Ik moet even kijken wat we dan doen omdat we vrijdag weggaan, ik laat het je wel even weten als ik ga rijden goed? Kan me voorstellen dat het raar is...
Wend uit Oostenrijk, Wenen om precies te zijn. Rome is inderdaad super mooi!
Wij hebben nu 2 dagen wenen gezien, echt super mooi. Van´middag en vanavond weer naar Wenen. Heen reis, gewoon geen file gehad, 2.30 weggegaan en 16.00 op de camping in oostenrijk.
ja je zag er nog aardig levendig uit! Ik ben vanmiddag met Maj het strand op geweest, het was springvloed dus het strand was knudde maar het was wel erg gaaf met die ruwe zee!
Gelukkig hebben jullie het overleeft op het strand Ik heb het gisterenavond overleeft in Wenen, was mooi al die lichten en al die mooi verlichte gebouwen en nog een fontein met verschillende kleuren lampen. Vandaag even kort Wenen in geweest, maar viel beetje tegen wat we gezien hebben. Nou ja, volgende keer weer beter.
Nou, eigenlijk was alles zo super gaaf. We hebben verdorie vier steden in negen dagen gepropt. Ontzettend veel mensen ontmoet ontzettend veel gezien. Heel culureelverantwoord gedaan in Rome, maar het daar ook super gezellig gehad met twee schotse gozers die in ons hostel sliepen. Anyway, te veel om op te noemen
Ja hoor, en ik als je mijn berichten kijkt kom je volgens mij al een miljoen verhalen tegen Ik ben nog steeds beetje in de war Ga zo nog even naar mijn reismaatje en ik hoop dat die meteen de foto's mee kan geven.
vanavond, ben zo half aan het inpakken nu, want ik heb in het inpakken eigenlijk geen zin. Ik heb net twee nachtjes thuis geslapen, waarin ik veel wilde slapen, waar ook weer niets van kwam, zucht, dus ik hoop vanacht lekker op het Lamoen te slapen en dan daar lekker vroeg naar bed. Is toch nog even geen kind