Maar aangezien ik dit topic las vindt ik dit erg handig; Wat zijn de theorie vragen bij de F2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shanna_ schreef:F6 gaat idd over de hulpen. Zoals buitenbeen achter de singel binnenbeen op de singel met galop aanspringen.. ach daar kom je zo doorheen! 't Zijn meerkeuze vragen!
Pff morgen F9, loop me al aardig op te fokken hahaBen nu m'n proefje aan het leren. Normaal deed ik dat nooit maar voor vorige week had ik dat wel gedaan. En laat 't nou net zo zijn dat m'n voorleesster de weg kwijt raakte! Haha ik kon 'm zo verder rijden uit m'n hoofd! Wel handig dus eigenlijk!
Vandaag met de les wilde iemand z'n proefje oefenen, de F6. Had er maar meteen gebruik van gemaakt en ben de hele proef gaan doorzitten, valt idd reuze mee! Dat moet wel goedkomen morgen
Shanna_ schreef:Oefenen ging goed ja! Had niet echt de behoefte om daarna nog mijn eigen proefje te oefenen, vond 't wel goed zo
Haha van jou snap ik 't dan nog beter, dat je je druk loopt te maken! Natuurlijk wel spannend of 't klikt! Hoop 't voor je!
Shanna_ schreef:Ik ga morgen op Uronco! (Staat in m'n profiel)
Rijd eigenlijk niet heel vaak op hem, maar wel vaak genoeg om te weten dat ik hem heerlijk vind rijden hihiVorige week ook wedstrijd op hem gereden en dat was goed uitgepakken.. 1e met 220 in de F8
Vandaag had ik trouwens niet op hem gereden met de les, maar op een ander fijn paard