meelen schreef:Ja hoor, maakt me niks uitLIQUITA schreef:JAAAH...we hebben het zeker getroffen, en....IK WIL WEER TERUG!!!!
Toch niet met dit weer?!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
meelen schreef:Ja hoor, maakt me niks uitLIQUITA schreef:JAAAH...we hebben het zeker getroffen, en....IK WIL WEER TERUG!!!!
Toch niet met dit weer?!

meelen schreef:Ik zal benookduiker maar weer om z'n duikerspak vragen voor morgen, whahaha

meelen schreef:LEUK!!! ik heb daar wel al iets over gelezen.O ja Petra, als je naar Turkije gaat en je houd van een heeeeeeeeeele grote markt.... raad ik je aan het dolmus-bus(je) naar Turgutreis te nemen. Die markt is op Donderdag meen ik mij te herinneren.
Zou je daar evt. even na moeten vragen.

meelen schreef:Ben ook op MSN, hihi....errug heNou zeg, nu zit ik in m'n uppie te l*llen.
Ga ik maar even een spelletje spelen.
xan schreef:Wij gaan a.s. donderdag naar Doe Maar in de Kuip, staan op het veld...dus ik hoop echt dat het droog blijft, maar ik ben bang.Sorry, ging ff journaal kijken.
En dan vooral het weer. Het schiet niet op deze week hoor.

meelen schreef:Xan, weet jij hoe het met Ronald gaat?
xan schreef:Hmmm...wat heeft hij uitgespookt?meelen schreef:Xan, weet jij hoe het met Ronald gaat?
Ja.
Hij loopt nu met een grote spalk om zijn hand heen.
Ze zijn nu op vakantie maar hij moet iedere dinsdag in het ziekenhuis
komen voor therapie en dan wordt er ook gekeken naar de hechtingen (geloof ik)
Hij is er in ieder geval wel zo'n 6 weken zoet mee.
En dan maar afwachten of alle vingers nog werken.

LIQUITA schreef:Wij gaan a.s. donderdag naar Doe Maar in de Kuip, staan op het veld...dus ik hoop echt dat het droog blijft, maar ik ben bang.
ATE schreef:LIQUITA schreef:![]()
lief he

LIQUITA schreef:Hmmm...wat heeft hij uitgespookt?
winnitou schreef:Hallo allemaal,
even een groet vanaf de camping in Doorwerth. Ben hier even bij paps en mams in de kost. Ze hebben vanaf vrijdag op rowan gepast zodat ik lekker kon mennen met Xandra voor de kar.
Vandaag zijn mijn ouders en Rowan ook met duikertje en mij meegeweest op de kar. ze hebben genoten. (en weer een hert gezien).
Morgen vertrek ik met rowan naar Markelo waar we 2 dagen met de huifkar gaan rondtrekken. We slapen dan in de huifkar.
LIQUITA schreef:Yinari schreef:Nou, ik zou er ook best willen wonen, heb hele leuke huisjes gezien. MaarjaEn de rest kan alweer een beetje wennen thuis? Veluwe is beter hè?Zou er best willen wonen
![]()
![]()

LIQUITA schreef:winnitou schreef:Hallo allemaal,
even een groet vanaf de camping in Doorwerth. Ben hier even bij paps en mams in de kost. Ze hebben vanaf vrijdag op rowan gepast zodat ik lekker kon mennen met Xandra voor de kar.
Vandaag zijn mijn ouders en Rowan ook met duikertje en mij meegeweest op de kar. ze hebben genoten. (en weer een hert gezien).
Morgen vertrek ik met rowan naar Markelo waar we 2 dagen met de huifkar gaan rondtrekken. We slapen dan in de huifkar.
Leuk hoor, ik wens je heel veel plezier en duim dat het niet al te erg gaat regenen.
xan schreef:Hoi Anke, was het leuk vandaag ???
Hebben jullie het nog een beetje droog gehouden ???
xan schreef:IEUWWWW jaggie, dat klinkt niet zo mooi en pijnlijk. Wens hem beterschap als je hem spreekt of ziet.LIQUITA schreef:Hmmm...wat heeft hij uitgespookt?
Hij bracht Xandra naar het land, en op de terugweg liep Sanne met Tornado mee terug.
Ze kwamen langs het landje waar Whisper stond met haar veulen. Dat veulen (dropshot)
vond Tornado erg aardig en ging door het draad heen. Whisper er ook achteraan natuurlijk.
Afijn, paarden weer terug op het landje. Ronald probeert het draad weer terug te plaatsen
en toen ging Whisper er weer doorheen (althans zo heb ik het begrepen) Ronald had de draad
nog vast, en die sneed dus in zijn hand. Een pees in zijn vinger doorgesneden en stukje bot
eraf. Hij moest zelfs van de Heel naar de VU, daar heeft hij ook een nacht doorgebracht i.v.m.
een kleine operatie aan zijn hand.
Allemaal heel ongelukkig dus.
winnitou schreef:Doeiik ga weer afsluiten. voor iedereen die met vakantie gaat veel plezier en voor degene die nog aan het werk moeten de komende tijd sterkte.
en nogmaals veel plezier!!!