stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zirano

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 05:48

Schandalig,vergeet ik toch zomaar het weer.Het is een zo'n miezerige maandagochtend,harde wind(voor de fietsers onder ons sterkte met hard trappen)Dus schrikkerige paarden kunnen beter binnen blijven.
Zal voor de familie Taams ook niet mee vallen,het stro waait hun vandaag om de oren met uitmesten.De weersverwachting voor vandaag blijft onrustig miezerig weer.temperatuur ongeveer 10-12 graden.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 07:57

Azzaro schreef:
hahaha echt tof filmpje haha

Ik enk dat natas net in haar bed ligt of nog niet eens ben benieuwd hoe het was! Je gaat vast keihard he natas Tong uitsteken

Fotos zijn leuk geworden Anky en het was zeker een geslaagde dag! Heb heerlijk geslapen! Ga me nu aankleden en met Dusty mee op wedstrijd!

Mar wens Chantal succes bij Saskia en haar paard en bel me even hoe het is gegaan! Ben erg benieuwd

hahaha rond die tijd zat ik nog knoerterhard te gaan in de MAC Tong uitsteken
zo rond elven gingen we niet zo hard meer Clown

het was echt een topfeest en we zijn knalhard gegaan!!
Alleen nu voel ik me wel iets minder hahahaha Bloos ,mijn spieren doen wel een beetje pijn... Cool

Dabo: goed zeg!! kan je hem kwa snelheid net zo krijgen als het origineel dat ik neergezet heb?

Leuke foto's!!!!!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 10:19

Ja hoor Natasja dat kan wel, maar weer niet op deze computer. Doe ik vanavond dan wel ff voor je Haha!

Marjan? Ik wil vanmiddag ook wel even met Zirano lopen hoor. No probs. Lachen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 10:38

Ellen als je dat zou willen doen dolgraag.Hij is momenteel een beetje rommelig met lopen maar in mij trailer(een grijze met een klein wit bordje boven aan de voorkant(een een paar sterren) grijze kleur.Daar liggen in een vuilniszak wortels en daarmee loopt hij keurig met je mee.
Gelukkig want ze zijn hard met mijn auto bezig.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 10:45

Ik loop vanavond ook nog wel even met m, Mar. Maar je kan ook met me mee naar stal rijden want ik ga eerst Thimo ophalen en kom dan weer bij jou langs.... mag ook zeg t maar.

Woensdag gaat Ilion naar LJ: spannend! Heb zelf erg t idee dat t minder erg is met m dan vorig jaar maar je weet nooit en LJ ziet meer dan ik...
Denk dat zd 3 vd 4 voetjes in zullen spuiten.
Gister ben ik er even op gaan zitten en dat viel zeker niet tegen in stap; hij stapte goed in. In draf zag je wel duidelijk dat hij kreupelde maar minder heftig dan vorige week. Ilion en ik kunnen wel wat duimen gebruiken woensdag.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 10:52

DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM.Ben even aan het kijken om een autotje te huren.Maar anders rijd Chantal waarschijnlijk graag mee,Je hoort het nog wel.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 10:53

Zirano schreef:
DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM.Ben even aan het kijken om een autotje te huren.Maar anders rijd Chantal waarschijnlijk graag mee,Je hoort het nog wel.

Is ok hoor laat maar weten wat je wil. Ik ben rond 18.30 bij de oppas v Thimo en rijd dan langs jullie.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 12:18

@AnneOmie: veel succes vandaag!!
Mensen nog veel gehad van die goede Sint Tong uitsteken ?
Ik heb een hoofdstel voor Abel gehad, een simpele hoor zodat ie aan een hoofdstel kan wennen, waarbij het niet zo heel erg is als ie stuk gaat. Verder teveel chocolade gegeten ik was helemaal hyper gisteravond hihi.
Natascha: geen houten hoofd, gehad? een aantal van mijn collega's zijn ook geweest en die vonden het top!!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 20:18

Annemiek, hoe was je eerste dag vandaag?

Wij vieren geen Sinterklaas meer, Cindy, beetje Kerst, dat wel Haha!
Ik zag in de stal van Abel nog een haffie staan? Is dat Wesco? Nee toch? Of is er nu weer een nieuwe haf erbij?

