Hackie schreef:Turk met hoofddoek:![]()
Nelson (erachter de haf, op zijn stal staat: sonja bakker dieet)
Hahaha......LIEFFFFF!!!!!!!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hackie schreef:Turk met hoofddoek:![]()
Nelson (erachter de haf, op zijn stal staat: sonja bakker dieet)
LIQUITA schreef:@ Shenavallie:
Ja, het gaat nu echt opschieten.....ik kan me de tijd niet meer heugen dat ik een appeltaart gebakken heb.
Ik heb ineens een goed idee....Erik (mijn vriend) is a.s maandag jarig, en ik heb geen flauw idee wat ik hem moet geven. Hij is gek op appeltaart, dus ik denk dat ik die maandag maar eens ga bakken. Beetje een l*llig cadeautje misschien, maar het zal hem zeker verrassen......Peet die een taart gaat bakken
.
... anders was ik nog dooier dan ik al ben
...
...
..l0rdJ schreef:haha ag als ik in een paardenwinkel kom, koop ik hem het liefste leeg, kan beter zonder geld heen gaan haha. maarja daar zijn die winkels toch ook voor

bye bye (K)(
alleen aankomende zondag niet, dan ben ik bij van der valk

l0rdJ schreef:haha, dan moeten we een keer afspreken haha
oftewel waaneer heb je tijd
meelen schreef:He he, vandaag hebben we Tornado opgehaald uit Reek. Na een lange reis (2 uren) kwam hij dan eindelijk op Veldt, waar Liquita hem al op stond te wachten (toevallig natuurlijk). Hij was wel een beetje nerveus geworden van die twee uur in de trailer, maar kon even lekker uitrazen in de buitenbak.
Daarna lekker in z'n nieuwe stalletje gezet, waar Grardus het avondmaal al klaar had staan![]()
Kennis gemaakt met z'n buurvrouw Soraya, en nog even in de paddock, waar hij even ging showen whahaha.
Sanne is helemaal in haar nopjes, en gaat misschien morgen in de les proberen.
Verder wil ik Lucy nog even bedanken dat we gebruik hebben mogen maken van de trailer. Helemaal(we spreken elkaar nog wel)
!!!!!
! Staat hij in de buitenstallen, waar Bruno eerst stond? 

Shenavallie schreef:meelen schreef:He he, vandaag hebben we Tornado opgehaald uit Reek. Na een lange reis (2 uren) kwam hij dan eindelijk op Veldt, waar Liquita hem al op stond te wachten (toevallig natuurlijk). Hij was wel een beetje nerveus geworden van die twee uur in de trailer, maar kon even lekker uitrazen in de buitenbak.
Daarna lekker in z'n nieuwe stalletje gezet, waar Grardus het avondmaal al klaar had staan![]()
Kennis gemaakt met z'n buurvrouw Soraya, en nog even in de paddock, waar hij even ging showen whahaha.
Sanne is helemaal in haar nopjes, en gaat misschien morgen in de les proberen.
Verder wil ik Lucy nog even bedanken dat we gebruik hebben mogen maken van de trailer. Helemaal(we spreken elkaar nog wel)
GEFELICITEERD MET JULLIE NIEUWE AANWINST!!!!!
Ik ga morgenochtend meteen even bij hem kijken! Staat hij in de buitenstallen, waar Bruno eerst stond?