Goedemiddag....alle vakantiegangers en anderen. Vanmiddag lekker op Freya gereden en zelfs met Amaye geoefend als handpaard. Wat een geweldige dieren hebben wij toch .
Goedemorgen....helaas blijft het niet droog vandaag....dus ook ik blijf binnen, maar ik vestig de hoop op einde van de week, dan wordt het volgens mij wat droger en meer zon.
Vooralsnog is het nog steeds droog! Ik heb er evengoed een lekkere binnendag van gemaakt! Badderen, lezen..lekker relaxen
Kimbaie
Geplaatst: 15-08-10 15:42
Ik was lekker op tijd naar stal en rond half 3 weer naar huis, en het is de hele tijd prima weer geweest en nog steeds eigenlijk.
Toen ik aankwam stond Venga en zijn groep heerlijk in het voorstukje van de wei. De hekjes lagen op de grond en de heren stonden gelijk het gras buit te maken. Inclusief twee overspringers.
Tence valt nu ook wat af maar hij ziet er gelukkig nog best uit,voer nog niets bij,alleen een pavokoek sinds kort.(en een appeltje)
bah,ik had me voorgenomen om nu zelf eens te gaan rijden,Tence naar voren gehaald maar ik kon de moed niet opbrengen,ik was te moe en had teveel last van mijn gewrichten.
Het zag er ook dreigend uit en ik had hem maar snel weer terug gebracht.maar vooralsnog regent het niet.
Hi allemaal! Dat is goed nieuws Kim, wie zijn de overspringers ? Ben vanmiddag terug gekomen uit LA. We hebben het echt geweldig gehad. Naar Hollywood geweest en terug Limp Bizkit aan boord en nu staan we op de lijst voor zijn concert. Maar Noah heel erg gemist, dus ik ben blij dat ik hem weer lekker kan zien!
Kimbaie
Geplaatst: 15-08-10 19:16
Geen idee, volgens mij twee guppies (jaarlingen). Het was me in ieder geval duidelijk dat ze niet bij ons in de groep hoorde.
ze stonden er wel zielig bij. Helemaal tegen elkaar geplakt, in de hoop dat de andere paarden hun niet pakte.
_Noah
Geplaatst: 15-08-10 19:27
Aggos arme ventjes . Lins, hoe gaat het met Alief haar hoef? Ze was erg lief toen ik haar sok kwam weghalen. Ze kwam zelfs toen ik haar riep en bleef netjes wachten tot ik klaar was.
Splinter
Geplaatst: 15-08-10 19:35
Lief paard heb ik ook hè
ze is nog steeds gevoelig maar na hieven uitkrabben niet meer zo erg,,, probeer dus vaak haar hoeven uit te krabben
Vanmiddag ging ik naar achteren, Baxter halen.. Stonden er allemaal paarden in het kleine stukje (ja hoe moet ik dat nou uitleggen ) Ehm...het stuk dat er is als je net de eerste stroomdraden hebt opengedaan zegmaar Dus daar stonden gezellig allemaal paarden... Het hek was ook om, dus denk dat ze hem hebben omgegooid ofzo... er stonden 2 mensen al, ik heb even geholpen met de pony's/ paarden weer terug in het land te zetten.. Raar vond ik het wel maaarja.