Vanmiddag zou ik met Zirano gaan lopen, eerst Bella haar zwempak aangedaan, en in de paddock gezet, met Raisa erbij. Haha!
Toen naar Zirano. Hij was nog niet helemaal wakker, want lag lekker te suffen in zijn stal, keek wel alert mijn kant op, maar had nog geen behoefte om op te staan!
Afbeelding
Wat een dotje he?
Afbeelding
umphf... moet ik echt opstaan van je?
Afbeelding
Neehoor jochie, blijf jij nog maar ff lekker liggen! Heb hem een worteltje gegeven, en ben weer weggegaan. Kwartiertje later nog eens gaan kijken, maar hij lag nog! hahaha luilak!
Ik heb het hem vriendelijk gevraagd, en toen stond hij op voor me.
Ik heb een halster van de haak achterin gehaald. Ik wist niet precies welke van Zirano was, ik dacht iets blauws...? Kom ik daar ineens mijn verloren gewaande roze halstertouw tegen! Fijn.. heb ik die ook weer terug! haha
Zirano wilde graag mee naar buiten. Ik zag direct dat zijn wond nog open was, er viel namelijk een druppel bloed op de grond... en zijn achterbenen (sokken) waren wat rooiig van het bloed..
Het waaide behoorlijk, en ondanks dat ik hem mocht paaien met wortels, was hij toch wel knap lastig hoor! hahaha. Steeds stilstaan, en dan gewoon de andere kant opgaan enzo. Nouja, ik heb 10minuten met hem gewandeld, en weer lekker in zijn stalletje gezet. Haha!

Bella is natuurlijk weer baantjes wezen trekken, zucht. varken Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 20:33

Heb even de avatar voor Naadje aangepast.. zo beter Naadje?:
Afbeelding

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 20:53

haha ja ellen, je hebt echt een varken Tong uitsteken
wat ligt ie er lief bij he? die zirano Tong uitsteken alleen met lopen was t wel een draakje Tong uitsteken

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:00

dancer was trouwens , beetje zielig vandaag Ach gut
eerst gingen we kijken voor zn rotstraal....of daar de kreupelheid vandaan komt...zo werd dus zn voetje verdoofd...toen dat gedaan was liep ie wel stukken beter in draf....dus hoogstwaarschijnlijk komt het door de rotstraal dat ie niet goed loopt!
hierna is het dus weggesneden....hij was echt superbraaf...alle 4 zn voetjes zijn onder handen genomen.

en alsof dit nog niet genoeg was moest ie ook nog naar de tandarts :p
toen maar helemaal verdoofd....het leek net een paard voor brooke hospital zoals ie erbij stond Tong uitsteken
naja, toen dit achter de rug was nog ffies 2 uurtjes wachten en daarna heeft ie toch nog van zn biks kunnen genieten Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:05

Jaaah Dancer was wel braaf aan de hand he.. maar dat is ook niet zo gek met die verdoving..
Is hij er weer goed uitgekomen? Hopelijk is de rotstraal weer gauw over! Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:11

ja hij stond daarna weer lekker op zn stro te knabbelen enzo....ging helemaal goed Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:15

Toppie hoor die foto;s van mijn mannetje.Ik ga ze meteen overzetten in mijn fotoalbum.Wat een doerak he,Vanavond bij Shirley liep hij weer keurig mee,dus hij kan het wel hoor,maar probeerde je gewoon uit.Doerak.Ik ben echt wel blij dat je met hem gelopen hebt,want ik kon vandaag echt niet komen doordat ik geen vervoer had en was dus als de dood dat de wond weer dicht zou gaan zitten,Ik was blij dat je mij vanmiddag mailde dat die nog open is.Moet er niet aan denken dat de DA het weer open zou moeten maken.Als het goed is zit hij op dit moment samen met Chantal en MArieke op de spuitplaats

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:27

Hij was idd super braaf bij mij, erg kijkerig overal naar maar liep gewoon mee, zionder wortels.
Hihi ik heb eerst met Ilion segtapt, daarna met Zirano en toen met Tirus. Toen was ik er wel klaar mee. Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:39

Met Tyrus? Edita was er vanmiddag ook al mee aan het lopen.. Is Tyrus ook geblesseerd...? Ach gut

Ik laat de foto's gewoon staan op photobucket hoor Marjan, bij mijnalbum krijg je er altijd 'mijnalbum.nl'onder in beeld op te zien, bij photobucket niet Haha! Haha!

