Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dj69 schreef:Trouwens Elja wat een supermooie foto's in jou profiel!!
Die roofvogel super

XxNimezxX schreef:Stoer.. mijn board is lelijk xD. maar hij snowboard zo lekker dat ik hem niet wil verkopen
is het er zo een ?
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... 7%26sa%3DN

Astor schreef:Sorry dat ik zo binnen kom vallen maar wil wel de foto's zien natuurlijk!!

. Het is zo waar
Je zag er leuk uit hoor meid

Elja schreef:Jane_ schreef:http://tinypic.com/player.php?v=34ziwpx&s=3
DAMES HIERR IRIS NA ECHT DRONKEN GWEEST IN DE MELIGE FASE!!!
WAT ZE ALLEMAAL ZEGT! IK HEB BIJNA NIKS OP HOOR
IRIS JE WEET BETER!
HAHAHAHHAAHHA IRIS WAT EEN KOP HAD JE ZEG HHAHA
charmant charmant ^^
Elja schreef:Iriis_ schreef:Ja..
Sabina had als grapje bedacht om mijn rosetten over de stal van Victor te hangen.
Daan en Arnout hebben die grandioze idee uitgevoerd, en ze daar dus op gehangen.
Sabina zei nog wel, hang ze nou terug. (dat zei ze iig![]()
Maar Victor heeft ze dus stuk getrokken en nu was het te laat.
Sabina kwam al met andere rosetten aan, maar die wilde ik niet. Ik moest echt huilen
Had het even niet meer. Die rosetten heb ik zó mijn best opgedaan met Valentino, en nu..
Gister noemde Arnout me ookal de hele tijd 'dom meisje' ik vroeg waarom, maar dat wist hij niet.
Oké prima, we lachten erbij, het was grappig. Staat er later op het wei bord ook nog 'Iris is stupid'.
Ging mij iets te ver! Vandaar dat ik me vandaag ook echt poedersuiker voelde gewoon
Werd eventjes te veel met dat gedoe van die rosetten erbij.
Bleh dat is echt stom
Ik snap hoe je je voelt,
mijn moeder heeft ooit in een ongelovelijke poedersuiker, al mn rozetten kapotgeknipt.
Vind ik echt niet kunnen
ze zijn wel te ver gegaan hoor =O
dat is nog erger! Elja schreef:IRIS
ik moet jou iets vertellen van iets waar ik misschien wel spijt van heb
Maaar dan moet je wel op msn zijn
Iriis_ schreef:Ja zeker te ver..
Maar ik ben nu gewoon zo min mogelijk op de manege.
Ga nu lekker leuke dingen doen met echte vrienden, en als ik naar de manege ga, ga ik naar de manege voor Valentino.
ik lees je verhaal nu pas!

Gauw even een borstel overheen gehaald en opgezadelt.
) Toen met opstappen

En weer onwijs lief en lekker aan het been. 
En op Victor omdat hij zoooo braaf was met
'.

Heb ik jou dit keer
'.
Iriis_ schreef:Ja zeker te ver..
Maar ik ben nu gewoon zo min mogelijk op de manege.
Ga nu lekker leuke dingen doen met echte vrienden, en als ik naar de manege ga, ga ik naar de manege voor Valentino.
?
Astor schreef:Wat leuk zeg Mel, dat je toch nog op Victor gekomen bent!! Heb je toch nog je zin haha! En hoe voelde het om op hem te springen? Hij was op het begin weer lekker erg vervelend zo te horen maar fijn dat hij daarna wel lekker liep!

en zo weer
Astor schreef:Wat fijn Mel! Maar je rijd inderdaad vaak op de leuke paarden, denk dat de anderen daar een beetje de best in hebben.
Maar wel mooi dat het op het laatst zo lekker ging!! En Victor is echt een fijn beesie
Alleen hij wordt toch wel lastiger he!