Manon_S schreef:Wanneer ik die jas, rijbroek en stalschoenen koop kom ik op een bedrag uit van 170,-.
Daar gaat mn salaris van deze maand.
Jaaa maar dan heb je ook wel wat hoor. En miss kan je bij de boer kijken die heeft uitverkoop
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Manon_S schreef:Wanneer ik die jas, rijbroek en stalschoenen koop kom ik op een bedrag uit van 170,-.
Daar gaat mn salaris van deze maand.
.
.
.
.
Manon_S schreef:Ja dat heb ik al vaker gehad dat ik door de modder doorglij, zeer iritant.
Maar idd, dan wissel ik die stalschoenen gewoon met mijn laarzen.
Dan doe ik die stalschoenen aan tijdens het uitmesten en dat soort dingen, het werken op stal enz.
Manon_S schreef:Dankjewel Kirsten.
Ik heb echt maar 1 warme jas, maar wanneer er een regenbui komt dan zijn mijn ellebogen nat, die regen gaat door die jas heen.
Dus daar heb ik ook niks aan.
En mijn rijbroek is nogal kort dus word tijd voor nieuwe.
Misschien wil mn moeder dan sokken betalen, van die leuke geruite whahaha.
Die bij mn jas en rijbroek dan past.. De meeste kniekousen die ik nu heb zijn dun en kapot

.
.Melanie_B schreef:Zoo.. Melanie is weer terug.
! Flevolander schreef:Klinkt gaaf Manon, wat mag je er allemaal doen ?
.
.
.
.
. Kirsten_S schreef:Womannizer van Britney spears

Flevolander schreef:Gaat vast goedkomen..
Ja ik heb helaas geen idee waar ik nog aan een stage plaats kan komen op zo'n korte termijn
.
.
.
! Konijn verzorgen en uitmesten
Flevolander schreef:Wordt voor mij gewoon een questie van even mhr. de Boer flink de waarheid vertellen. Want omdat wij in de derde zitten hebben we al tig stages moeten lopen voor deze opleiding, maarja je mag dus niet op bedrijven lopen waar je al gelopen hebt..
maar ik krijg van twee van mijn oude bedrijven een aanbod om daar weer te komen lopen.. dus ik ga gewoon even mhr de boer aanpakken
?
Flevolander schreef:Nee, wel in een dierenwinkel, dierenarts, manege, buitenland, Blindengeleidehondencentrum..