Wist niet dat hij naar Wilten was gegaan.. Overgens is die manege nu ook gestopt..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Beertje.. Verkocht geloof ik, als weidemaatje.
Woody.. Overleden (was toen met MKZ, hij was zwaar kreupel maar mocht niet vervoerd worden. Heeft nog heel lang buiten in een box gelegen omdat hij niet meer kon staan, was echt super zielig)
Bonte... Overleden, had hoefkanker. Hebben ze ook nog maanden mee lopen prutsen elke week de dierenarts er weer bij enzo maar dat werd niets meer helaasGeweldig paard!
Elda... Fokmerrie, heb ik Marisca toen nog over uitgehoord want dat was echt mijn lieveling![]()
Turbo... Ook overleden volgens mij? Koliek geloof ik, was toen iig kort na elkaar met Amanda.
Ver voor mijn tijd, ik rij nog niet zo heel lang eigenlijk
Sence schreef:Oke, word er ook nog iets met dr gedaan?
Haha..
) Die was zoo vet!
Kennen jullie die nog? Ook geen idee wat daar mee is gebeurd.
Gave beestjes! Leuk trouwens dat polly nu bij Marisca staat! Was ook een schatje zeg 
Ik heb altijd maandags vrij, dus kan lekker laat met de trein gaan
heb ik heel wat weken op gereden 
Kon ik ook heel wat weken achter elkaar op.. Super fijn te rijden
.
Sence schreef:Stond het in het topic, of had ik het op de manege gehoort? Dat Teddy alweer weg is van die manege, en nu een eigen pony is?
teddy is door verkocht als recreatie paard, omdat hij in die manege lessen in iedere hoek stil stond, en ze niet zo veel met hem konden beginnen. (vertelde Janet mij tenminste) Sence schreef:Ooh, had jij dat vertelt! Mja, maar Janet vertelt wel meer, maar ik hoop het wel voor Teddy. Manege vind ik niets voor 'm! Van Woody, dat wist ik niet ook. Misschien ook wel beter dat ik niet wist. Ik weet nog dat hij in zo'n buitenbox stond, met een balk of een touwtje ervoor ofzo.
!
! Sence schreef:Kan ook wel, ik weet het niet meer precies. Ben benieuwd hoe hij het nu heeft. Yeeah, bijna verhuizen! Ik hoop echt dat het in oktober lukt. (verhuizing manege hé!)

.
. Pletje123 schreef:Sence schreef:Kan ook wel, ik weet het niet meer precies. Ben benieuwd hoe hij het nu heeft. Yeeah, bijna verhuizen! Ik hoop echt dat het in oktober lukt. (verhuizing manege hé!)
Ik had begrepen dat ze binnen nu en 3 weken overgaan
Volgens mij wordt de nieuwe accomodatie echt heel mooi!
JuuLePuuL schreef:Zou de verhuizing niet nog even duren? wedstrijden in oktober en november op de manege zijn afgelast zag ik.
Door dat onze nieuwe manege voorlopig nog niet klaar is kunnen de volgende geplande wedstrijd GEEN doorgang vinden:
Bron: startlijsten.nl
Voor de leasers: Gaan jullie allemaal door met leasen in 2008? De manege komt toch een stukje verder weg!
!
!
En als je honger of dorst heb of moet plassen, ga je gewoon even met Dironja langs je huis
.
.