Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:42

Jeetje Trudy! Wat een collega's heb jij! Kunnen ze niet zelf hun werk uitvoeren ofzo?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:45

Het is een drietal (en een blaag van een teamleader die tot voor kort helaas ook die van mij was) die in korte tijd achter elkaar hier begonnen is, en on the job hebben moeten leren. Een tweetal ervan geeft duidelijk aan dat ze geen interesse hebben in techniek, een derde gelooft het wel. We hebben ze in het begin heel veel uit handen genomen, maar nu is het zo dat het ons werk geworden is.

Ik bedoel: ze weten nieteens wat we verkopen, wat er in onze portfolio zit. Wat klopt hier dan niet? Ben je dan een echte salespersoon of gewoon een order invoerder?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:49

God, dat werkt lekker Rolleyes Die ben je liever kwijt dan rijk dat soort types. Eigenlijk zou iemand ze weer even hun werkzaamheden moeten uitleggen Verward

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 17:57

Niemand dwingt ze ertoe om de taken uit te voeren die ze eigenlijk behoren te doen. Dat betekend dat wij dat op moeten lossen en zo in onze kennis naar beneden worden getrokken. Er moet tijd zijn voor ons om ons te blijven ontwikkelen, en we moeten niet gebruikt worden als veredelde receptionist, en mondelinge vraagbaak voor partnummers die ze zelf moeten kunnen ophoesten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:01

Jeethe da's irri ook hoor.

Nou, hierbij de beloofde foto's van Whis in actie!
Tadadadadaaaaaaaaaaaaaaaaa
Afbeelding
Afbeelding Typisch Clown
Afbeelding
Afbeelding

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:31

Wow, wat ziet ze er gaaf uit daar zeg! Lekker vol, dikke kont. Dat belooft wat leuks voor de toekomst. Vork Kwijl

Niet dat ze nu niet mooi is, maar ze is altijd nogal aan de magere kant, dat zal wel beter worden als ze niet meer in de lessen loopt denk ik. Enne.... je kan dus altijd nog een springcarriere beginnen, ze heeft een mooie techniek... Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:42

Jaaaa, wat een actie.... Op die ene foto dan *LOL* Hihi koel hoor

Vanavond was d'r vriendje weg uit z'n stal, vond ze niet leuk... Ach gut

Ben nou alweer vergeten Stace d'r staart te knippen... Rolleyes

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 22:40

Ze ziet er daar inderdaad erg mooi vol uit!

Jus: dat komt door de wind! die waait ideeen uit je hoofd!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 23:28

Ha die 2e foto is echt te gek...
Whisje is af en toe een beetje zuur naar haar buurman, dan vindt ze het nodig om de achterwand te re-decoraten. Ik sta tegenwoordig iedere middag even bij Tucker in stal. Ik heb toestemming van Marcel (de eigenaar) om hem op conditie te brengen en dan 2 à 3 keer in de week te rijden.Lachen

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 23:30

Maar ja, ik heb mezelf altijd voorgehouden geen schimmel te doen, of in ieder geval iets met zo min mogelijk wit, vond Gabor zijn 4 witte benen al erg veel Nors opkijken
Als ik een passend dek voor Tucker heb, ga ik hem volgende week wassen en dan dek op......Scheelt weer poetsen, dan alleen de hals en benen nog. De staart en de manen zijn gelukkig grijs.

Oh ja Beau mooi dek heeft Mevrouw Longstocking btw.......

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 00:15

Pippi Langkous zag er vanavond schattig uit met de vlechten in haar manen.

Enne waar blijven die veuliefoto's nou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 10:22

Veulliefoto's heb ik in onze 'Whiskeymap' zitten. Vanavond neem ik die wel mee als ik het niet vergeet. Ik moet nl meteen van mijn werk uit omkleden en de auto in duiken Clown Op deze foto's is ze idd een stuk dikker. Eef zei al dat ze waarschijnlijk weer zo word nu ze minder gaat werken.

