EEN HELE FIJNE JAARWISSELING ALLEMAAL!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Angelkisssss schreef:Ze zijn bij mij voor bij de flat weer lekker aan het afsteken, want daar knalt het natuurlijk nog even harder in het tunneltje onder de flat.
, dus om 1 uur lig in in bed). Ben gewoon veel te goed in alleen zijn volgens mij.....
Ik dacht dat ik erg was......
sniesie schreef:Latertje Belin, wij lagen er heerlijk om half 2 in

Het was wel erg gezellig!!
!!

_Rijkie_ schreef:OMG nu nog een nieuwjaarsfeestje van de familie van BF... Als ik vannacht 2 uur heb geslapen is het veel....![]()
Aangekleed en toen naar carlo zijn ouders geweest en daarna naar mijn omaatjes! Vavavond nog even naar stal. Marije heeft m lekker al gereden dus hoef niet zoveel meer te doen.. Kan ik lekker daarna op de bank gaan hangen.
Had ze een snee in haar wenkbrauw! Bloedde als een rund! Gelukkig was Daphne er ook en die heeft t netjes geplakt
._Rijkie_ schreef:Whel loopt lekker nu fiek!! Ben benieuwd wat jij ervan vindt
Wel fijn dat het ondanks alles toch nog leuk was!!
Fiekie... alle paarden waren wel een beetje gespannen na vannacht en vanmiddag. Er werd nog best veel vuurwerk afgestoken dus misschien was ook Whellody nog wat geschrokken daarvan en moest ze dat even kwijt...