ik ben vandaag voor het eerst in een jaar weer dressuur gestart, op de veterinaire kampioenschappen.. Ik had in het L2 178 en 179 punten en was 13e van de 17 in de eindstand, en eigenlijk ben ik dik tevreden! de proef ging echt heel lekker, hij liep (eindelijk) constant in de aanleuning en hij liep ook redelijk op de achterhand! Ben erg tevreden, wan het was ook onze eerste keer tussen de paarden.
Ah op de site staan allemaal foto's van de crosshindernissen! En gisteren hebben ze met eigen paarden en jonge paarden zo te zien gereden? Ziet er leuk uit!
Leuk loes En idd balen marit, hopen dat wiz goed loopt!
Leeuk die foto's he Sanne
Het begint echt al dichtbij te komen people!!! Hebben jullie er al zin in? En al enig idee op wie jullie willen dit jaar....
xSannee
Geplaatst: 17-06-12 12:44
jaa echt superleuk om te zien zo
aaah ja heb er echt onwijs veel zin in Nog maar 3 weken
Ik heb wel een enorm dilemma, ik ga 8 juli dus op JT. 6 juli heb ik verjaardag van 2 vriendinnen en 7 juli ook verjaardag van 3 vriendinnen. maar ik ben bang dat ik dat niet vol houd dan Moet nog even kijken wat ik doe hahaha.
En op wie ik wil weet ik niet haha.
_Caitlinnn
Geplaatst: 17-06-12 12:55
Wooow dat word al moe beginnen aan de week Sanne haha tja.. dan rij je anders gewoon woensdag, donder, vrijdag niet mee met de JT he, dat kan ook
Zie je het wel wer op wat voor pown of paardje je komt..
ja dat is dus echt geen goed idee eigenlijk Dus zit nog een beetje te twijfelen haha. Ohja dat lijkt me een goed idee, gewoon niet me rijden ga wel met de busjes mee hahaha.
jups, haha. Ik heb elke keer rijtje van die lijken me leuk en kom altijd op een compleet andere, en die is altijd superleuk! Dusja
eerst kreupel toen rhino op stal toen was ze niet te rijden door het puberen toen gingen we samen onderuit toen haalde ze dr hoofd open nu weer kreupel bah echt in 6 maaden dit allemaal ^^
Balen Marit! Kan je niet veel aan doen jammer genoeg.
Leuk Loes!
Vind de foto's leuk van de cross haha! Zitten echt leuke tussen dit jaar Ik weet echt niet op wie ik wil, vind veel wel leuk. Als die maar beetje ruim loopt verder maakt 't me niet uit haha!