Leuke verjaardag gehad.. veel taarten voor werk gebakken en vanmiddag en vanavond gezellig met vrienden.. Echt superdag Veel gelachen en gepraat. Is nog gezellig zelfs Wil iemand Ro voor me in de gaten houden, ik heb een erg, erg, erg drukke week van de week op werk, en kan pas woensdag komen....eerder redt ik echt niet. Ik geniet zo van mijn werk op zulke momenten.. not..
Dees, dank je wel (K) lief van je.. voel me dan zo schuldig tegenover dat arme dier.. maar ben de avonden ook niet thuis Enne Esther, heb je arnica van vsm in huis, of van dokter vogel? Misschien helpt dat als je het er op smeert.
juf_esther
Geplaatst: 10-01-10 23:28
nou denk dat ik dan door de grond ga... het ligt namelijk helemaal open
Dat is wel fijn, dank jullie wel. Ben net thuis na een onverwacht ritje Goes, staat zoonlief om 7 uur in de deur dat hij een probleem heeft.. zijn telefoonhoesje lag nog in de schuur bij Arianne ( daar oefenen ze met de band ) en daar zat zijn buskaart in, dus snel bed uit, onder de douche en naar Goes, want meneer had een toets.. nu weer terug en kindlief maar aan de hh taken gezet, ik ga zo weer naaien Oh Es, dat is inderdaad heel wat minder dan, ik dacht dat het meer een beurse plek was. Lekker Marjon, daar wil ik ook wle eten, maar waarom pak je je fiets dan niet?
Zie dat ik een verjaardag heb gemist, alsnog gefeliciteerd.
Moet wel flink bijlezen zeg... Maar Esther dat klinkt goed pijnlijk, gewoon van het vallen? Laat je mama er maar een kusje op doen dat werkt het best tegen de pijn.
Maris, kan me fiets wel pakken hoor maar in de binnenstad is het misschien nogal glad (weet niet) plus dat we waarschijnlijk wel wat gaan drinken dus dan loop ik liever. Dan kan ik misschien nog thuisgebracht worden en dan vind ik het zelf handiger als ik me fiets niet meeneem .