Maandag merkten we idd ook al dat ze nog even moest wennen aan haar buurman. Veel gegil en af en toe een kick naar achteren. Zeker toen mijn moeder hem ging aaien was ze lichtelijk geirriteerd en ook mag hij niet bij de Himalaya liksteen komen van Whis Vork Hahaha vlechtjes maken haar toch wat meer meisjesachtig. Vanavond haal ik ze eruit en ga na de les weer opnieuw invlechten. Haar deken is idd leuk he? Ik heb ook nog een two tone blauwe winterdeken en een geruit blauw zweetdeken, die zien jullie vanavond wel *LOL*

Leuk dat je Tucker gaat rijden IJp! Wit is idd een beetje moeilijk maar met een deken zal het idd heel veel gaan schelen aan poetswerk.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 11:11

Het is voor Tucker alleen maar leuk dat hij weer aan het werk gaat, ga je er vanavond ook op rijden IJp?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 11:31

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 11:33

Ahhh wat snoezig Lovers , ik kan wel bij Stace gaan zitten als ze ligt maar ze gaat echt niet zomaar naast me liggen als die merrie. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 12:43

Lievvvv Clown

Is het andere nieuwe lespaard er al btw? Ik weet dat Jessie nu meeloopt maar is die ander die Eef op het oog had er ook al?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 12:56

Ja die was er Maandag al. Ze is gisteren geschoren en liep gisteren ook al in de les mee. Ze hebben haar de naam Ruby gegeven...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 13:00

Leuke naam, wat is 't voor een paardje? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 13:15

Leuk! Alleen de naam Ruby doet me denken aan een vreselijk koppige fjord die ik een tijd heb gereden Clown Nou, ben benieuwd naar haar *LOL*

En ook het liedje:
You've painted up your lips and rolled and curled your tinted hair,
Ruby are you contemplating going out somewhere?
The shadows on the wall tell me the sun is going down,
Ohw ruuuuhuuubyyyy, don't take your love to town Muziek!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 13:22

Suus, het is een red dun Quartermerrie van 11 jaar oud, nakomeling van Teedona Step.

Beau, Ruby vind ik nou weer geen mooie naam. Er waren mensen op stal die dachten dat ik Rejoice "Ruby" zou gaan noemen (afkorting van Ruben) toen ik haar net had gekocht, maar ik krijg associaties met het liedje Ruby van Rene Froger, en ook een meisje uit mijn klas waar ik niet zo mee op kon schieten. Het werd dus Rejoice.

Eef had als andere naam Donna in gedachten, dat was een Manegepaard op de Kalverhoek waar ze goede herinneringen aan had (en ik ook) maar het werd dus Ruby. Officieel heette ze Poco Steppin Jessie, maar aangezien we al een Jessie hebben, en een Poco en een Steppie hebben gehad moest het heel iets anders worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 14:23

Donna? Die donkerbruine bedoel je? Ik heb op haar mijn eerste les gedaan bij de Kalverhoek. Ze was wel lief maar ook een beetje maf op het laatst, ging ze er constant keihard vandoor Nagelbijten / Gniffelen

Ja idd, als je geen goede ervaring hebt gehad met een Ruby is het geen naam die je je dier snel zal geven. Maar Rejoice vind ik wel leuker hoor!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 14:40

Beau ik kreeg je pb maar op 't zelfde moment belde m'n moeder en ik ga dus NU naar stal zegmaar. Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 14:50

Ja Donna, die donkerbruine. Je moest er niet op willen springen, maar in de periode dat ik er reed was dat toch wel een van mijn favorieten. Mocht er nooit op omdat het een beginnerspaardje was, maar ze zat zo lekker! Vraag me af of ze nog leeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 15:08

Ja ik eigenlijk ook wel. Met springen was ze idd niet te houden Nagelbijten / Gniffelen Maar ze was samen met Bliz idd een van de liefsten.

@Suus: Dan schiet ik het wel even voor Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 15:08

Ik reed heel vaak op Ginger, ook geen problemen mee.