Suc6 met alles bijlezen straks En natuurlijk ook suc6 met alle zooi daar en met uitpakken en inrichten van het huis. Voel je je al een beetje thuis daar? Ik en masseren? ik denk dat ie dat liever niet heeft
Ik heb van de zomer veel op prins gereden en toen werd ie wel leuk buiten, maar ik erger me er een beetje aan dat Aad dan de hele tijd roept: 'Houd je handen hoger in de gallop. Houd hem goed aangesloten.' Wel lekker is het dat ik af en toe voorop mocht met hem
Ach aad heeft bij de meeste paarden wel zo'n zinnetje, maarja stel je voor dat je hem vergeet, je kan het maar onthouden toch En ik moet zeggen dat Prinsje van de zomer bij mij ook ineens besloot dat raar doen toch best leuk is, maar van een lange galop op het strand werd hij wel rustig
Haha ja, of in de les. En we gaan de paarden voorbereiden op de galop blablabla. En dan zit ik vaak al in galop voor ie gezegd heeft dat we aan mogen springen, al die verhalen, ik zie in de galop wel hoe het gaat
ik weet niet, eigenlijk. Schreef het een beetje onzinnig op Maar ik heb geen zin om me nog langer te vervelen, want voer nu echt niets uit. Al de hele dag