Ze zijn hier in de straat al met vuurwerk aan de gang... schrok me net rot! Vervelende maand word het dus voor een van mijn katten.. die is er als de dood voor! Ach gut

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:55

Afbeelding

wat een klote weer zeg!!!! op Taams regende het al maar op weg naar huis ging net de kraan open, gatverdamme!!! Ik ben helemaal door en door nat, bah!!!!

@Dabo: wij vieren een aangepaste versie van sinterklaas, iedereen trekt een naam en koopt daar dan een leuk kadootje voor, mag met gedicht maar hoeft niet, erg gezellig.
Die andere Haf is van Kekaro hier op bokt, het is een 1.5 jarig ruintje van het ouderwetse type, Wesco is bijna 8 maanden en van het luxe type, zeg maar wat ranker en hoger op de beentjes. Wesco staat bij de broer van Piet samen met 3 kwpn veulens.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:56

Er zijn goede homeopatische druppels voor hoor voor die angst.
Als je Zirano ziet liggen zie je nu echt niet meer een pony koppie het gaat zowaar al op een volwassen koppie lijken.
Nu de rest nog.(hihihihi)
Shirley hoe laat ga je morgen naar BodegravenDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM)?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:57

en dat vuurwerk , ik ben er ook niet blij mee, een van mijn honden, Sjors een duitseherder/chowchow dus lekker groot is er als de dood voor en als hij maar denkt dat er een knal komt sleurt ie me letterlijk naar huis Boos! dus ik heb vandaag maar iets kalmerends voor hem gehaald, loopt voor mij ook fijner buiten Tong uitsteken

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:59

A gossie arme Dancer,hopelijk knapt hij nu ook wat sneller op zodat snel de losgooibak weer onveilig gemaakt wordt.Het wordt nu wel heel druk in de wandelroutes.We gaan stappentellers neerzetten.Winnen Shirley en Jolanda dat vast.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 22:07

lieve Afbeelding's zijn dat van Zirano, gaat het nu wat beter met m?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 22:17

Ja als we letten op zijn karakter gaat hij goed vooruit.Zijn handel is nog wel dik en er komt nog steeds vuil uit,maar meneer ging keurig op de spuitplaats.Was nog een beejte in protest maar het gaat per dag beter.ik ben dan ook heeel blij met Marieke,die Chantal zo goed helpt.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 22:23

Super dat het goed ging op de spuitplaats Marjan! Haha! toppie! Het is ook wel een lieverd hoor, de doerak.. mij uitproberen hahaha Tong uitsteken
Je zegt dat er druppels voor zijn..? Hoe werkt dat dan? moet ik haar dat dan de hele maand gaan geven, omdat er soms s'avonds geknald wordt? Dat doe ik liever niet, maar misschien wel zo tegen de jaarwisseling! goed idee Haha!

@sjorsie: ja dat dacht ik al, dat het Wesco niet was! Ik was toen mee, weet je nog, toen je wesco naar Piet's broer bracht. Ze staan daar in een leuk stalletje met z'n 4en Haha! Gaat het goed met hem?

Sterkte morgen Shirley! we denken aan jullie hoor! *duimduimduimduimduimduim!* Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 22:36

Dabo schreef:
@sjorsie: ja dat dacht ik al, dat het Wesco niet was! Ik was toen mee, weet je nog, toen je wesco naar Piet's broer bracht. Ze staan daar in een leuk stalletje met z'n 4en Haha! Gaat het goed met hem?

Ik weet dat je meewas, dat hij aankwam maar je vroeg netzelf of dit Wesco was? 3 haflingers zou me wat teveel worden , ach ja zou ook wel wennen Haha!
Heb net een beauty van een NRPS-er zitten bekijken op het internet, maar ik houd me in hoor!! Haha!
het gaat prima met Wesco, hij is al echt maatjes met z'n nieuwe stalgenootjes en z'n snotneus is ook weer weg, hij was vanavond lekker brutaal toen ik even bij hem kwam kijken Haha!