Emmaa_ schreef:Maar met twee zulke mooie fotomodellen in van die hippe setjes gaat het zeker goedkomen
Zekerr

Moeten we wel goed poetsen en met losse manen denk ik

Zwart krijg je zo moeilijk schoon hahaah

Smeer wel wat vaseline op der neus en ogen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Maar met twee zulke mooie fotomodellen in van die hippe setjes gaat het zeker goedkomen

Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:Maar met twee zulke mooie fotomodellen in van die hippe setjes gaat het zeker goedkomen
Zekerr
Moeten we wel goed poetsen en met losse manen denk ik
Zwart krijg je zo moeilijk schoon hahaah
Smeer wel wat vaseline op der neus en ogen
Emmaa_ schreef:Dan word Phillie blingbling !

hihiih vond het wel weer leuk om op haar te rijden ! was zooo lang geleden haha 
want het is zoo'n plank, ik krijg d'r echt niet naar beneden, dus mocht ik met Slof rijden ! 
heb echt lekker gereden met d'r
Pebbs schreef:leuk Janieeee !
worden vast mooie fotootjes
en echt veeett van Flippiee
volgens mij zag ik je nog met flip vanmiddag
om 6 uur lekker paardje gehobbelt bij Sabrina
op Jozele !!hihiih vond het wel weer leuk om op haar te rijden ! was zooo lang geleden haha
maar was echt leuk ! eerste half uur lekker aan het been gemaakt, en toen laatste half uur met slof van Sabrina geredenwant het is zoo'n plank, ik krijg d'r echt niet naar beneden, dus mocht ik met Slof rijden !
en toen ging het veeeel beter, en dan steeds stukje losser de slof en dan moest ik d'r op dezelfde hoogte blijven rijden, en dat ging goed !heb echt lekker gereden met d'r
![]()
![]()

Maaikeee schreef:Haha zo leuk Jane, Phil ook voor de kar
Had ik willen zien!
En ze gaan ook weer op de foto zo te lezen, bofkont!![]()
Leuk noortje dat het goed ging! En wel beter inderdaad dat je met de slof mocht, want anders is Joos érg moeilijk los te krijgen verder hee!

Maaikeee schreef:Oo haha grapje ik dacht ook Flip, maar ik haal ze nog wel is door elkaar de namen
Pebbs schreef:jaa ik zag je bij dat ene stukje in de meenten, langs de weg, bij die parkeerplaats, daar stond je met flip voor een deur ofzo, bij dat winkeltje volgens mij

Want we reden met z'n 13e.

Alleen 1 rondje was genoeg voor meneer 

inclusief jouw
?

doe d'r maar de groeten als je d'r spreekt !
Flevolander schreef:Heb je er Stiftgaten in ?