echt leuk, mijn kleine meisje thuis, maar nog wel even wennen het idee!
leeeeeuk Fieke! je kleine meisje eindelijk lekker dicht in de buurt.. toch wel fijn he.. hoef je er geen hele dagen meer voor uit te trekken om naar haar toe te gaan!
Was aan de ene kant heel fijn om hem weer een keertje te zien.. vond het aan de andere kant ook wel weer moeilijk! Als ik m dan zo zie staan springen de tranen toch wer in mijn ogen.. haha maar heb het op kunnen houden tot bij mijn moedertje..
Niks mis mee hoor Aman, even goed uitjanken bij mams......mijn mams heeft ook al heel wat paardentranen over zich heen gestort gekregen..... Zag die er goed uit? En kende die je nog?
haha zijn manen waren echt heeel lang! geloof dat ik de laatste ben geweest die ze heeft getrokken
jaa hij herkende me nog wel was wel leuk! heb hem nog even paar appeltjes en peentjes gegeven.. haha die die nog net niet zelf uit mijn tas pikte *dat was ook Clover der idee toen ik mijn tas open aan het risten was *
Twinklebel
Geplaatst: 26-01-10 10:16
Toch vriendelijk dat ze je willen helpen uitpakken .
maar was wel leuk! was ook alweer een behoorlijk tijdje geleden dat ik Eva heb gezien.. haha laatste x was bij ons op de manege geloof ik! en eindelijk eens een x bij Clover op "kraam" visite geweest haha dat mocht ook weleens tijd worden!
nou ladies mijn studio set gaat nog even wat langer duren. Want die set die ik wilde heb ik is gegoogled en doordat aluminium is, is het niet zo'n stevig setje. Dus dan ga ik liever iets langer doorsparen en dan voor een stevige set met meer vermogen. Ook is die set die ik wilde zonder ventilator, dus dat wordt mega heet voor die lampen. En ik wil niet dat het gebeurd dat ik volgend jaar andere kan kopen. (hij is ook niet uitbreidbaar)
dan zou ik idd ook verder sparen voor een andere, beetje zonde van het geld als het kapot gaat of dat je er niet mee kan wat je zou willen! ben je niet aan het werk?