Zie jij het ook al Renee?? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zie jij het ook al Renee??
Ben je inmiddels alweer aan het werk?
. Ik was hem echt even zat. Dus zette hem stil (heeft hij echt een hekel aan), stap weg en toen was het gewoon over
. Heerlijk ontspannen galopje kunnen maken (normaal rent hij alle kanten op, behalve de goede). Dus ik dacht: laat ik even overgangen stap-galop oefenen. Hij deed het gewoon!!! Dus ik dacht: Ik gooi er nog een schepje bovenop. Netjes halthouden bij de A, netjes vierkant en leg mijn been aan, voelde echt het motortje van achteren naar over aanspringen in een heerlijk handgalopje. Nou...die bigsmile ging echt echt niet meer af
Kowloon schreef:O ja, wil niemand mijn mannetjes uit de hand iets te eten geven. Liever niks geven naast het normale voer, kuil en hooi. Hengsten gaan hier namelijk nog eerder van schooien (en bijten!), dan merries en ruinen en daar heb ik echt een hekel aan.
Kowloon schreef:Ja Lin, hoe laat moet je starten?
Mijn Spandoek is bijna af.....
Fardos schreef:hihihihi leuk zeg
ik ben heel benieuwd doe laat je moet misschien kom ik dan ook
enne ja is goed morgen middag maar ik ben er pas om 2 uur denk ik
en jullie?
Kowloon schreef:Ja Lin, hoe laat moet je starten?
Mijn Spandoek is bijna af.....
moossie schreef:Nog andere leuke roddels? Interessante discussies misschien over psychoses of wat anders??![]()
Verder heb ik weinig roddels, ik vind het wel lekker dat de paarden nog even buiten staan. Kunnen ze nog even genieten van het heerlijke weertje. Oh zodra de paarden op stal staan, gaan we dan aan de slag met het 'buitenzetrooster' ???