Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Myrtje_

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 16:20

Sprotten natuurlijk Haha! Ken je dat nieteens?

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 17:21

sportschool, vind der niks aan haha.

Vorige week trouwens even langs gegaan om te zeggen dat ze 3 keer het maandgeld hebben afgeschreven, zegt zo'n domme tuthola jaaa nou zie die ene maar van juli, dan stortte we de andere terug.

Hebben ze deze week weeeer geld afgechreven, ze denken ook als we niet meer klanten krijgen schrijven we gewoon bij iedereen dubbel af ofzo.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 18:49

Hahaha dat is vervelend scoob!
Nou, ik had vandaag hele problemen met mijn nieuwe maandkaart kopen. Stond een trut achter de balie die ik niet kende, nou wat een *****! Ik heb altijd een studentenkaart, maar die kon ik nu niet kopen want ik had geen studentenpas (die heb ik nog nooit gekregen in de 4 jaar tijd dat ik al 2 MBO studies doe)! En nee, mn OV was geen bewijs, want die kan je namaken. En een studentenpas dan niet? En ze ging maar door, al die mensen die achter me stonden te wachten keken echt naar ons.. Jeetje.. vette schande en wat een trut!

Myrtje_ Sportschool is gewoon uit te houden hoor, er is airco Knipoog Ik kreeg het wel erg warm na een half uurtje cardio, tjah was ook alweer 4 maanden geleden!

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 06:57

Met airco valt met dan nog mee Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:48

Hallo allemaal! Het San Francisco avontuur gaat niet door, vaders schijnt losse handjes te hebben, dus ik ga geen risico nemen,, wel jammer, maar nu opzoek naar iets anders!! Dus als iemand nog iets weet in het buitenland, ik hou me aanbevolen!!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:53

Goedemorgen. Lachen

@ Ladyjoy : Das balen! Boos!

@ Lavandula : Succes naar iets anders zoeken in het Buitenland!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 11:08

Lavandula, hoe ben je er achter gekomen van die losse handjes? Tijdens het sollicitatiegesprek Knipoog Haha!
Brrr, wees maar blij dat je het NU weet en niet pas als je helemaal is SF zit!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 12:15

Tssssk mensen Haha!

Ik zie een ongeopend PB'tje met OW staan, dus ben bang dat ik nu een maand foetsie ben.

Tot sinas Doei!

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 12:16

ow schimmelaar
wat hebje nou weer gedaan.....

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 12:18

Ik vind niks. Heb het PB'tje nog niet geopend, zodra ik dat doe.... Gaat de ban denk ik in. Zal hem zo checken! Haha!

fluffyfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 12:19

nee dicht laten Haha!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 12:22

Haha, sjah... Denk dat dat niet veeeeel uit maakt Knipoog
Have a good time yallll Doei! Kusje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 15:34

Ben je gebant Schimmelig? Wat heb je nu weer gedaan dan??? Gestoord
Nandoman: Ik had het gesprek bij zijn zus.. die woont in amsterdam en hij woont in America, enz e vond dat ik het toch moest weten, had iets te maken met hun verleden oid..
Maa rik ben blij dat ze het me verteld heeft en dat ik er niet zelf achter had hoeven te komen..

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 18:28

Schim schim schim toch Tong uitsteken
Ben vanaf gister helemaal fan van Pirates of the Caribbean Haha!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 09:25

@Lavandula: misschien is dit iets? viewtopic.php?f=69&t=623007

Kijken jullie eigenlijk naar "only fools on horses" op de BBC? ik heb het nu en paar keer gedeeltelijk gezien, vind het wel leuk. Ik vind het wel jammer dat ik het begin niet heb gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 10:48

Thnx Pluutje, maar zoals in dat topic ook gezegd word, 't zijn te veel uren voor te weinig salaris en ziektekosten/verzekering moet altijd door de ouders worden betaald.. En Mexico.. hihi ik weet het niet Lachen

Fools on horses kijk ik ook, als ik er aan dnek! Ik vind het een erg leuk programma, leuk om te zien ook hoe ver de ruiters vorderen per dag!!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 11:34

Ohw, ja die reactie was er nog niet toen ik het zag haha. Had ook verder niet zo goed gelezen.

Hoe gaat het nou eigenlijk precies bij dat programma? Hebben ze hiervoor echt nog nooit op een paard gezeten? Het is alleen deze week ofzo toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 11:45

Ik weet het niet goed.. volgens mij hebben sommige wel al wat rijervaring opgedaan toen ze nog jong waren. het zijn ook allemaal bekende engelsen. Ik vind het wel erg grappig Haha!

