Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maysie

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:26

Oh ja olly leuke pony was dat.. Die nam Sacha nog wel eens mee op concours als het goed is. Hele tijd geleden. Lachen
Wist niet dat hij naar Wilten was gegaan.. Overgens is die manege nu ook gestopt..

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 21:37

Ja naar wilten als springpony...

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 06:29

Olly kon inderdaad goed springen! En donder staat volgens mij ook op PTC Oenkerk...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:04

Donder was naar PTC + ja, maar toen hebben mensen 'm gekocht. En toen is ie weer doorverkocht aan een meisje, die rijd er nu wedstrijden mee!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 11:42

Sam ken ik ook nog wel, leuk beestje was dat Haha!

@Lied, is het bij jou in utrecht ook zulk slecht weer? Ik ben zo natgeregend, net alsof ik onder de douche vandaan kom Boos!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:09

Citaat:
Beertje.. Verkocht geloof ik, als weidemaatje.
Woody.. Overleden (was toen met MKZ, hij was zwaar kreupel maar mocht niet vervoerd worden. Heeft nog heel lang buiten in een box gelegen omdat hij niet meer kon staan, was echt super zielig)
Bonte... Overleden, had hoefkanker. Hebben ze ook nog maanden mee lopen prutsen elke week de dierenarts er weer bij enzo maar dat werd niets meer helaas Verdrietig Geweldig paard!
Elda... Fokmerrie, heb ik Marisca toen nog over uitgehoord want dat was echt mijn lieveling Tong uitsteken
Turbo... Ook overleden volgens mij? Koliek geloof ik, was toen iig kort na elkaar met Amanda.

Die andere ken ik allemaal niet Tong uitsteken Ver voor mijn tijd, ik rij nog niet zo heel lang eigenlijk Clown

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 12:49

Dat van woody wist ik helemaal niet.. Weet nog nog wel dat we over die matrassen moesten lopen om binnen te komen.

brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 14:29

Sence schreef:
Oke, word er ook nog iets met dr gedaan?

Nja de kinderen van marisca die doen er wat mee wel leuk Lachen

brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 14:34

o had maysoons bericht nog nie gelezen hahaa Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:48

Inderdaad iedereen heeft zijn eigen herinneringen aan de manege Haha!

En idd, alle paarden die we gehad hebben waren stuk voor stuk echt super!! Haha! Haha..

Kleine beertje idd en scooby... Sjimmy is toen toch weg gegaan omdat die een veulen kreeg... dat is het enige wat ik daar nog van weet..

Woody was echt veeeeet lang mijn lievelingspony (toen ik daar nog op paste Tong uitsteken ) Die was zoo vet!

Popeye ging toen idd ook ineens weg... weetje welke ik nog meer vet vond: Smokey!! Die werd toen alleen kreupel en ging toen ook weg.. Was vroeger ook altijd fan van Mario! Haha! Kennen jullie die nog? Ook geen idee wat daar mee is gebeurd.

Sam heb ik nog een van mn eerste lesjes op gereden, was ook een gave pony! Net zoals webster Tong uitsteken

Jeetje.. als je zo terug kijkt zijn er zoooooveeeeel paarden gekomen en weer gegaan! En allemaal waren ze voor mijn part echt super! Haha! Gave beestjes! Leuk trouwens dat polly nu bij Marisca staat! Was ook een schatje zeg Lachen

@RIanne: Ben net in Utrecht en het weer is gelukkig goed Tong uitsteken Ik heb altijd maandags vrij, dus kan lekker laat met de trein gaan Tong uitsteken

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 21:05

Scooby was echt top ja Haha! heb ik heel wat weken op gereden Haha!
En die smokey die was ook super Haha! Kon ik ook heel wat weken achter elkaar op.. Super fijn te rijden Lachen.

Kennen jullie die blacky nog zwarte pony met alleen een kolletje
Heeft er heel kort gestaan aangezien er geen rem op zat en dan ook echt geen rem. Nagelbijten / Gniffelen

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 00:44

Hee allemaal!
Tjee jullie gaan niet zo snel Tong uitsteken
Ga niet alles bijlezen hoor, zit ff snel in internetcafe en internet in Nieuw-zeeland is traag! word hier telkens warmer, vriest snachts nog wel vaak! voor de geintresseerden staat er een verhaal op mijn site!
succes met de paarden en de wedstrijden! de mijne worden onverwacht door mijn zus doorgereden dus kan er hoop ik eind van het jaar zo weer opstappen!

groetjess

@ maysoon, hoe ist met de nieuwe manege?

