Ei Ei Ei RSVA Bokkers zijn heel blij [Deel 11]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Re: Ei Ei Ei RSVA Bokkers zijn heel blij [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 19:35

Fijn dat je lekker hebt gereden Melis!
Ushi ziet er leuk uit.. De oren (qua haren) zien er ook nog mooi
uit, moet je haar over een maand zien.. allemaal dikke haren
komen er dan uit.. mogen ze wel eens gaan bijhouden! :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 19:36

hier ook nog even :o

& JAWEL OP USHI!

Afbeelding

Kanonne wat een onwijs leuk paard zeg! Vond het al super leuk dat ik op haar zat!
Maar we gingen dus het bos in, dat was vorige week al afgesproken want 2 meiden uit mijn les gaan stoppen.
Dus vandaar dat we de laatste les voor hun nog lekker het bos in zouden gaan. Maar het weer was de hele dag kút geweest.
En ik zat ook nog eens op de nieuwe dus wilde liever niet naar buiten. Maar goed ik mocht niet alleen in de bak blijven samen met Noortje.
Kon ik op zich ook wel begrijpen want ze is nog nieuw en als er wat gebeurt is er niemand bij, ja alleen Noortje maar alsnog.
Dus uiteindelijk gingen we toch nog het bos in. Ik zat er op en het voelde gelijk goed. :D
Echt een heel fijn paardje om op te rijden en kon super netjes lopen! En ze zat ook echt heel fijn!
Ze vond het helemaal geweldig in het bos, hele tijd nek erop en oortjes naar voren en alles lekker bekijken. Maar ze was echt super braaf.
Ze heeft geen stap verkeerd gezet, echt super voor zo'n nieuw beesie! De galop vond ik niet zo lekker zitten op haar.
Want ze gooit erg hoog op dus ik kon het helaas moeilijk uit zitten. En ze ging ook nog super verzameld galloperen was echt grappig.
Want we hadden net de galop gehad en de rest was al aan het draven maar zei wilde nog niet terug. Dus ging ze maar op de plaats galloperen haha.
Maar ik vond het echt super leuk en ik zat er echt met een big smile op en steeds tegen iedereen zeggen IK VIND DER LEUKK :D :D.
En gelukkig zie Sandra nou volgende keer zet ik je er wel weer op en dan kan je wel gewoon lekker met haar in de bak rijden!
Omdat ik eerst liever het bos niet in wilde, maar uiteindelijk toch lekker gereden. En mijn laarzen zaten heerlijk ook!
Heb er totaal geen last van gehad en heb ook geen blaren niks. Dus heb ze al goed ingelopen dus. Kortom was een heerlijk dagje :+:

Hier nog wat duidelijkere foto's van Ushi :+:
(en let niet op de armen en het meisje op de foto, maar had even gevraagd of ze haar vast wilde houden)

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 19:37

Dj69 schreef:
aaah Melissa mag ik foto,s van Ushi zonder copyright erop. Zet ik er een op logje met jou naam erbij.Want ben echt onder de indruk van dat beesie.Hoop dat het oke is. xx

en wat geweldig hoe jij gereden heb. superrrrr... :D :D

Ja tuurlijk maar waar wil je ze voor gebruiken? :P
Wil je ze allemaal hebben?
Maar ik ben ook echt onder de indruk van haar, ik vind haar zo leuk :D

Dj69

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 19:39

Ja hoor allemaal :D Als dat mag.Eentje voor op mijn weblog.En dan vermeld ik eronder jou naam met een (c) en die foto,s zijn geblokeerd.Dus geen hyves ofzo.
Verder gewoon voor mijzelf.Heb een paardenmap oa met Kartouch en Nicky,
En sinds die 2 toppers is het voor het eerst dat ik ja heel blij wordt van een paardje. Worlino ook wel maar meteen met Ushi anders.
Naja jij snapt mij wel :o

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 19:46

Okee is goed! Heb je misschien een email adres waar ik het naar toe kan sturen?

Maar ik snap jou zeker wel, ze is echt super leuk. Maar vind het aan de ene kant zo zonde dat zo;n paard manegepaard wordt..
Echt zo zonde want het is echt een paard die wat kan. En ik denk ook dat ze erg populair wordt want het is echt een toppertje.
Of ze zal gekocht worden door iemand die haar erg leuk vind... Maar denk wel dat ze snel wordt verklóot :(
Ik zou haar eigenlijk zo willen kopen, dat zei ik al tegen Noortje. Lijkt me gewoon zo fijn om elke dag zo'n top beesie onder je kont te hebben!

Dj69

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 19:48

Dank je wel.Super van jou. Ben ik blij mee.Ja is ook zonder dat zij Manegepaard wordt.En hoe lang zal zij zo fijn blijven lopen.Onwijs beesie.
Is echt ships als zij zo snel wordt verkloot.
mailadres: pj.dubel@chello.nl

Haal ik straks weer weg mailadres. Lijkt mij dat dat kan hahaha

Jaaa was maar waar kopen.Heerlijk voor dat paardje.En jaaa als ik een paard zo kopen nu dan zou ik haar ook zo willen.Wat een beesie.
Laatst bijgewerkt door Dj69 op 19-05-09 19:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 19:49

Tsja.. van alle manegepaardjes is het sowieso zonde. :)
Maargoed, ergens moet op geleerd worden he.. ;)

Heb een nieuw paardengedeelte. :) met ideeën van Deb! :P

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 19:50

Melissa wat super voor je zeg dat je zo heerlijk op haar heb gereden!! En heerlijk in het bos wel spannend hoor
Ja als je het zo hoort allemaal denk je wel van phoe die zal niet lang blijven, maar misschien wil de manege haar wel helemaal niet kwijt. :) Oeeh hoop dat frans em een x niet op vrijdag inpikt wil haar echt een keer onder het zadel zien :D

