stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:49

Haha nee , ik was ook blij dat ik er naast stond en niet op hoor :p Pff hij heeft er flink wat bokjes uit geperst. Kreeg telkes bijna een hartverzakking, dacht telkens van 'oooh die maakt straks een schuiver' maar dat viel gelukkig mee :)

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:51

Dat gevoel had ik vandaag met rijden:P, nou je hebt hem gezien dus je weet vast wel wat ik bedoelXD. Hij liep overigens wel heel lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:53

Haha ja :p Wat had die zeg, die was echt een zenuwpeesje :o vond het wel een kunst dat je erop ben blijven zitten hoor :p

Zal wel door het weer komen denk ik :(
Dus, laat die lente maar komen x)

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:57

Anoniem schreef:
Haha ja :p Wat had die zeg, die was echt een zenuwpeesje :o vond het wel een kunst dat je erop ben blijven zitten hoor :p

Zal wel door het weer komen denk ik :(
Dus, laat die lente maar komen x)

Wss wordt hij in de lente nog erger, omdat de meeste merries dan erger henstig zijn:P! Gisteren deed hij ook heel gek:P, en toen ben ik de binnenbak een soort uitgegalopeerd omdat hij geen bocht kon maken door die snelheid, ik wou gewoon een arbeidsgalopje, alleen hij nietXD! ach jaa het blijven paarden:P! Hij moet alleen echt wel van goede huizen komen om mij eraf te krijgen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:01

Haha ja dat is dan inderdaad wel weer lastig :p
Humm wat ben ik dan weer blij met m'n ruin xD die is alleen in de winter echt een drama, in de lente en zomer is het zo heerlijk :D K kon deze zomer ook zonder touwtje rijden in de buitenbak, dat was toch wel iets waar ik echt suuuperblij mee was :D
Maar ja
voorlopig is het nog heel erg winter. helaas voor mij xD

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:10

Anoniem schreef:
Haha ja dat is dan inderdaad wel weer lastig :p
Humm wat ben ik dan weer blij met m'n ruin xD die is alleen in de winter echt een drama, in de lente en zomer is het zo heerlijk :D K kon deze zomer ook zonder touwtje rijden in de buitenbak, dat was toch wel iets waar ik echt suuuperblij mee was :D
Maar ja
voorlopig is het nog heel erg winter. helaas voor mij xD

De mijne is ook een ruin, maar hij vindt hengstige merries errug interessant :+ Ik rijd ook gewoon zonder zadel op het strand enzo, maar in de bak wordt hij dan gewoon lastig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:11

Ja precies :p In de zomer was het best wel rustig op de tijden dat k ging, dus ik kon kiezen of ik binnen of buiten wilde en dan reed ik gewoon in m'n uppie dus dat was wel lekker, touwtje om zn nek en verder lang leve de lol :Y)

Maar ja als het net zo is als vandaag dan is dat zo banketstaaf als je dat gaat doen met je paard :p

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:19

Anoniem schreef:
Ja precies :p In de zomer was het best wel rustig op de tijden dat k ging, dus ik kon kiezen of ik binnen of buiten wilde en dan reed ik gewoon in m'n uppie dus dat was wel lekker, touwtje om zn nek en verder lang leve de lol :Y)

Maar ja als het net zo is als vandaag dan is dat zo banketstaaf als je dat gaat doen met je paard :p

ach waarom niet? :+ leuk toch als ze zo zijn ;) moet wel zeggen hoe gekker ik met mijn paard doe hoe rustiger hij wordt :+ Ik ben ook nog op zoek naar de kerstmuts van vorig jaar waar ik gaten voor zijn oren had uitgeknipt, maar kan het niet vinden Hij had dit jaar ook een mijter :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:25

Ja daarom :p Ik had toen geen plezier meer in rijden en dat kreeg ik daarmee weer terug dus dat scheelt weer :p