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 12:02

Sence schreef:
Stond het in het topic, of had ik het op de manege gehoort? Dat Teddy alweer weg is van die manege, en nu een eigen pony is?

Dit heb ik jou verteld Lachen teddy is door verkocht als recreatie paard, omdat hij in die manege lessen in iedere hoek stil stond, en ze niet zo veel met hem konden beginnen. (vertelde Janet mij tenminste)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 13:22

Ooh, had jij dat vertelt! Mja, maar Janet vertelt wel meer, maar ik hoop het wel voor Teddy. Manege vind ik niets voor 'm! Van Woody, dat wist ik niet ook. Misschien ook wel beter dat ik niet wist. Ik weet nog dat hij in zo'n buitenbox stond, met een balk of een touwtje ervoor ofzo.

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 10:34

Sence schreef:
Ooh, had jij dat vertelt! Mja, maar Janet vertelt wel meer, maar ik hoop het wel voor Teddy. Manege vind ik niets voor 'm! Van Woody, dat wist ik niet ook. Misschien ook wel beter dat ik niet wist. Ik weet nog dat hij in zo'n buitenbox stond, met een balk of een touwtje ervoor ofzo.

Volgens mij had ik dat van Teddy ook 's een keer aan jou verteld.
In ieder geval hij staat niet meer op die manege.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 11:39

Kan ook wel, ik weet het niet meer precies. Ben benieuwd hoe hij het nu heeft. Yeeah, bijna verhuizen! Ik hoop echt dat het in oktober lukt. (verhuizing manege hé!)

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 14:41

Ja ik heb er ook vette zinin Tong uitsteken!
Yess we hebben een nieuwe pc met windows vista eindelijk Haha!!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 08:11

Sence schreef:
Kan ook wel, ik weet het niet meer precies. Ben benieuwd hoe hij het nu heeft. Yeeah, bijna verhuizen! Ik hoop echt dat het in oktober lukt. (verhuizing manege hé!)

Ik had begrepen dat ze binnen nu en 3 weken overgaan Lachen

Volgens mij wordt de nieuwe accomodatie echt heel mooi!

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 12:20

alles moet binnenkort helemaal leeg zijn dus we zullen wel redelijk snel verhuizen Tong uitsteken.
aahh ik heb er echt zinin ook lekker dichtbij mijn huis Haha!.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 12:25

Zou de verhuizing niet nog even duren? wedstrijden in oktober en november op de manege zijn afgelast zag ik.

Door dat onze nieuwe manege voorlopig nog niet klaar is kunnen de volgende geplande wedstrijd GEEN doorgang vinden:

Bron: startlijsten.nl

Voor de leasers: Gaan jullie allemaal door met leasen in 2008? De manege komt toch een stukje verder weg!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 12:47

Ik ga wel door met leasen, als het zo blijft gaan zoals nu. Voor mij is het misschien 10 min. langer fietsen, geen probleem. Ben ook bezig met m'n rijbewijs, dus dan is het helemaal makkelijk.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 12:48

Pletje123 schreef:
Sence schreef:

Ik had begrepen dat ze binnen nu en 3 weken overgaan Lachen

Volgens mij wordt de nieuwe accomodatie echt heel mooi!

Ik hoop dat het binnen 3 weken gebeurd! Wie ben jij..? Ook oude manege klant of..? Haha!

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 16:42

JuuLePuuL schreef:
Zou de verhuizing niet nog even duren? wedstrijden in oktober en november op de manege zijn afgelast zag ik.

Door dat onze nieuwe manege voorlopig nog niet klaar is kunnen de volgende geplande wedstrijd GEEN doorgang vinden:

Bron: startlijsten.nl

Voor de leasers: Gaan jullie allemaal door met leasen in 2008? De manege komt toch een stukje verder weg!

Ik ga zeker door met leasen Haha!!
Voor mij komt de manege alleen maar dichterbij ik woon namelijk in zuiderburen Haha!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:05

Jij kan straks gewoon lopent naar de manege Clown En als je honger of dorst heb of moet plassen, ga je gewoon even met Dironja langs je huis Clown

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:57

Haha dat kan maar dan moet ik wel de stoplichten over Tong uitsteken.
Maar ik vind het wel ideaal best wel dichtbij huis Haha!.