Zou je mij het mailtje anders ook gelijk willen sturen? Maar puur voor eigen gebruik heb ook allemaal fotos van de manege paarden enzo.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 19:54

Nee zou het echt jammer vinden als ze weer wordt verkocht maar het is voor haar natuurlijk wel fijner en beter.
Lekker 1 baasje die haar rijdt en goed voor haar zorgt. Maar als ze manegepaard blijft dan wordt ze weer verkloót,
en dat is zo zonde.. Zou haar zo willen kopen eerlijk gezegt :o

Mel: Ja maar bij dit beesie zal het echt veel sneller gaan denk ik. Dat beesie heeft M gelopen en dat merk je echt wel!
Maar goed bij vele paarden is het zonde, daar is helaas niks aan te doen.. :(
En ze loopt gewoon zo fijn en zit erg lekker, dat ik denk dat veel mensen haar helemaal te gek gaan vinden!

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 19:56

Achjha.. Bij ieder paard die nieuw is zijn we allemaal super blij, en we zeggen dat het zonde is omdat ze verkloot worden :+ maar aan de andere kant moeten we toch ergens op leren rijden hea ! Komt wel goed, de manege kan toch niet heen en weer bljiven gooien met de knollen? naja kan wel natuurlijk maja :+ beetje onlogisch als je een gezond super braaf paard heb dat je die dan verkoopt.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 19:58

Die Ushi is een goede aanwinst voor de manege.. als ze nu
al zoo braaf is.. Zo'n paard is goed voor de manege.. Uiteindelijk moet iedereen erop kunnen, ook beginners.. Dan komen er meer inkomsten voor de manege.. Tsja, altijd zonde dat de paarden minder worden.. maargoed, niks aan te doen. Dat is met een manege..

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:02

Ja Ushi is echt super mak! Ze staat er net en gaat nu al super braaf mee op buitenrit.
Zonder maar 1 stap verkeerd te zetten! Maar we moeten toch ergens op gaan leren rijden haha.
En het zou niet echt slim zijn als ze steeds de nieuwe paarden verkopen.
Want de andere paarden moeten zoveel uur per dag lopen en die raken ook op.
En als ze zo vaak moeten lopen op een dag gaat dat alleen maar sneller..

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:04

Niet banketstaaf bedoeld, maar als je verina vergelijkt toen ze kwam en Ushi.. Ushi ziet er ook veel gezonder uit. En verina kon na anderhalve maand ofzo nog maar 1u per dag lopen dus dat schoot niet op.
Iemand enig idee of Ushi al 2u per dag loopt?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:08

Ushi is gewoon ook echt een goed paard!

Samantha v/d heuvel rijd trouwens Verina nu, en Emmy rijd die Callisto.
Ze reden vandaag in de les mee die 4. Grappig paardje die Callisto.
Ze heeft wel wat weg van Rarando, Mel haar topper ;)

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:10

Dat van Samantha wist ik, maar Emmy niet. Leuk hoor. Zag laatst de eigenaresse erop rijden. En frans er ff op.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:12

Ik ga even duocheeeeee

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:17

Had trouwes vrijdag op twingo gerede! nog niet verteld d8 ik? eerste kwartier ging lekker ontspannen, en toen gingen paardjes in galop en toen was het ineens sterke twingo.. Wel jammer :P Ze heb wel een lekker dresuurzadel, voor een manege zadel :o

Morgen wiskunde ! maar het lijkt wel geheimtaal. Ben oude examens maken maar kom er soms echt niet uit. En dat met wat ik eerst nog super makkelijk vond.. ;(

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:23

Komt goed Claudia! :)

Wat léuk Melis, jij en Ushi :D!
En ook leuke foto's, lijkt me ook leuk paardje! ;)

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:23

Haha jaa lekker zadel he Claudia!
En inderdaad, soms wordt ze opeens heel sterk..maar wel fijn dat het in het begin lekker ging :)

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:30

Vorig jaar reed ik zowat altijd op Twingo, en toen reed ik binnen en buitenbak altijd zoner thiedeman, altijd heerlijk ontspannen enzo.. en nu zodra ze iemand in galop ziet vliegd ze gelijk vooruit. Echt jammer. Maarja :P op wie zat je zaterdag maaike? Of was je niet geweest? Of heb ik er overheen gelezen :+ haha

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:35

Volgens mij kon ze niet rijden zaterdag toch. Dat had ze in ieder geval op bokt gezet!

Jammer dat Twingo zo sterk was Claudia! Maar ze is ook echt sterk.
Wel lekker dat je het eerste kwartier zo lekker ontspannen hebt gereden :D

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:36

Nee ik was der niet ik kon niet..
zaterdag wel weer! :)

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:37

Ga je nog naar ayla deze week?

MOet je horen he.. Je weet jeanine toch? Ja die ken je. Die heb toch ff een andalusier lusitano gekocht van 20.000 ofzo
En die stond op pronk, en dat kon ze niet meer betalen dus nu staat ie ook in de blubberbagger in muiden. Vind ik zonde van het paard

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:40

Ik ga morgen naar Ayla de hele dag :D En vrijdag ook weer en dan gaat Manon mee!

Oh echt? Dat ze het geld ervoor heeft zeg. Heb je geen foto? Maar hij staat dus nu weer bij Lady en Niesie en die 2 nieuwe paarden?
Maar echt zonde van het paard inderdaad...

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:43

Oeeh lekker zeg !! :D fijn dat je nu zo vaak naar haar toe gaat

Kirsten heb haar proefje op Ushi 14 juni! of dunja
Ik op Twingo
moet gelukkig in een groepje van 6 is er nog een beetje spanning.