Nou ik ga even boodschappen doen voor mijn afscheid bij scouting vanavond :s

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 12:39

Ja, ik vind wel dat ze het goed doen! Knap hoor!

Ik heb net mijn laatste cijfer binnen gekregen, een 8 voor conflictbeslechting Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 21:42

Wat een stilte, wat een stilte.

Ik heb vandaag 2x heel slecht nieuws gekregen, dus een rotdag/weekend/aankomende tijd voor mij Boos!
Eén van de twee dingen is trouwens dat Cheyenne hoefbevangen is! Zij is gisteren te kort gekapt door de hoefsmid, en krijgt nu 2x per dag medicatie. De keuring van volgende week kan niet doorgaan, de vakantie naar de Veluwe van Franca en haar kan niet doorgaan, we kunnen niet meer op haar (buiten) rijden, en nog het ergste: ze mag de wei niet meer op (terwijl ze daarvoor nu daar staat). Ze moet 24 uur in de stal, mag alleen hooi, verder niks eten. Ze mag zelfs niet uit de stal om buiten wat te stappen. Géén fijn nieuws dus Boos!

Hoe is het hier verder? (rustiggg)

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 21:56

ladyjoy schreef:
Wat een stilte, wat een stilte.

Ik heb vandaag 2x heel slecht nieuws gekregen, dus een rotdag/weekend/aankomende tijd voor mij Boos!
Eén van de twee dingen is trouwens dat Cheyenne hoefbevangen is! Zij is gisteren te kort gekapt door de hoefsmid, en krijgt nu 2x per dag medicatie. De keuring van volgende week kan niet doorgaan, de vakantie naar de Veluwe van Franca en haar kan niet doorgaan, we kunnen niet meer op haar (buiten) rijden, en nog het ergste: ze mag de wei niet meer op (terwijl ze daarvoor nu daar staat). Ze moet 24 uur in de stal, mag alleen hooi, verder niks eten. Ze mag zelfs niet uit de stal om buiten wat te stappen. Géén fijn nieuws dus Boos!

Hoe is het hier verder? (rustiggg)

jetje Verdrietig wat rot zeg allemaal....wat nu?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:28

Nou.. zoals ik al zei.. Ze moet gewoon 24 uur op stal. Mag er geeneens uit om even buiten te stappen of dergelijke. En dat terwijl ze echt nooit binnen staat, ook niet in de winter.
Ik vind het echt heel erg Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:32

Pfff jeetje Ladyjoy, dat is schrikken!! En absoluut geen leuk nieuws idd!! Sterkte ermee, ik hoop dat ze snel weer beter is!!

Heb net mn afscheid gehad bij scouting, ben gigantisch verwend! Heb echt mega veel cadeautjes gehad en het was erg gezellig, dat is wel fijn, heb ik die 8 jaar tenminste op een leuke manier kunnen afsluiten!! Haha!
Nu even douchen want ik stink naar kampvuur hihi

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:35

Waarom heb je eigenlijk afscheid genomen?

Nee idd. Pff, verzorg Yen nu 4 maandjes en in die tijd al een hoop pech. Eerst d'r gedrag?, wolfstandjes? nee het was d'r rug. Gekraakt, nou moest nog een keer. Daarna weer opbouwen. Ging eindelijk weer beter met rijden. Deze week hengstig, mevrouw was erg vervelend, maar oke dat kan gebeuren. Gisteren was de hoefsmid er dan, gewoon omdat het nodig was en dan zouden d'r voetjes weer mooi zijn voor de keuring volgende week. Krijgen we dit weer. Maar het allerergste vind ik gewoon dat ze 24 uur per dag in een stal moet staan! Boos!
Dat is ze echt NIET gewend. En ik bedoel, wie laat zn paard nou 24 uur op stal staan? Niemand toch. Ze komen er altijd nog uit om te rijden of dergelijke als ze al niet in de wei/paddock staan. Maar zij mag er gewoon niet uit Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 22:39

Ja het is niet leuk lady! hoefbevangenheid is geen grap, dus dan maar heel zielig op stal laten staan, maar als het niet anders kan zal het toch moeten gebeuren hoe vervelend het ook is...

Ik ben 6 jaar teamleidster bij scouting geweest en vond het een mooie tijd worden om er mee te stoppen. Ik wil graag voor langere tijd naar het buitenland dus dan moet ik ook daar weg. En na 6 jaar leiding geweest te zijn is je inspiratie op een gegeven moment ook wel op, de kids merken het niet, maar voor je zelf is het niet zo leuk. vandaar mijn keuze om te stoppen.