Haha geweldig, een paard met een mijter op xD
en de kerstmuts :D

Ik wil vincent ook wel een kerstmuts op z'n hoofd zetten
maar dat duurt 3 secondes en dan ligt het er weer af. x)

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:27

Anoniem schreef:
Ja daarom :p Ik had toen geen plezier meer in rijden en dat kreeg ik daarmee weer terug dus dat scheelt weer :p

Haha geweldig, een paard met een mijter op xD
en de kerstmuts :D

Ik wil vincent ook wel een kerstmuts op z'n hoofd zetten
maar dat duurt 3 secondes en dan ligt het er weer af. x)

gewoon de oren eruit knippen en onder het hoofdstel doen, blijft het zelfs zitten in galop! MIjn poownie schudde niet eens met zijn hoofd:P ging er zelfs mee springen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:28

Haha dan ga ik morgen toch maar eens op zoek naar een kerstmuts :p Zie je Vincent al lopen met zo'n rood ding :Y)

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:32

Anoniem schreef:
Haha dan ga ik morgen toch maar eens op zoek naar een kerstmuts :p Zie je Vincent al lopen met zo'n rood ding :Y)
hahah dan moet je ff zeggen wanneer je er bent, want als ik er ook eentje heb gaan ze samen op de foto! (:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:37

Haha ja :D K ga morgen even de stad in, muts halen, gaten knippen en dan gaan we ze even omtoveren tot kerstmannetjes :D

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:42

Anoniem schreef:
Haha ja :D K ga morgen even de stad in, muts halen, gaten knippen en dan gaan we ze even omtoveren tot kerstmannetjes :D

jaaaa :D ! Wanneer ben jij er weer? Op zich kan ik met mijn mobiel wel mooie foto´s maken(5mp). Of jij moet een scherpere hebben? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:45

Nuja zoals ht vandaag ging, dan is het fietsen wel redelijk en dan ben ik eigenlijk wel van plan gewoon de hele week te gaan (even doorbikkelen en niet vergeten droge sokken mee te nemen :Y) )

Ik kan m'n camera ook meenemen, maakt niet zo heel erg veel uit eigenlijk haha :p

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:53

Hoeveel megapixels heeft die? Mijn telefoon heb ik zoiezo altijd bij me ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:57

hij heeft 14.2 megapixels :)

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:58

Anoniem schreef:
hij heeft 14.2 megapixels :)

Kunnen we beter daarmee foto`s maken? :P Krijgen we iig duidelijke foto´s :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:59

Haha :p Als het niet te veel regent of sneeuwt dan kunnen daar wel redelijke foto's uit komen, dan werkt ie tenminste mee :p

we tokken wel erg snel door trouwens :p

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 19:01

hahah hoezo werkt ie anders niet dan?^:P hahahha nou en:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 19:03

Nou ja ik heb dus een spiegelreflex, maar m'n lens die is nogal achteruit gegaan, dus soms blijft m'n lens hangen en dan krijg je ineens even een stom geluid, dus niet raar opkijken als ik ineens mn lens half omdraai dan, maar dat is dan even nodig :p
Moet nog eventjes wachten op m'n stagevergoeding en dan is zo'n beetje het 1e wat ik koop (op mn abbonement voor OV na dan) een nieuwe lens want ik word er echt ziek van :(

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 19:06

spiegelreflex:O! Vind ik zoooo mooi! Had ook hele leuke foto´s van mijn poownie maar die zijn allemaal kwijtgeraakt, waren ook met spiegelreflex gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 19:45

roxxxiejjj schreef:
spiegelreflex:O! Vind ik zoooo mooi! Had ook hele leuke foto´s van mijn poownie maar die zijn allemaal kwijtgeraakt, waren ook met spiegelreflex gemaakt.

ahw :(
k heb dr al best wel gave foto's mee gemaakt alleen ja die lens pest me :p

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 19:54

Ach jaa de techniek af en toe:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:23

Haha ja :p
Maar ja, is soms ook wel goed hoor, leer ik tenminste zelf scherp te stellen, is toch wel af en toe handig :Y)