Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
doppie45 schreef:sybje schreef:Van de week was de merrie groep weer eens ontsnapt tijdens binnen zetten haha ik kreeg mandy met moeite uit het gras en toen is mijn moeder er voor gesprongen omdat ze zich niet liet vangen hahaha Maar ze liep er niet doorheen dus dat was erg knap van der
Ha ha maar Mandy zal echt nooit door je heen gaan hoormaar ze weet wel de weg naar het gras inmiddels vandaar dat de hengstenketting er nog aan hangt....als ze een mogelijkheid ziet...dan is ze weg
![]()
Wel fijn dat jullie haar nog te pakken kregen
Marjo_Wystan schreef:Princesspres schreef:nog iemand intresse in verschillende marlies dekkers bh'tjes 30 euro en 20 slip of string? Anders kunnen we misschien morgen met een paar gaan passen? Of kan ik iets meenemen ofzo?
ohhhwww ik zie dit nu pasik wilde wel ...! Misschien na je vakantie ? Of zijn er dan niet meer....?

pony was echt MEGA braaf! dus na half uurtje was het genoeg voor m 
Ireen_ schreef:soof nog gefeliciteerd! had het ook niet gezien![]()
ik heb deze week het armbandje van Evita gekregen, ben er wel heel blij mee!!
want dat was ze!
lekker zonnetje daar. Steeeds zonder mouwen en jasje gelopen. Zelfs nieuwe schoenen moeten kopen omdat mn uggs zo warm werden hihi
en daarna naar joga en lekkr uitgebreid geluncht. 
amber2202 schreef:hallo hallo,
ben weer terug van de pony's.. ff eten en dan gauw douchen voor autorijden weer en drna snel naar mn manneke in Hellevoet voor t avondeten.. (druk druk druk)
Gekke amber had de zomer in zn bol! die ging dr vrolijk vandoor in de bak.. kabouters!
hij had beetje ERG veel pit.. morgen maar eens flink longeren..!!
Ik gaat ff mn kroketjes uit de frituur halen en opschieten!
Fijne dag iedereen!
Weekend is alweer bijna om

yam yam 

Lay mag ook geen snoepjes, peentjes, etc.